- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
nee, 31 en daarna 32. 32 is puur voor peaken, daar zijn we nog niet aan toe na 1 cycle. daarna? weer 2 cycles probably..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee, 31 en daarna 32. 32 is puur voor peaken, daar zijn we nog niet aan toe na 1 cycle. daarna? weer 2 cycles probably..
weer even de guns gepakt ?? heb je al eindelijk 40 cm ??
en nice squatting in 16 min !!!

die bedoelde ik ook! My bad!
En dan begin je weer opnieuw bij 29 maar dan zwaarder ofzo?

Succes man! De belgen hadden mij aangeraden om 29-37-32 gedaan, hoe kom jij aan jouw volgorde?
haha, mooie squats dude! Wat is de theorie daarachter?
. degene die vertaald zijn meestal van die bablefish vertalingen dus daar heb je ook niet veel aan. vrijdag komt er geloof ik harde sessie weer, nog even over die cable fly's Ik denk dat je ze het best met een arm tegelijk kan pakken, zodat je je lichaam beter kan positioneren, op die manier zijn ze ook het fijnst voor je schouders.

Dat is wel erg veel squats in een training. Gaat dat bij je deadlift en banktraining ook zo? Lijkt me wel erg veel van het goedeWel zeker sterk!

welke sheiko bedoel je nou eigenlijk? want maxim sheiko is een gewichtheffer![]()
Wat vindt je tot nu toe van die deadlift to knees?
Epic veel sets man..
van gm's wordt je techniek niet beter, je wordt hooguit sterker![]()
conclusie: vorm begint zo intens goed te worden. 175 waren geen speedreps meer, maar gewoon alsof je rustig opstaat uit een stoel. heerlijk dit.