AndroidHealthClinic

Starters 2012 Log: Appleknockers Flophouse

haha lekker man!

morgen 10x3x190! succes

Good stuff man :)

Wat is je aim op de squat? Wat verwacht je op de dead?

Damn brute sets brandweer

• Topic Starter Topic Starter
Good stuff man :)

Wat is je aim op de squat? Wat verwacht je op de dead?

njah Niels, ik vind het gevaarlijk om voorspellingen te doen. maar als ik de komende 5 in potentie helse trainingen overleef, dan verwacht ik minimaal 220. deadlift durf ik niks over te zeggen, ik verwacht wel overdacht... zeker omdat men glutes eigenlijk na elke sessie het ergst naar de klote zijn. voordat we smolov gingen doen begon ik eindelijk een goeie start off te ontwikkelen (zonder round lowerback). ik had hem eindelijk goed door, ik heb het idee dat ik dat zo weer kan oppakken.. dus dan zullen we zien ;)

thnx stef stuntpiloot

Kankerbruut. Hard dat je dit alweer volhoudt.

Had je vorige keer niet dat het je dl doete?
220 squat zou nice man, zeker met jouw bodyweight.

Wat ga je trainen op de Triple Meet?
Ik heb nu alle spullen er neer gezet, het is echt een mini sportschool. We hebben ook battle ropes en een sled ;)

pff wat een squats man! Bazig bezig!

Kankerbruut. Hard dat je dit alweer volhoudt.

cheers

Had je vorige keer niet dat het je dl doete?
220 squat zou nice man, zeker met jouw bodyweight.

Wat ga je trainen op de Triple Meet?
Ik heb nu alle spullen er neer gezet, het is echt een mini sportschool. We hebben ook battle ropes en een sled ;)

weetniet meer precies man... bij die meet, speed lb werk, conditioning en ub.

Dit zijn de momenten dat de ancient spirit of the iron soviets zich meester van je maakt en je intens geniet van sm:heart:l:heart:ve.

Enjoy it, als je je zo voelt is de 10 x 3 een triomftocht (imho) :)

yeah, niet bleek minder waar helaas...

pff wat een squats man! Bazig bezig!

tnx killr.

FB

Broad Jumps
burp

Smolov squats - dag 8
warming up
3x3 190
2x 190 (3e f)
0x 190

conclusie: fuuuuu. dit moest dus 10x3 zijn... vannacht lag ik om half 4 nog naar de wekker te staren en ik voelde me futloos en dood vanochtend. in de gym begon de onderrug pomp al bij 70 kilo... eerste setje met 190 was al ****ing zwaar.

4e setje verloor ik men groove bij de 2e rep, waardoor ik opnieuw goed moest gaan staan en de 3e gewoon miste. 5e set wilde ik revenge nemen, zakte en kwam in the hole, waar ik opeens random begon te chillen.. wtf.. epic mental ****, ik wist gewoon niet meer wat ik moest doen. hierbij gelaten voor vandaag... geen nut om te pushen. maandag gewoon verder met wat op het programma staat... dit is nog niet het einde.

Bench press
5x 70
5x 90
5x 100
1x 110
1x 120
1x 120

conclusie: mmmzz thumbless kon ik weer pijnvrij benchen.

Optrekken
wat setjes.

Recover en kill de volgende week.

aii, jammer man...
waarom lag je zolang wakker?
ga je wel gewone programma verder? of minder gewicht?

eten en slapen van het weekend en weer gas dr op.

Waarom had je last bij Benchen? Weer gevochten op stap?

Recover en kill de volgende week.

+1

aii, jammer man...
waarom lag je zolang wakker?
ga je wel gewone programma verder? of minder gewicht?

ik denk dat het lag aan het pwo-tje dat ik gebruikt had. ik ga gewoon verder uiteraard ;)

eten en slapen van het weekend en weer gas dr op.

+1

"fb"

BW naakt in de morgen; 89,2. deze week dus maar 1,3 kilo pure muscle gegained. als ik die 10x3 vol had gemaakt had het ws wel gewoon 1,6 kilo geweest. damn it. ben wel een beetje een buikje aan het krijgen maar dan wel the sexy kind.

Jumps
niet veel... verrekte mijn kuit bij de eerste sprong.

Smolov squats - dag 9
warming up
4x9 162,5

conclusie: dit ging weer intens easy... eerste setje kan ook een 10-je zijn geweest. wel een monsterlijke lowerback pomp hier na.

Paused bench press
5x 80
5x 100
4x 110

conclusie: lol... 0 spanning op benen ivm onderrug... als ik loco was gegaan had hier misschien wel een 8je in gezeten. ben benieuwd waar bench heen gaat als we weer gaan pressen.

Hammergrip optrekken
een hoope 5jes met bw

Nice. Beter haal je deze week je 10x3 wel dan.
Easy 10 reps op 162,5 is wel pr zeker?

Nice. Beter haal je deze week je 10x3 wel dan.
Easy 10 reps op 162,5 is wel pr zeker?

wel een keer 9x160 op safety squat bar gedaan. maar ach 4x9 sowieso een pr. eerste set had ik sowieso een 20 repper kunnen doen. deze week gaan we (als het goed is) zaterdag avond bij big Z correctional facility trainen. beter tijdstip + meer food in men belly.

Nice dan. 10x3x195 zou bruut zijn! 4 plate squat komt eraan (met collars misschien nog wel) :D

Nice dan. 10x3x195 zou bruut zijn! 4 plate squat komt eraan (met collars misschien nog wel) :D

ik ga men best doen uiteraard.

"fb"

jumps
mehhh linker kuit is overleden.

Smolov squats dag 10
warming up
5x7 172,5

conclusie: kk intens... men oude rep pr op 175 voor smolov was 6x... dit lijkt me wel wat beter.

Dips
2x 20 BW

Optrekken
12x BW

**** off... ****ing misselijk + de eerste klant voor vanavond belde al. nu douchen + eten.

Terug
Naar boven