AndroidHealthClinic

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice floorpress!

Je wordt al een ziekelijke overhead martelaar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.523
  • #1.524
DE Squat/Deadlift

Speed Squat
8x2 par box, small bands, wide stance

banging speed.

Sumo Deadlift
3x 90
3x 110
3x 130
3x 150
3x 170 pr ofzo
3x 170
3x 170

conclusie: damn viel tegen dit :o nog nooit echt gedaan ofzo dit en eerste setje 170 was echt zwaar, die 2 erna gingen wel... wel hele lekkere oefening

Hanging leg raises superset Band goodmornings
10x met gestrekte benen/10x 1small band
10x met gestrekte benen/10x 2xsmall band

conclusie: nice. core wreckage!

Small band shrugs
15x
15x
15x
15x

conclusie: wtf, dit viel zwaar tegen, vanaf 2e setje had ik al spierpijn in men traps... ik had gewoon 1 band gepakt, in het midden gaan staan en dan aan beide kanten omhoog trekken

geen kuiten + tibia meer, geen zin in.

Laatst bewerkt:
Mooie superset, zeker leuk om 's te proberen.
Niet te belastend voor je, maar wel keihard verzuren als ik dat zo lees!

• #1.526
Mooie superset, zeker leuk om 's te proberen.
Niet te belastend voor je, maar wel keihard verzuren als ik dat zo lees!

klopt, die band goodmornings zijn niet superzwaar ofzo.. ik vond zwaar onderrug werk niet echt meer nodig na die sumo deads, hanging leg raises zijn ook niet extreem zwaar ofzo, alleen met gestrekte benen word het wat trickier! verzuren deed het zeker! probeer het inderdaad is, beviel mij persoonlijk wel ;)

Hehe ben je nog zo lening in je benen? Ik krijg ze volgens mij niet gestrekt bij leg raises.

thnx! alleen in verhouding met men bench press istie niet zo goed geloof ik? tis toch bij de meeste mensen wel dat hun floor press hoger ligt dan hun regular bench?

haha valt mee!

Keine ahnung. Zag iemand het laatst voor het eerst doen, en het leek me nogal zwaar om hem vanaf dat dode punt op de grond weg te duwen.

2q9995g.jpg

lekker trainen zo met bands!

proficiat met je PR's!
(ik zal wat regelmatiger je log volgen :o)

• #1.530
Hehe ben je nog zo lening in je benen? Ik krijg ze volgens mij niet gestrekt bij leg raises.

ja gelukkig wel, men bovenlichaam is wel zo stijf als een gek... maare het maakt het wel een stuk lastiger/zwaarder dus imo beter dan zonder gestrekte benen

Keine ahnung. Zag iemand het laatst voor het eerst doen, en het leek me nogal zwaar om hem vanaf dat dode punt op de grond weg te duwen.

2q9995g.jpg

ja was het ook wel, tis ook wel wennen om een bench press te beginnen als een oh press, dus zonder neerwaardse beweging eerst

lekker trainen zo met bands!

proficiat met je PR's!
(ik zal wat regelmatiger je log volgen :o)

thnx, bands zijn sowieso nice

• #1.531
ME Bench

Close Grip Bench Press
5x 40
5x 50
3x 60
3x 75
3x 90
1x 100
1x 105
1x 110 PR
0x 112,5 (next time, zeker weten)
1x 105

conclusie: nice! oude pr stond op 105! 112,5 bleef hangen 10cm voor lockout ofzo, ik kon em voor men gevoel nog een paar minuten op die plaats beet blijven houden maar hij ging gewoon niet verder omhoog. next time! heel tevreden hiermee, aangezien ik hieruit kan afleiden dat men normale bench ook weer op niveau of zelfs voorbij oud niveau is.

BB JM Presses
10x stang
10x 30
10x 40
10x 40
5x 50
5x 50
5x 50

conclusie: damn wat is dit een lastige oefening om door te krijgen... straks weer even WSB seminar bekijken om te zien of we het goed deden.. voelde wel echt verdomd zwaar in dat stukje triceps net onder je ellboog, dus wat dat betreft zit het goed.. komende 2 trainingen weer deze als sup.

T-Bar Row "machine" met wijde grip
10x 30
10x 40
10x 50
10x 50
10x 50

conclusie: weer op dat 'apparaat' alleen dit keer met wijde grip... dikke pomp as usual

Cable Face Pulls
15x 25
15x 40 PR
15x 40
15x 40

conclusie: nice. pomp compleet.

Dumbbell curls
10x 18
6x 18
10x 14

conclusie: whatever ;)

Prehab
2x15 band shoulder dislocates

nice cgbb, tuurlijk smoke je nu die 115 op de gewone bench

Die JM press voel je idd in je "lower tricep".

Hoe kan dat eigelijk? Is dat niet hetzelfde verhaal als binnenkant borst?

• #1.534
nice cgbb, tuurlijk smoke je nu die 115 op de gewone bench

thnx, en ik ga het vanzelf een keer proberen, maar de komende 3/4 trainingen nog niet.. wil eerst echt die lockout nog een stuk sterker hebben

Die JM press voel je idd in je "lower tricep".

Hoe kan dat eigelijk? Is dat niet hetzelfde verhaal als binnenkant borst?

ik heb geen flauw idee man, volgens mij is dit niet hetzelfde verhaal, bij wsb geven ze ook aan dat je dat stuk moet versterken. maar misschien dat iemand anders hier wat meer over weet?

Wat zijn jm presses?

Dat zijn Rock 'N Rolls.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven