XXL Nutrition

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Met creatine is het wel de bedoeling om het structureel in te nemen. Anders zorg je nooit voor een extra buffer. Een energieboost zou je eigenlijk niet moeten verwachten van creatine, enkel een paar extra reps.

klopt, die poeder heb ik geloof ik 2/3 weekjes gebruikt ofzo destijds, vond het way te smerig sowies...

die kre alkalyn behoeft geen 'laadfase' en zou je wel een energieboost moeten geven, wattie voor mijn gevoel ook doet.. (kan ook placebo effect zijn) maar ik vind het usefull op energieloze dagen (zelden)

Die vbar lifts zijn wel net. Hoeveel is je pr dan als 96 al geen pr is?

dank u! rechts had ik vorige week al 96 mee gedaan, ik wilde em nu links ook, dat had een pr geweest ;)

Close Grip Board Press
10x 8cm blok + 50 kilo
8x 8cm blok + 60 kilo
5x 8cm blok + 80 kilo
1x 8cm blok + 100 kilo (speed)
0x 8cm blok + 110 kilo (concentratie fail)
0x 8cm blok + 110 kilo (bleef hangen voor lock out)

Close Grip Bench
2x 100 Evenaring PR
5x 90 PR

conclusie: humzz ik denk dat ik hierbij besluit om de 2 weken van ME oefening te veranderen, deze week leek het eigenlijk nergens naar, daarbij komt dat ik voorgaande keer met pauze op het board deed, en dit keer niet... 2 weken terug 110 gedaan met pauze, vorige week 112,5 met pauze..

Deadlift
8x 100
5x 120
2x 150
1x 170
4x 190 PR
2x 190

conclusie: nice... gezien het punt wat ik hier boven beschreef, geen 3e week platform deads... volume pr dan maar, volgende week ga ik voor 210

Pullups
5x BW
1x BW + 15 kilo
0x BW + 30 kilo (neus tot de stang)
1x BW + 25 kilo PR
1x BW + 25 kilo
5x BW

conclusie: ik ben deze oefening even helemaal zat, telkens geen zin in... moet ff een vervanger voor een paar weekjes.. iemand een idee?

Dips
8x BW
5x BW + 15 kilo
3x BW + 35 kilo
3x BW + 35 kilo
3x BW + 35 kilo
2x BW + 35 kilo

conclusie: ging lekker dit!

Incline dumbbell press
8x 14kilo
10x 22kilo
8x 28kilo
3x 34kilo
0x 34kilo (lol)
8x 28 kilo

conclusie: damn.. lange tijd geleden dat ik zon pomp in men borst had... geen idee hoe schuin dit bankje was btw en of het acceptabele gewichten waren, maar het ging wel oke...

Fatman pullups ipv de regulars.

Mooi volumne :thumb:

ipv die pullups zou je wat weighted chins kunnen doen, maarja veel variatie is dat ook niet :p

Weer een goede training. En erg mooie deadlift.:thumbup:

Fatman pullups ipv de regulars.

wat zijn dat?? met een dikker handvat ofzo? (op zich heb ik al een redelijke pens, dus dat zijn al fatman pullups :D)

Mooi volumne :thumb:

ipv die pullups zou je wat weighted chins kunnen doen, maarja veel variatie is dat ook niet :p

nee ik ben dat gewoon beu, daarbij komt.. bij chins (ik neem aan dat jij wijde greep bedoeld) kraken men schouders als de ziekte en dat doet ook gewoon zeer

Weer een goede training. En erg mooie deadlift.:thumbup:

dank je wel man! nu moet jij ook he!

Lekkere training kerel !
Gewoon meer gaan roeien ipv die pull ups !
Ga eens hoog in volume op rows, doet em ook wel denk'k ;)
pendlays,bor,yate ...

Dan ga je lat pulldowns doen.. dat wil je toch horen? :P

Goede training en je deadlift vordert aardig. Goed bezig Starter.

Damn sterke deadlift! Weer iemand die ik in moet gaan halen die rond mijn krachtstats zit! :D
En ipv pullups kan je ook best een tijdje de lat pulley gebruiken of zo hoor. ;)

Gaat lekker starter, wat is je bw nu?

Goede training en je deadlift vordert aardig. Goed bezig Starter.

dank je wel man

Damn sterke deadlift! Weer iemand die ik in moet gaan halen die rond mijn krachtstats zit! :D
En ipv pullups kan je ook best een tijdje de lat pulley gebruiken of zo hoor. ;)

thanks man :D maar ik vind die link van maniac ook wel leuk

nice, maar dat zijn toch eigenlijk gewoon supine rows?

Ja, ik kan natuurlijk niet achter blijven he, met die dl.:D

scheelt 1 rep :D, ik vertrouw op je

haha bedankt, maar nog lang niet sterk genoeg

Gaat lekker starter, wat is je bw nu?

thnx, victormoresquatting! afgelopen maandag 86,9, de maandag daarvoor ook... aankomende maandag hoop ik toch wel zo'n 87,2 te zijn. dit weekend ff flink bunkeren

Gvd, nice DL man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven