XXL Nutrition

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Speed DL met 170 is niet slecht!

Word je niet weg getrokken(onstabiel) door die standing ab shit. Ik klem mezelf vast met me benen aan het bankje van bijv. een pulldown machine.

Goede trainingen hier, ga zo door. Die dimel deadlifts pak je vrij zwaar, voorgeschreven wordt in ieder geval 30-40% van je 1 rep max. Dus in jou geval rond de 80-90 kg.

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.504
Speed DL met 170 is niet slecht!

thnx, maybe kan ik ze zo 'zwaar doen' (i.v.m. men 1rm) omdat men weakness de lockout is.. van de grond heb ik nooit problemen

Word je niet weg getrokken(onstabiel) door die standing ab shit. Ik klem mezelf vast met me benen aan het bankje van bijv. een pulldown machine.

jawel, daarom zet ik 1 been voor en 1 been achter.. maaaar ik doe em ook op dagen met 2 benen naast elkaar (en dan wat hogere reps) en naarmate die gewichten omhoog gaan en dus je abs sterker worden (lijkt me) kan je ook beter blijven staan.. eerst viel ik al bijna om bij een paar reps met 20 kilo, nu deed ik al setjes van 10 reps met 27,5..

Goede trainingen hier, ga zo door. Die dimel deadlifts pak je vrij zwaar, voorgeschreven wordt in ieder geval 30-40% van je 1 rep max. Dus in jou geval rond de 80-90 kg.

[Link niet meer beschikbaar]

nice, thnx voor de link.. het was ook vrij zwaar conditioneel en de pomp in men hams + glutes was bizar.. maar die 80 kilo was gewoon veel te licht.. 100 was opzich goed te doen

aha ok dan ben je weer aant bulken?

insane in my ****ing brain.. cocaine mother****er

Kan ook komen omdat ik daarvoor GM's had gedaan, want voelde vandaag m'n hams nog het meest ;)

• #1.507
aha ok dan ben je weer aant bulken?

insane in my ****ing brain.. cocaine mother****er

yes, ik ben rustig aan het bulken, elke week wat adden aan men ontbijt (en dat gaat makkelijk aangezien ik een mix van havermout, meusli en rozijnen eet), ook overdag steeds wat meer ern na het trainen... als ik elke week 0,2-0,5 aankom vind ik het best. ik bulk niet op cocaine lucas :D

Kan ook komen omdat ik daarvoor GM's had gedaan, want voelde vandaag m'n hams nog het meest ;)

could be! ik voel men hams @ the moment ook enorm

• #1.508
Barbell Floor Press

• #1.509
ME Bench

Normale grip Barbell Floor Press
5x 50
5x 50
3x 60
3x 70
3x 80
1x 90
1x 95
1x 100 PR
1x 95
1x 92,5

conclusie: bij die 100 begon men reet te zweven... echt loei zwaar gewoon, het is straining all the way... men triceps is nog steeds weak as hell :D als ik 100 vanaf men borst druk vliegtie omhoog :rolleyes:

Close Grip Bench Press
5x 70
3x 80
3x 90
3x 90
3x 90
5x 90 PR?
4x 90
3x 90

conclusie: 3 training dit als triceps supplemental gedaan, vanaf volgende training BB JM Presses.. word leuk want die heb ik nog nooit gedaan :D

T-Bar Row apparaat - smalle grip
10x 40
10x 50
10x 50
10x 50

conclusie: tis geen machine ofzo, maar een vaste stang aan een platformpje... hierna nog 50x25 seated cable rows gedaan met zelfde grip... toen was men rug completely pomped

Seated DB Hammer Curls superset met DB Side raises
10x14 - 10x10
10x14 - 8x10
7x14 - 10x8

conclusie: blabla

prehab
2x30 band shoulder dislocates

• #1.510
ME Squat/Dead

35cm Box Squat
5x 50
5x 70
3x 90
3x 110
3x 130
1x 140
1x 150
0x 160
1x 150
1x 145
1x 145

conclusie: 155 had er wel in gezeten, 160 ging net niet... dus eerst volgende keer is 155 aan de beurt op deze, wat op een 30cm box men oude 1rm is.

