- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
thnx nathannus!
owja dat scheelt idd wel natuurlijk.. Maar is goed voor de willks he![]()
lol, hogere gewichten zijn ook goed voor je wilks

nice lifts!! je bent ongeveer even groot en zwaar als mij dus je bent een goeie rivaal voor mij dus is ga je volgen![]()
was jij er ook!?
Je bench heb ik slechter gezien en je squat zat je beetje te ****en, zat eigenlijk meer in. Volgens mij had je hem ook te laag liggen, maar kan aan mijn ogen liggen
Nu weer conv dl trainen, gaat je beter af
ja, bij die 205 lag de barbell volgens mij niet helemaal waar hij hoorde. denk dat hij daarom ook bijna van men rug viel op het einde
vind het moeilijk te zeggen of conventioneel me beter af gaat man, tegen de tijd dat we gingen deadliften had ik echt geen energie meer. was niet echt het moment om de progressie te beoordelen
Je bench was niet verkeerd man. Met 135 als max een 130 paused en 135 bijna?
Geen monsterpr's maar toch weer mooie wedstrijdervaring toch. En Queens of the stone age schopt kont.
ja ind, bench zit sowieso progressie in. volgens mij ligt men touch n go wel hoger dan 135 nu, misschien deze week nog testen
Goede wedstrijd toch?Nooit echt bij stil gestaan dat er zoveel tijd zit tussen de eerste en laatste beurt.
thnx ben best tevreden ind G. het was gewoon druk man, in mijn groep zat iets van 15/16 man ofzo, die moeten allemaal 3 keer liften en dan heb je nog een groep
, volgens mij begon de wedstrijd 11 uur ofzo en het deadliften pas rond half 3Vond je impressive man.
Ga je nog door naar het NK?
thnx, maar het valt allemaal wel mee. komt gewoon omdat het op een beginnerswedstrijd was en de gewichten dus over het algemeen wat lager waren. op een normale wedstrijd zou het niet eens opvallen. als het nk door gaat, dan ga ik wel mee doen.