dutchstrenght
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dus het gaat weer de goede kant op. Nu alleen niet overmoedig worden want anders schiet het er straks weer in.

pfff
Toch nog squats & hypersKan es goed doen es gans anders te trainen dat wel
![]()
maar inderdaad highreps ben ik niet gewend... doe het ook niet graag....was niet de eerste keer, en ook niet de laatste... ik weet wat het is, ik weet hoe het komt en je leert er meer leven.... stoppen met trainen doe ik toch niet ! Doet me denken aan di ekeer dat ze met blauwe zwaailichten voor jouw deur stonden in witte jassen omdat ze dachten dat je dood was![]()
Hahaha, ja dat vergeet ik ook van mijn leven niet meer! Aparte gebeurtenis!
Maar ik bedoelde eigenlijk niet je rug en je heup want dat is iets waar je isdd mee moet leren leven. Ik doelde meer op je schouder.
) Zit dus best diep aan de voorzijde onder de schouderspieren... Daarom voel je hem ook meer met vlak bankdrukken in verband met de negatieve beweging, die je coorigeert met je rugspieren. Ik voelde ook altijd spierpijn in de rug als ik bv ging dippen...dat is waar ! Het is overigens de aanhechting van een spier die van de rug onderdoor is aangehecht op je bovenarm (moeilijke latijnse naam) Zit dus best diep aan de voorzijde onder de schouderspieren... Daarom voel je hem ook meer met vlak bankdrukken in verband met de negatieve beweging, die je coorigeert met je rugspieren. Ik voelde ook altijd spierpijn in de rug als ik bv ging dippen...
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt. Als je er last van hebt geeft dat een heel erg zeurende pijn met een soort verlammend gevoel, toch?
yep, die ! Als je op de rug op een bepaalde plek druk, net naast je schouderblad, trekt het helemaal door tot aan je vingers !
Het spiertje naast je schouderblad...ken dat
Maruh Jaco jij hebt dus een bijna dood ervaring gehad?
Je staat wel gek te kijken !