Bodycurls
5x BW + 20kilo contragewicht
5x BW + 20kilo contragewicht
5x BW + 15kilo contragewicht
6x BW + 15kilo contragewicht
12x BW + 20kilo contragewicht

conclusie: die laatste deed zeer. intens zeer, dit is wat ik eerst glute ham raises noemde.. oh ja hierna gelijk 30x"een gewicht" op seated leg curl

Cable Pullthroughs
10x 60
12x 75 |PR
12x 75
12x 75

Standing Ab Crunches
10x 20 met benen naast elkaar
12x 27,5 met benen naast elkaar PR
12x 27,5 met benen naast elkaar
12x 27,5 met benen naast elkaar

korte training, trainingsmaat moest nog naar rotterdam en hij reed :o... men hamstrings zijn wel echt massively hurting bij elke stap die ik zet, dus het zit wel snor

Laatst bewerkt:
Hoezo heet het squat/dead als je geen deads doet?
Squat is dus ietsjes achter uitgegaan of niet? Nice cg trouwens.

• #1.512
Hoezo heet het squat/dead als je geen deads doet?
Squat is dus ietsjes achter uitgegaan of niet? Nice cg trouwens.

omdat de max effort gericht is een oefening die squatten/deadliften ondersteund.. dus goodmornings of een squat/deadlift variatie

de box squat is dus inderdaad ietsje achteruit gegaan, maar ik heb dan ook in eeuwen al geen heavy low box squats meer gedaan, die gaan nu weer vaker terug komen, dus ik verwacht alleen nog maar een stijgende lijn ;)

Doe je eigenlijk nog weleens gewone squats? Misschien dat ik er overheen gelezen heb hoor (lees: aderverkalking door ouderdom) maar ik heb het idee dat ik die al een hele lange tijd niet meer gezien heb.

• #1.514
Doe je eigenlijk nog weleens gewone squats? Misschien dat ik er overheen gelezen heb hoor (lees: aderverkalking door ouderdom) maar ik heb het idee dat ik die al een hele lange tijd niet meer gezien heb.

27 augustus voor het laatst, toen deed ik full squat (ook 150 btw)

Zoals ik dus al zei....aderverkalking, haha!

• #1.516
haha who knows ;)

DE Bench

Speed bench
8x3 + small bands

3 verschillende gripbreedtes, alles banging speed.

klaar met de eerste cycle van 3 trainingen, nu over op 3 trainingen RW:
http://www.elitefts.com/documents/repetition_work.htm

Strict OH Press
5x 35
5x 45
5x 55
3x 60
4x 65 pr?
1x 70
3x 65
2x 65
2x 65

conclusie: damn nice, ik weet niet eens of ik ooit wel eens 4x65 gedaan heb... liep voorgaande keer nog te k*tten met doubles met 65 :o.. alles weer netjes vanuit een stop

Powershrugs superset pullups
10x 120/6xBW smalle onderhandse grip (deed zeer aan pols -> steken)
5x 150/5x BW wijde overhandse grip

conclusie: mmmm de shrugs vielen zwaar, pullups gingen nice. heb ooit high rep setje gedaan met 175 dus had eigenlijk wel setjes van 8 reps+ verwacht met 150, maar dat zat er gewoon niet in.

EZ-Stang Skullcrushers
12x 30 smalle grip
12x 30 smalle grip
15x 30 wijde grip
13x 30 wijde grip
8x 30 smalle grip

conclusie: pomp :o

EZ Stang reversed preacher curls
8x 30
8x 30
8x 30

Prehab
3x 15 band shoulder dislocates
2x 20 head harness neck raises

Komt goed met die OH :thumbs:

Wat een sets man! Goed bezig:thumbs:

klaar met de eerste cycle van 3 trainingen, nu over op 3 trainingen RW:
http://www.elitefts.com/documents/repetition_work.htm

Ben je er al uit welke workouts je gaat doen? Zelf vandaag de 'normaalste' gedaan

Dumbbell benchpress
Workout #2: Do a 3–5 set of 10–15 reps.

This is nothing fancy, and nothing is to failure.
You can do straight sets or pyramid up.
This is perfect for those who want to take a little break but still train.

• #1.520

Wat een sets man! Goed bezig:thumbs:

thnx beide

Ben je er al uit welke workouts je gaat doen? Zelf vandaag de 'normaalste' gedaan

ik heb nog niet gekozen, maar ik denk wel dat het 1 van de leukere word, dus bijvoorbeeld zoveel mogelijk reps @ normal bench 3x, of iets met die dips of pushups, van mij mag martijn kiezen vindtie ook leuk ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven