Fitness Seller

Starters 2012 Log: Appleknockers Flophouse

Goede squats broeder. Zo zie je maar weer he...

Then the monkey comes out of the sleeve.. And the ananas (ennenness) doesnt fall far from the tree

De vermoeidheid stapelt zich op ;)

Epic skwatting!

• Topic Starter Topic Starter

thnx man

Goede squats broeder. Zo zie je maar weer he...

Then the monkey comes out of the sleeve.. And the ananas (ennenness) doesnt fall far from the tree

their you got a punt!

De vermoeidheid stapelt zich op ;)

ppfff dat kan je wel zeggen. ga zo lekker men nest in.

thnx mayne... moet toch wat doen om in je buurt te blijven ;)

Hoi Erwin!

Be4You en de Avia vroegen zich af wanneer jij en Chris de boel weer eens kwamen opleuken met wat deadlift drops. De geur is tegenwoordig wel stukken beter zonder die rotte gasfabriek van je. Snel maar eens meeten.

Ot.

:roflol: rotte gasfabriek
weet niet wie je bent, maar het is wel waar

HAhaha welkom OtC.

Hoi Erwin!

Be4You en de Avia vroegen zich af wanneer jij en Chris de boel weer eens kwamen opleuken met wat deadlift drops. De geur is tegenwoordig wel stukken beter zonder die rotte gasfabriek van je. Snel maar eens meeten.

Ot.

:roflol:

heet ze al gevraagd of we onze geurlijn weer willen komen verspreiden?

hoe gaat smolov?

:roflol: rotte gasfabriek
weet niet wie je bent, maar het is wel waar

:roflol:

LB

Jumps
jeuh, kuit doet het weer.

Smolov squats dag 11
warming up
7x5 182,5

conclusie: zwaar. ik ben echt zo done met smolov... de hele dag onderrug pomp. kan amper nog normaal men werk doen. morgen laatste sessie.

Mentaal zwaar misschien. heb zoveel veel hardere grinders gezien dan dat. Morgen op een avondsessie moet het hard gaan.

Morgen laatste keer, nice! Moet lukken man.

http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/max_out_on_squats_every_day

http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/maxing_on_squats_and_deadlifts_every_day

Ik frontsquat nu 4 x per week en 1 x per week bulgarian split squats (benen "overloaden" omdat de bovenrug de limiterende factor is om zwaarder te squatten). Daarnaast doe ik 2, soms 3 x per week nordic hamstring curls (bastards zijn gegroeid as hell!!) en doe ik nog wat sprints/sled dragging. Elke dag mobility en me lichaam voelt rete sterk aan. Geen drains van alle psyche ups. Vanwege de hoge frequentie ben ik begonnen met het opwerken naar één set en nu ik aan de frequentie gewend ben ga ik het volume en de intensiteits opbouwen.

Wellicht een goede vervanging voor smolov?

lift jij nog joh teelbal? :D

Ja man, er bestaat een wereld buiten DBB Zyied ;)
Doel is 200 frontsquat, wanneer ik dat haal dan zal ik een filmpje op DBB posten, speciaal voor jou :heart:

Aight die ga ik morgen hopelijk attempten (als ik 190 eerst haal)

Dat is elk jaar je doel, toch?:p

Haha ja het is vaker voorbij gekomen, helaas door een gekantelde bekken wat irritaties gehad en weinig (constructief) kunnen squatten. Lichaam staat weer goed, mobiliteits drills zijn (eindelijk!!) een constante factor dus moet goed komen.

At SmediumZ, succes man, ga je filmen?

http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/max_out_on_squats_every_day

http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/maxing_on_squats_and_deadlifts_every_day

Ik frontsquat nu 4 x per week en 1 x per week bulgarian split squats (benen "overloaden" omdat de bovenrug de limiterende factor is om zwaarder te squatten). Daarnaast doe ik 2, soms 3 x per week nordic hamstring curls (bastards zijn gegroeid as hell!!) en doe ik nog wat sprints/sled dragging. Elke dag mobility en me lichaam voelt rete sterk aan. Geen drains van alle psyche ups. Vanwege de hoge frequentie ben ik begonnen met het opwerken naar één set en nu ik aan de frequentie gewend ben ga ik het volume en de intensiteits opbouwen.

Wellicht een goede vervanging voor smolov?

het gaat over elke dag en dan doe je 4x p.w.? mmmm... maar wie weet man, we zullen zien nelis

Morgen laatste keer, nice! Moet lukken man.

close enough

Smolov dag 12 squats
warming up
3x 195 pr
3x 195
2x 195
3x 195
2x 195
en toen de handdoek in de ring... op. mentaal op. lichamelijk op. tevreden. nu recoveren en op naar volgende vrijdag :fire:

Lol, ik doe 5 van de 7 dagen een quad dominante oefening (en 2 x per week hams en 2 x per week LB conditioning) en dan ga je haten? Ruthless.....

Anyhoe, ik ben mentaal niet op, lichamelijk niet op en hoef ook niet te recoveren en te wachten tot vrijdag..... I ain't hating, I am just stating!!

Lol, ik doe 5 van de 7 dagen een quad dominante oefening (en 2 x per week hams en 2 x per week LB conditioning) en dan ga je haten? Ruthless.....

Anyhoe, ik ben mentaal niet op, lichamelijk niet op en hoef ook niet te recoveren en te wachten tot vrijdag..... I ain't hating, I am just stating!!

sounds nice.

Terug
Naar boven