Fitness Seller

Starters 2012 Log: Appleknockers Flophouse

• Topic Starter Topic Starter
Leuk om te zien man, goed werk.

thnx nathannus!

owja dat scheelt idd wel natuurlijk.. Maar is goed voor de willks he :D

lol, hogere gewichten zijn ook goed voor je wilks :D

nice lifts!! je bent ongeveer even groot en zwaar als mij dus je bent een goeie rivaal voor mij dus is ga je volgen :)

was jij er ook!?

Je bench heb ik slechter gezien en je squat zat je beetje te ****en, zat eigenlijk meer in. Volgens mij had je hem ook te laag liggen, maar kan aan mijn ogen liggen ;)

Nu weer conv dl trainen, gaat je beter af

ja, bij die 205 lag de barbell volgens mij niet helemaal waar hij hoorde. denk dat hij daarom ook bijna van men rug viel op het einde

vind het moeilijk te zeggen of conventioneel me beter af gaat man, tegen de tijd dat we gingen deadliften had ik echt geen energie meer. was niet echt het moment om de progressie te beoordelen

Je bench was niet verkeerd man. Met 135 als max een 130 paused en 135 bijna?

Geen monsterpr's maar toch weer mooie wedstrijdervaring toch. En Queens of the stone age schopt kont.

ja ind, bench zit sowieso progressie in. volgens mij ligt men touch n go wel hoger dan 135 nu, misschien deze week nog testen

Goede wedstrijd toch? :) Nooit echt bij stil gestaan dat er zoveel tijd zit tussen de eerste en laatste beurt.

thnx ben best tevreden ind G. het was gewoon druk man, in mijn groep zat iets van 15/16 man ofzo, die moeten allemaal 3 keer liften en dan heb je nog een groep :o, volgens mij begon de wedstrijd 11 uur ofzo en het deadliften pas rond half 3

Vond je impressive man.

Ga je nog door naar het NK?

thnx, maar het valt allemaal wel mee. komt gewoon omdat het op een beginnerswedstrijd was en de gewichten dus over het algemeen wat lager waren. op een normale wedstrijd zou het niet eens opvallen. als het nk door gaat, dan ga ik wel mee doen.

nee ik was er niet, ik zie gewoon dat je dezelfde Bodystats als mij hebt :D

then... we must be... ONE PERSON

mine is my righthand and yours?

not a fair trade then, trade yo momma fo my girl? :trollface:

dunnow, does she cook?

she makes a meaaaan whey shake.

count me in

Good job @papendal Mr. Sheiko.

Uiteindelijk he Erwinov, wat is beter bevallen.. drie maanden cycles draaien of het 12 week programma? Ik wil maandag weer met Sheiko gaan starten maar zit nog te twijfelen welke ik ga doen.

Good job @papendal Mr. Sheiko.

cheers!

Uiteindelijk he Erwinov, wat is beter bevallen.. drie maanden cycles draaien of het 12 week programma? Ik wil maandag weer met Sheiko gaan starten maar zit nog te twijfelen welke ik ga doen.

sowieso het 12 weken programma. goed te volgen, geen overkill.

gisteren RPB meet 2012

vrijdagavond een feestje gehad met redelijk wat absinth en bier, dus voelde me pretty ****ed. lekker lomp begonnen met conventioneel deadliften, terwijl ik de afgelopen 10 weken geen 1x conv gelift had, met The Legend en Liftophe.

pauper warming up:
3x120
3x150
1x190
1x210
1x230
0x255

bij de 255 zei mijn rug "KNAK KNAK KNAK KNAK KNAK" vanaf mijn stuitje tot de 5 discs erboven. gevolg; rug kanker. kan nu alleen pijnvrij liggen en staan. zitten, gaan liggen of bukken en dingen als sokken aan doen zijn not done. eigen fout, domme actie, payin for it.

voor de rest nog niet noemenswaardige weights verplaatst @ viking press, nog even weigted pullups gedaan en dips met Jesaja. we wilde ook hercules hold doen, gewoon een beetje laidback, maar toen kwam er gelijk een invasie aan mensen vertellen dat we minimaal 100 kilo er op moesten. resultaat was dat er opeens 10 andere mensen hercules hold deden terwijl wij toekeken :rolleyes:

voor de rest gebbq-ed, bijgekomen voor het volgende feest savonds en slap lopen ouwehoeren. was gezellig zoals gewoonlijk. alleen jammer dat team simson er o.a. niet waren.

deze week maar eens zien wat ik ga doen, de motivatie om continu koste wat kost te streven naar zwaardere gewichten is momenteel een beetje aan het wegzakken. chris gaat binnenkort ook 6 weken op vakantie ofzo. dus ik ga voorlopig een poosje gewoon pompen en aan flexibiliteit werken.

Het zal de beste periode uit je trainingscarriere worden. Je zal hongeriger terug komen en tot meer in staat zijn. De goden mogen gaan uitkijken....

+1

als chris niet op vakantie was gegaan had je dit niet gedaan!!! dus zo succesvol zal het niet worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:roflol:

was leuk jullie weer eens te zien as always en idd team simson beetje gemist deze keer.

Met die rugkanker moet je mee met Chris naar India. Enige manier om er vanaf te komen... echt waar!

Yoga?

Terug
Naar boven