AndroidHealthClinic

Stam-X log

sterkte stah met het herstel van je schouder!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
Woensdag 17 oktober 2007

REHAB-Fitness WIJVEN trainingkie. Alles 12 - 20 reps gedaan !

15 minuten Home trainer, ging al beter dan vorige week !

- Leg extensions (dat mag nu ! HAHA)
- Leg Curls
- Hyperextensions
- Front Squats (voelde goed in rug !, pompt wel goed met highrep !)
- Incline Dumbbell Press. (heel licht begonnen en toch nog pijnloos kunnen opbouwen naar 28 kg dumbbells )
- Flat Dumbbell Press (voelde al wat meer gevoeliger in schouder...)
- Smal Grip Machine Press
- Push Downs
- Side-/Front-/Bend over laterals
- verder nog RC-oefeningen
- Buik & Stretching

voelde niet verkeerd met schouder en rug ! Ik herstel nog snel op mijn ouwe dag :D
-

pfff :p
Toch nog squats & hypers :D Kan es goed doen es gans anders te trainen dat wel :)

Dus het gaat weer de goede kant op. Nu alleen niet overmoedig worden want anders schiet het er straks weer in.

• #1.825
Dus het gaat weer de goede kant op. Nu alleen niet overmoedig worden want anders schiet het er straks weer in.

was niet de eerste keer, en ook niet de laatste... ik weet wat het is, ik weet hoe het komt en je leert er meer leven.... stoppen met trainen doe ik toch niet ! Doet me denken aan di ekeer dat ze met blauwe zwaailichten voor jouw deur stonden in witte jassen omdat ze dachten dat je dood was :D

• #1.826
was niet de eerste keer, en ook niet de laatste... ik weet wat het is, ik weet hoe het komt en je leert er meer leven.... stoppen met trainen doe ik toch niet ! Doet me denken aan di ekeer dat ze met blauwe zwaailichten voor jouw deur stonden in witte jassen omdat ze dachten dat je dood was :D

Hahaha, ja dat vergeet ik ook van mijn leven niet meer! Aparte gebeurtenis!
Maar ik bedoelde eigenlijk niet je rug en je heup want dat is iets waar je isdd mee moet leren leven. Ik doelde meer op je schouder.

• #1.828
Hahaha, ja dat vergeet ik ook van mijn leven niet meer! Aparte gebeurtenis!
Maar ik bedoelde eigenlijk niet je rug en je heup want dat is iets waar je isdd mee moet leren leven. Ik doelde meer op je schouder.

dat is waar ! Het is overigens de aanhechting van een spier die van de rug onderdoor is aangehecht op je bovenarm (moeilijke latijnse naam :)) Zit dus best diep aan de voorzijde onder de schouderspieren... Daarom voel je hem ook meer met vlak bankdrukken in verband met de negatieve beweging, die je coorigeert met je rugspieren. Ik voelde ook altijd spierpijn in de rug als ik bv ging dippen...

dat is waar ! Het is overigens de aanhechting van een spier die van de rug onderdoor is aangehecht op je bovenarm (moeilijke latijnse naam :)) Zit dus best diep aan de voorzijde onder de schouderspieren... Daarom voel je hem ook meer met vlak bankdrukken in verband met de negatieve beweging, die je coorigeert met je rugspieren. Ik voelde ook altijd spierpijn in de rug als ik bv ging dippen...

Ik denk dat ik weet welke je bedoelt. Als je er last van hebt geeft dat een heel erg zeurende pijn met een soort verlammend gevoel, toch?

• #1.830
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt. Als je er last van hebt geeft dat een heel erg zeurende pijn met een soort verlammend gevoel, toch?

yep, die ! Als je op de rug op een bepaalde plek druk, net naast je schouderblad, trekt het helemaal door tot aan je vingers !

• #1.832
Donderdag 18 oktober 2007

Voorzichtige rug/schouders/bicpes training. reps 12 -15

- Home Trainer 15 minuten

- 4-tal rug (pulley en rowing) machines
- nog wat lichte Laterals
- Barbell Curls
- Buik

Voelde opzich nog wat licht geirriteerd in de schouder

Het spiertje naast je schouderblad...ken dat:P
Maruh Jaco jij hebt dus een bijna dood ervaring gehad?

• #1.834
Het spiertje naast je schouderblad...ken dat:P
Maruh Jaco jij hebt dus een bijna dood ervaring gehad?

Volgens mij was het zoiets dat hij een bloedtest had laten doen.
De waarde die gevonden werden waren gelijk aan iemand die een hartaanval hebben gehad ofzo. Toen stuurde ze de ambulance naar zijn huis.....
Die waarden schijnen dan weer normaal te zijn bij onze tak van sport, dus eigelijk geen probleem :D Je staat wel gek te kijken !

Yep, zo klopt het ongeveer wel. :D

• #1.836
weinig (lees NIETS) meer gedaan na donderdag......
Zware verkoudheid doet me binnen blijven.....kop zit goed dicht....

Zo kunnen wel de blessures lekker genezen ;)

Morgen weer eens aanvangen !

Het zit je echt niet mee de laatste tijd.....:sad:

lol whahaha :P

Pff ziek! Beterschap en dat je weer als vanouds mag knallen.

Beterschap ouwe. Beter even rustig aandoen en als je beter bent weer knallen:D

Terug
Naar boven