Fitness Seller

Starters 2012 Log: Appleknockers Flophouse

• Topic Starter Topic Starter
Heb je ooit een "echte" 5RM getest zonder boxjumps van te voren. Die jumps maken je loco explosief en je genereeert kracht als een malle als je ze vlak voor squats doet

mwah regelmatig gedaan homie :)

Komt overeen met mij, ik doe ze alleen bijna nooit.

Ben benieuwd naar je smolov avontuur met zon goede start.

cheers bud.

FB

zo, we beginnen smolov met een naakte 86,3 in de morgen. vandaag ook vet laten meten maar dat neem ik met een korreltje zout; 9,6% was de meting. maar ik heb geen zichtbare abs (drink wel ****ing veel melk + heb die crea monohydraat)... maar still. halverwege augustus na vakantie zat ik op 84,3 aan 12,5% volgens dezelfde vier punts meting. na smolov nog eens meten.

Smolov - dag 1 squats
warming up
4x9 147,5

Hammergrip chins
3x 10 BW

Dips
20x Bw
15x Bw
10x Bw

+ stretches.

de komende weken worden naar alle waarschijnlijkheid een hel, dus ik ben er klaar voor:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hee broeder goed idee die box jumps voor de squad!
Ik ga zo ook eens met mijn konijntje rondspringen voor de warmup!

Hee broeder goed idee die box jumps voor de squad!
Ik ga zo ook eens met mijn konijntje rondspringen voor de warmup!

+1. serieus: het helpt enorm voor mij om mijn knieën fatsoenlijk op te warmen. sinds ik dat doe is het weggetrokken. als ik direct ging squatten kraakte ze gigantisch en had ik er last van.

Ik ga het eens beetje testen. Geen box jumps want daar heb ik trauma's aan over gehouden maar gewoon wat hoogspringen uit stand. je weet toch

FB

Jumps
veel en veel variaties

Smolov dag2 squats
warming up
5x7 157,5

Seated db oh press
3x8 30 kilo

CS Rows
3x 12

cooling down
foam rollen + stretches

Nothing but a peanut.

Welke jump variaties deed je allemaal?
Merk je veel van al die stretches die je doet?

+1

Welke jump variaties deed je allemaal?
Merk je veel van al die stretches die je doet?

backwards, op dingen, broad jumps, over dingen.. doesnt really matter.. gewoon springen man.

stretches merk ik zeker, maar dat is niet iets wat ik opeens ingevoerd heb sinds smolov. aan het einde van je training stretches doen merk ik in veel minder vast komen zitten en het lijkt ook een positieve invloed te hebben op mijn herstel. ik zal er niet snel meer mee stoppen, het kost je hooguit 10 mins na je training om ff heel je lichaam te stretchen.

Easy die eerste week zker? Allen de laatste trainingen van week 2&3 zijn beetje zwaar, de laatste 10x3 heel zwaar vond ik. Succes nog!

Easy die eerste week zker? Allen de laatste trainingen van week 2&3 zijn beetje zwaar, de laatste 10x3 heel zwaar vond ik. Succes nog!

njah het gaan me veel makkelijker af dan de vorige keer, maar mijn variabelen zijn veel beter op orde. 'fouten' van vorige keer waren: een gegokt 1rm hanteren die ik nog nooooit gesquat had, alle trainingen in 4 dagen (ma-di-do-vr), op onderhoud blijven eten, geen stretches, geen fatsoenlijke warming up (gewoon onder de bar springen met 70 kilo), geen introductie cycle en gewoon keihard blijven feesten in de weekenden :P. tot op heden is er erg weinig aan de hand nu alles beter op orde is... alleen men slaap is kaka, slaap echt slecht de laatste tijd.

LB

Broad jumps
zat 1 t*ring verre bij... ik vermoed een goeie 2.80m

Smolov dag 3 Squats
warming up
7x5 167,5

Cooling down
foam rollen, stretches.

Lekker aan het squaten. Gebruik je een belt?

Lekker aan het squaten. Gebruik je een belt?

yes man...

"FB"

Jumps
een lading

Smolov dag 4 squats
warming up
10x3 180

****ing hell... intenszwaar vandaag. elke 3e rep was een grinder, vanaf het 6 of 7e setje elke 2e rep al... i died.

Hammergrip pullups
3x11 BW

Dips
blablabla **** this... going home.

Haha, lekker man. Volgende week 10x3 gaat hard worden.

Maandag 4x9 weer wat makkelijker (vond ik iig)

2 weken te gaan!
Moest je niet 177,5 kg?

Kort tegen failure Squatten is zo k*t, vind ik. :p Respect dat jij dat zoveel setjes volhoudt.

Kort tegen failure Squatten is zo k*t, vind ik. :p Respect dat jij dat zoveel setjes volhoudt.

cheers buddy

FB

bw vandaag: 87,9 naakt in de morgen. 1,6 kilo meer dan vorige week... PURE MUSCLE

Jumps
over en op dingen etc

Smolov dag 5 sQuats
warming up
4x9 157,5

Hammer grip optrekken
4x10 BW

Seated OH Db presses
3x12 30

Rear Delt flies
2x10

en nog stretches

Doe je helemaal geen bp meer?

80% van 210 is geen 179 ;)

Ik verwacht voor de zomer een 5 plate SQ.

Terug
Naar boven