Keiko
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onder welke smoes faalde je 195 sq? 20kg onder max?
Enje houd een fake log bij?
Nee srs, hoe kan het? Ben je nog niet in vorm?
Je trekt te veel uit je rug. Je hebt exact hetzelfde probleem als ik. Bij 80%+ trekt je rug waarschijnlijk veel te bol. Meer je benen betrekken bij de start.

Bij 2 ook niet, er zijn van die tijden dat je leven je even inhaalt en je gewoon een tijdje in een gay veranderd in de gym.dunnow, vorige keer 3x185, dus in theorie sloeg het nergens op. voelde me vandaag niet zo sterk. laatste rep met 180 was al zwaar en 195 was als hoerezwaar op men rug. ik was vandaag gewoon niet sterk genoeg. die dagen heb je ook wel eens, pas als het consequent slechter gaat heb ik een reden om te gaan analyseren. bij 1 mindere training nog niet imo

Zucht, push the earth away betekent niet dat je meer je benen moet gebruiken, het is de richting van de kracht die je met je hele lijf moet gebruiken. Deze tip is ervoor om mensen niet alleen te laten trekken aan de bar, maar om ze dat te laten doen terwijl ze zo "tight" mogelijk blijven.

Head back niet doen, gewoon een neutrale positie aanhouden.

Zucht, push the earth away betekent niet dat je meer je benen moet gebruiken, het is de richting van de kracht die je met je hele lijf moet gebruiken. Deze tip is ervoor om mensen niet alleen te laten trekken aan de bar, maar om ze dat te laten doen terwijl ze zo "tight" mogelijk blijven.
In het filmpje is dat hele "head back" gebeuren echt de verkeerde manier om een "chest up" positie te krijgen, elitefts of niet.
Kijk nog eens wat filmpjes van Rippetoe over de deadlift.
Dan bedoelen we dus hetzelfde.Dat is exact wat erwin niet doet. Wellicht omschrijf ik het dan niet treffend met de uitdrukking 'meer je benen betrekken'.
Volgens mij verwijs ik alleen naar punt 3?
Bij het filmpje @ het punt wat jij beschrijft hoor ik hem wat zeggen dat zijn voeten wat wijder moeten en daarna geblaat dat hij naar boven moet kijken, vandaar dat ik dacht dat je dat bedoelde.
Nice! Ik vind de 16 soms al een uitdaging, heb de 24 ook. Ik ga elke dag maar eens wat techniek oefenen en dan eens flink los met die bells, voor conditionering en explosiviteit zijn ze zeker nice.
Nice! Ik vind de 16 soms al een uitdaging, heb de 24 ook. Ik ga elke dag maar eens wat techniek oefenen en dan eens flink los met die bells, voor conditionering en explosiviteit zijn ze zeker nice.