Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga ze vandaag eens uitproberen zonder bands dan, heb ik niet.Die tricep oefening is echt heerlijk! Noemde ze gewoon dumbbell extentions, op die seminar zeggen ze ook nergens dat ze Rock n rolls heten.Vorige keer heb ik ze met minibands+10kg dumbbells gedaan, ging er helemaal stuk op.
![]()

Die tricep oefening is echt heerlijk! Noemde ze gewoon dumbbell extentions, op die seminar zeggen ze ook nergens dat ze Rock n rolls heten.Vorige keer heb ik ze met minibands+10kg dumbbells gedaan, ging er helemaal stuk op.
![]()
Leuke oefening met die dumbels, ik deed hem ook wel is maar dan helemaal strickt. Dit ziet er wel lekker explosief uit.
enne men ass weer zwaar verzuurt as usual.. lijkt wel of ik alles daarmee doe 

thnx! ik had nog nagezocht maar ik had zerchers nog nooit boven de 115 gedaan zelfs
thnx![]()
hopelijk heb je wat aan de zware zerchers, mij heeft het me enorm geholpen bij mijn squat!
![]()

Haha 25 hh. Wist je niet welk je gewicht je nou moest kiezen?
, volgende keer pak ik wel 28 kiloIk zie dat jij ook zo'n repetition work doet. Welke oefeningen zijn volgens jou het leukst/nuttigst om te doen?

Dips, pushups, of bench met 50-60% van je 1rm kan je ook doen. Dumbbell presses zijn ook prima ja, alleen denk dat je de reps dan beter rond de 15 kan houden oid.

)