XXL Nutrition

Starters 2012 Log: Appleknockers Flophouse

• Topic Starter Topic Starter
Doe je helemaal geen bp meer?

nee dat is ook weer zoiets kk doms... had kb clean & presses gedaan met een 40 kilo kb. techniek was uberbrak waardoor ik hem telkens met een klap opving op mijn rechterarm. resultaat is dat in sommige hoeken mijn rechterarm ****ing pijn doet. dips, db presses met hammer grip etc gaan wel, maar bench of mp niet. :rolleyes:

true, moest 85% zijn

Ik verwacht voor de zomer een 5 plate SQ.

lol, dat is 270 dawg... :o

Wederom hard.

Kan je zo slecht tellen of train je met een 50kg Barbell?

25kg plates

Laatst bewerkt:
dat dus!

3 plates is altijd 140 geweest voor mij, 45 pounds dus. Props voor de 1.6 muscle gainz!

LB

Jumps
blub

smolov dag 6 squats
warming up
5x7 167,5

conclusie: intenszwaar. laatste 2 setjes binnensmonds gekotst. hierna gelijk gaan stretchen... echt te verrot voor ub.

Binnenmonds kotsen en dan doorslikken is goed, houd je je cal. binnen. Desnoods vang je het op.

Tsja je was gewoon een beetje moe, ze oogden prima.

Ja toch

LB

Jumps
lijk in een bos.

Smolov squats dag 7
warming up
7x5 177,5

conclusie: gruwelijk volume pr volgens mij nog nooit meer dan 5x5 170 gedaan. het mooie was dat dit me geen enkele psyche up heeft gekost. alles op het gemakje, trage solid reps. zou zelfs het woordje easy in de mond durven nemen, maar ik ben bang dat smolov dan morgen revenge neemt.

Lekker man :D

mentaal een enorm goeie boost na woensdag... ik had er een hard hoofd in vandaag. die 5x7 was zo enorm zwaar gevallen, voelde me de dag erna compleet energieloos en gewoon een beetje ziek. ook non stop lowerback pumps... :rolleyes:

morgen 10x3 190.

Smolov heeft geen reden voor revenge als je de waarheid spreekt.

:roflol: oke. dan zo maar even kwark eten en team fortress 2 aan. nu warm/koud/warm/koud/warm/koud douchen to aid recovery.

Terug
Naar boven