Stam
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 136
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 82kg
Intro:
Oke, ik ben al een tijdje op het DBB forum ( half jaartje ).
Ik begon enthousiast met krachttraining met Tymen hier van DBB in zijn garage, maar met langzame vooruitgang ( 5 kilo in 3-4 maanden ), maar waar het zat, ik heb geen idee!. Daarna ben ik een weekje ziek geweest met overgeven en kreeg geen hap door mijn keel. Gevolg: terug op mijn begin gewicht
en ik begon t bodybuilden iets aan het verslonsen.
Goede voornemens doe ik normaal niet, maar als je iets wilt moet je er iets voor doen, dus ik dacht: Ik begin gewoon opnieuw met een nieuw logje en begin gewoon opnieuw met bodybuilden ( ik lag er totaal maar 1 maandje uit met 1x trainen in die maand ) om zo alsnog motivatie te krijgen!.
Info over mezelf:
Ik ben 19 jaar ( maart 20 ) en ik weeg momenteel 67 kilo bij 1.95 ( veel te weinig dus ). Ik doe momenteel een ICT opleiding. Via DBB ben ik ook achter gekomen dat ik volgens mij een soort van deukje in mn borst heb ( pectus excavatum ).
Ik ben altijd een mager jochie geweest ook in mijn verleden en daar wil ik graag vanaf, zodat ik me ook lekkerder in mn vel voel.
Ik ben samen met een vriend toen ik 16 was begonnen in een sportschool aardig ver van mijn huis. We deden samen cardiotraining op de loopband, fiets en dat roei ding. Die tijd dacht ik dat ik er wel breder door werd!
Gestopt omdat ik bijna niet meer ging, deels geen zin / deels te ver
Toen kwam ik bij Tijmen in de klas en die nodigde me uit om een keer samen te trainen op de sportschool, zo gezegd zo gedaan. Tymen kreeg een homegym en ben sinds eind zomervakantie begonnen samen met hem te trainen
Doel:
Mijn eind doel is momenteel 90-100 kilo met 10% of minder BF, maar daar tussen ook nog stapjes zodat ik doelen kan bereiken en niet gelijk streef naar het einddoel zonder daartussen iets te bereiken
Stats:
Lengte: 1.95
Gewicht: 67 kilo
BF: ?? zal wel niet zo veel zijn
Training:
Momenteel volg ik ( nog steeds ) een full body training. Ik ben van plan om een split schema te beginnen, maar ik wil eerst ff de training op een rijtje hebben zodat ik dan weet welke dagen ik ga trainen.
Voedingsschema:
Heb ik niet
, gewoon pakken wat je pakken kan!
Training log notaties:
Lijkt me logisch maar ik zet eerst aantal reps en daar achter de kilos!
Problemen:
Mijn grootste probleem is denk ik wel de voeding, vooral in weekenden en vakanties; ben je laat op / ga je vaak uit.
Nou vraag ik me af na het uitgaan hoe regelen jullie dat met bulken? Wekker zetten?
Tussendoelen:
70 kilo
75 kilo
80 kilo
85 kilo
90 kilo
100 Deadlift
75 Squat
50 Benchpress
Vragen / opmerkingen zijn altijd welkom!
Dus hierbij: Round 2
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------
Training van vandaag:
Deadlift
12*52
10*62
10*62
chest flies ( eerste keer )
12*10
12*10
8*20
Bor ( bijna ook nog nooit gedaan)
12*22
12*22
10*27
side raises
10*7.5
10*7.5
10*7.5
Bicep curls ( met ez )
10*18
10*18
10*18
Heerlijk getraint na een maand zo goed als niet getraint te hebben, ik had echt geen kracht meer over voor de skullcrushers, die pak ik de volgende keer wel weer mee!
Oke, ik ben al een tijdje op het DBB forum ( half jaartje ).
Ik begon enthousiast met krachttraining met Tymen hier van DBB in zijn garage, maar met langzame vooruitgang ( 5 kilo in 3-4 maanden ), maar waar het zat, ik heb geen idee!. Daarna ben ik een weekje ziek geweest met overgeven en kreeg geen hap door mijn keel. Gevolg: terug op mijn begin gewicht
en ik begon t bodybuilden iets aan het verslonsen.Goede voornemens doe ik normaal niet, maar als je iets wilt moet je er iets voor doen, dus ik dacht: Ik begin gewoon opnieuw met een nieuw logje en begin gewoon opnieuw met bodybuilden ( ik lag er totaal maar 1 maandje uit met 1x trainen in die maand ) om zo alsnog motivatie te krijgen!.
Info over mezelf:
Ik ben 19 jaar ( maart 20 ) en ik weeg momenteel 67 kilo bij 1.95 ( veel te weinig dus ). Ik doe momenteel een ICT opleiding. Via DBB ben ik ook achter gekomen dat ik volgens mij een soort van deukje in mn borst heb ( pectus excavatum ).
Ik ben altijd een mager jochie geweest ook in mijn verleden en daar wil ik graag vanaf, zodat ik me ook lekkerder in mn vel voel.
Ik ben samen met een vriend toen ik 16 was begonnen in een sportschool aardig ver van mijn huis. We deden samen cardiotraining op de loopband, fiets en dat roei ding. Die tijd dacht ik dat ik er wel breder door werd!

Gestopt omdat ik bijna niet meer ging, deels geen zin / deels te ver
Toen kwam ik bij Tijmen in de klas en die nodigde me uit om een keer samen te trainen op de sportschool, zo gezegd zo gedaan. Tymen kreeg een homegym en ben sinds eind zomervakantie begonnen samen met hem te trainen
Doel:
Mijn eind doel is momenteel 90-100 kilo met 10% of minder BF, maar daar tussen ook nog stapjes zodat ik doelen kan bereiken en niet gelijk streef naar het einddoel zonder daartussen iets te bereiken
Stats:
Lengte: 1.95
Gewicht: 67 kilo
BF: ?? zal wel niet zo veel zijn

Training:
Momenteel volg ik ( nog steeds ) een full body training. Ik ben van plan om een split schema te beginnen, maar ik wil eerst ff de training op een rijtje hebben zodat ik dan weet welke dagen ik ga trainen.
Voedingsschema:
Heb ik niet
, gewoon pakken wat je pakken kan!Training log notaties:
Lijkt me logisch maar ik zet eerst aantal reps en daar achter de kilos!
Problemen:
Mijn grootste probleem is denk ik wel de voeding, vooral in weekenden en vakanties; ben je laat op / ga je vaak uit.
Nou vraag ik me af na het uitgaan hoe regelen jullie dat met bulken? Wekker zetten?
Tussendoelen:
70 kilo
75 kilo
80 kilo
85 kilo
90 kilo
100 Deadlift
75 Squat
50 Benchpress
Vragen / opmerkingen zijn altijd welkom!
Dus hierbij: Round 2
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------
Training van vandaag:
Deadlift
12*52
10*62
10*62
chest flies ( eerste keer )
12*10
12*10
8*20
Bor ( bijna ook nog nooit gedaan)
12*22
12*22
10*27
side raises
10*7.5
10*7.5
10*7.5
Bicep curls ( met ez )
10*18
10*18
10*18
Heerlijk getraint na een maand zo goed als niet getraint te hebben, ik had echt geen kracht meer over voor de skullcrushers, die pak ik de volgende keer wel weer mee!

)