MuscleMeat

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
proficiat met de 200kg!!!
ik heb het geluk dat mn gymeigenaar ex-gewichtheffer is zodat ik niet moet kijken achter wat geluid :)

nicce man !! gefeli met je 200 kg deadlift !! Ik moet dat gvd ook eens gaan tillen :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Nice deads!!

Netjes die 200!

Tuurlijk! Dat is een feit. Zeker in de buurt van die van Jacco:D

Sterke trainingsmaat heb je ook, mijne deadlift 110kg en traint al evenlang als ik..:sad:

Niet teveel zijn log vervuilen Jacco dat doen we wel bij Own:D

Vette deadlift indd, jammer dat je die 2e net niet had! Die 205 zit er wel in;).

thnx ouwe bok!

laat iedereen lekker zijn ding doen toch ik spin ook maar heb nooit geen last hoor van gebonk haha want wij zitten boven de zaal misschien een ideetje voor jullie sportschool

njah daar is geen mogelijkheid toe bij ons, en ik denk ook dat ik wat dat betref weining in te brengen heb :)

training vandaag:

Speed bench
10x3 40kilo + dubbel om de stang geslagen mini-bands (double choked is dat??)

conclusie: dit is VET, 5 verschillende grips gehanteerd.. hoe wijder hoe slechter men snelheid MAAR ik had wel het idee dat ik volle snelheid kon beuken met deze combo and thats what counts... er stonden een aantal ons 'uittelachen' die heb ik toen vriendelijk verzocht om het te proberen, en ze kregen em alle 3 niet van de borst af. toen was het lachen weer over

Strict OH Press
5x 30
5x 50
4x 60
2x 65
0x 65
2x 65
3x 60

conclusie: eindelijk weer is fatsoenlijk OH gepressed, tijden terug... de fail was omdat ik een bredere grip probeerde dan normaal... wel met belt omdat ik een vreemde druk in me onderrug kreeg

Pullups
5x BW
5x5 BW + 5kilo

conclusie: lekker, goeie snelheid en biceps pomp...

Dips
10x BW
5x BW+ 10kilo
4x BW + 30 kilo
2x BW + 40 kilo PR
0x BW + 50 kilo
8x BW + 20 kilo

conclusie: damn nice ging dit, volgende week meer sets met die 40... werd iets te cocky en wilde die 50 maar bleef halverwege een halve minuut lang hangen ofzo.. BW zat vandaag op 85,2 voor training

dumbbell curls
6x L&R 20kilo PR :P
6x L&R 20kilo
4x L&R 20kilo
10x L&R 16kilo

conclusie: mijn armen zijn dood

Nice, ik wil ook bands :sad:

Mooie training! Dus die bands zij wel een succes?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven