XXL Nutrition

Starters 2012 Log: Appleknockers Flophouse

Komt denk door de rook in Dordt dat die buffer lijkt. Hier in de prachtige Hoekse Waard vertekent het misschien dat die hetzelfde lijkt ;)
Oh nee ik zei juist dat die buffer was... naja ik weet het niet meer

Starter, heb je een link naar je sheiko template of heb je zelf wat in elkaar gegooid?

Komt denk door de rook in Dordt dat die buffer lijkt. Hier in de prachtige Hoekse Waard vertekent het misschien dat die hetzelfde lijkt ;)
Oh nee ik zei juist dat die buffer was... naja ik weet het niet meer

Hoeksche waard!!! :D
Oh en tegenwoordig ook Dordt!!! (daar werk ik nu) :P

• Topic Starter Topic Starter
powerlift wedstrijd @ papendal

vandaag dus de wedstrijd, 8.15 weggereden van huis in de veronderstelling er rond 9.15 te zijn... hadden ze de a15 dicht gegooid bij Tiel en ze hadden weinig zin gehad om fatsoenlijk omleidingsbordjes te plaatsen ofzo... flink lopen stressen dus... uiteindelijk toch nog op tijd voor het wegen; 87,4 (whut...).

Squat
1e beurt 190
2e beurt 200
3e beurt 205

mijn intentie was om revanche te nemen op de 9 weken geleden gefailde 215, maar dat zat er vandaag niet in. best last van zenuwen, kon me erg moeilijk afsluiten met al die mensen die me aanstaarde en een mp3 speler in mag nou eenmaal niet. hierna had ik overigens alweer intense honger

Bench Press
1e beurt 120 fail
2e beurt 130
3e beurt 135 fail

bij de 120 niet gewacht op het startsein, dom. 130 ging goed, 135 gefaald. aangezien 135 mijn touch n go pr is, kon ik hier zeker mee leven.

Deadlift
1e beurt 220
2e beurt 227,5
3e beurt 230 fail

aangezien we inmiddels al 3-4 uur verder waren dan toen we begonnen had ik hier echt extreme honger. weinig energie meer over... alleen maar bananen en marsjes lopen freten. 227,5 had ik bijna een gripfail aan mijn linkerhand en het was gewoon een all out rep voor vandaag. 230 bleef liggen.

al met al toch weer even mogen ervaren dat een wedstrijd nou eenmaal anders is dan een gymsessie. niet ontevreden over het resultaat gezien de omstandigheden. 3e plaats op wilks.
http://www.youtube.com/watch?v=5u4Nm4-88lY

deftige wedstrijd starter!

nu verder bouwen;)

Volgende keer echt een vreetpakket meenemen man. Ik heb t ook meegemaakt dat ik om 11 uur mn eerste beurt had en pas om 18 uur mn laatste. Dan ga je echt kapot, zeker als je ook nog eens zenuwachtig bent. Gewoon een tas brood mee.
Maar verder goed gedaan man, was ook leuk je ff te spreken. Die laatste squat was wel een mooie grinder.

• Like
Waarderingen: Guts
deftige wedstrijd starter!

nu verder bouwen;)

cheers

Volgende keer echt een vreetpakket meenemen man. Ik heb t ook meegemaakt dat ik om 11 uur mn eerste beurt had en pas om 18 uur mn laatste. Dan ga je echt kapot, zeker als je ook nog eens zenuwachtig bent. Gewoon een tas brood mee.
Maar verder goed gedaan man, was ook leuk je ff te spreken. Die laatste squat was wel een mooie grinder.

insgelijks man! volgende keer me wat eten betreft beter op voorbereiden.

Cool man. Toch nog steeds jaloers op je squat :)

Netjes man! wel veel afgevallen precies idd? Hoe komt het?

Lift je nu ook vooral sumo?

Cool man. Toch nog steeds jaloers op je squat :)

whehehe cheers mate

Netjes man! wel veel afgevallen precies idd? Hoe komt het?

Lift je nu ook vooral sumo?

thnx. normaal weeg ik altijd savonds.. denk dat daar het verschil zit. savonds hit ik ws wel gewoon die 90 border.

heb de afgelopen 8 weken alleen op sumo getraind, voor die cycle pullde ik 235 sumo ofzo... nu dus niet :P vandaag was geen goede maatstaf wat betreft progressie, maar het was wel een goeie wedstrijd denk ik.

Leuk om te zien man, goed werk.

owja dat scheelt idd wel natuurlijk.. Maar is goed voor de willks he :D

nice lifts!! je bent ongeveer even groot en zwaar als mij dus je bent een goeie rivaal voor mij dus is ga je volgen :)

Je bench heb ik slechter gezien en je squat zat je beetje te ****en, zat eigenlijk meer in. Volgens mij had je hem ook te laag liggen, maar kan aan mijn ogen liggen ;)

Nu weer conv dl trainen, gaat je beter af

Je bench was niet verkeerd man. Met 135 als max een 130 paused en 135 bijna?

Geen monsterpr's maar toch weer mooie wedstrijdervaring toch. En Queens of the stone age schopt kont.

Goede wedstrijd toch? :) Nooit echt bij stil gestaan dat er zoveel tijd zit tussen de eerste en laatste beurt.

Vond je impressive man.

Ga je nog door naar het NK?

Terug
Naar boven