XXL Nutrition

Starters 2012 Log: Appleknockers Flophouse

Netjes gedaan die bench.

Volgens mij zijn je benen ook best flink geworden.

Laatst bewerkt:
Boze propjes again voor Mr. Sheiko!

Zeker niet verkeerd. Uitgerust zit er dus in ieder geval meer in!

Sterk man! op het einde lekker weekje deloaden en jullie gaan knallen!!

jammer van die 255 attempt, maar toch nice totaal.. zie de 230 niet op film.. was die niet goed?

• Topic Starter Topic Starter

jouw dead en squat waren hard.

Netjes gedaan die bench.

Volgens mij zijn je benen ook best flink geworden.

ze beginnen wel wat omvangrijker te worden ja, kuiten zijn vreemd genoeg zelfs gegroeid :o

Boze propjes again voor Mr. Sheiko!

wheheh :D

Zeker niet verkeerd. Uitgerust zit er dus in ieder geval meer in!

ik ga er wel vanuit man!

Sterk man! op het einde lekker weekje deloaden en jullie gaan knallen!!

ja ik heb er zin in!

jammer van die 255 attempt, maar toch nice totaal.. zie de 230 niet op film.. was die niet goed?

thnx man, lb had ik eigenlijk niet moeten aimen op een pr maar ik kon het op deadlift niet laten. de bedoeling van vandaag was om een idee te krijgen waar we stonden en wat zware singles te hitten.

de 230 staat inderdaad niet op de film want men camera was bijna leeg, dus dan bewaarde ik de batterij liever voor Chris zijn nieuwe 1rm dan voor een insignificante 230 lift van mij ;)

nice bench pr man !! lb komt ook goed man ! jullie zijn goed bezig !

Mooie kracht ontwikkelingen. Welk vreemd dat de techniek wat minder lijkt te zijn met voorgaande jaren wanneer je zoveel setjes/reps op deze lifts de afgelopen periode hebt gedaan.

goed buff erwin - bench was soepel man!

nice bench pr man !! lb komt ook goed man ! jullie zijn goed bezig !

thnx. en ja correctie is echt nodig, anders loop ik alleen maar tegen een muur aan.

Mooie kracht ontwikkelingen. Welk vreemd dat de techniek wat minder lijkt te zijn met voorgaande jaren wanneer je zoveel setjes/reps op deze lifts de afgelopen periode hebt gedaan.

mjah de ellende is ook gewoon dat als je jezelf ergens iets raars/fouts aanleert dat dat voor je gevoel normaal gaat zijn. zodra je het dan terug ziet op cam denk je wtf... een omstander kan het wel zeggen, maar als je het ziet is het een stuk duidelijker.

goed buff erwin - bench was soepel man!

thnx daWg, its all about the bench and ub development!

Stevig bulkhoofd gekregen ook!

Lul, nu moet ik weer gaan zorgen dat ik je voorblijf op de bench :(

Terug
Naar boven