Fitness Seller

Startlog elliza66

Bezoekers in dit topic

Ik weet het :o



Nee hoor, ben altijd helemaal tam na het trainen en val als een blok in slaap :D
Voedingsgewijs is het waarschijnlijk wel niet echt ideaal om zo laat nog te trainen.

Nog ff off topic: heb al mijn examens gehaald :rocknana::D

gefeliciteeeerd!!!!:study::dunno::thumbup::clap::birthday:
 
gefeliciteerd met je tentames, goed gedaan :D

en ik zou ook direct in slaap vallen als ik zolaat nog train, merk het nu al als ik tot half 10 train :P
 
--
 
Laatst bewerkt:
Daarna nog gewone deadlift geprobeerd met 40 kg ... en er achtergekomen dat mijn rug bolt.
En dan nog voor de eerste keer backsquat met lege bar geprobeerd :rocker2: Ging easy in vergelijking met die ****ing dumbbell van 16 kg.
Ik begrijp het niet :dunno: Qua techniek zat het ook wel OK denk ik.

Hoe groot zijn die schijven bij deadlift? Als de diameter van de schijven te klein is kan het zijn dat je te diep moet doorzakken waardoor je startpositie slecht is met als gevolg: een bolle rug.

Hier een duidelijk filmpje voor de techniek:

http://www.youtube.com/watch?v=MX8jgCFXYTU


8u30: havermout + magere melk + whey + banaan
9u30: TRAINING
11u: twee kleine sneetjes volkoren brood + kipfilet + appel
12u: idem (-appel)
13u30: tonijn + sla
16u: twee kleine sneetjes volkoren brood + filet d'anvers + walnoten
17u: idem
18u30: aardappelen + kalkoen + wortelen + potje pudding
22u: TRAINING (na de training een paar winegums)
24u: havermout + kwark + havermout + walnoten

Aaah *zucht*, een trainingspartner zou wel leuk zijn :(

Voeding ziet er weer zeer goed uit voor een vrouw, meeste vrouwen die denken dat ze veel eten eten eigenlijk veel te weinig en verkeerd. Krijg je soms reacties van andere vrouwen over je eetgedrag? :D

En mij wil je niet als trainingspartner, ik zou je te hard pushen en je een blessure bezorgen :wl:
 
--
 
Laatst bewerkt:
Thx voor het filmpje, was em al wel eens tegengekomen, maar vond hem niet meer terug.
Het zijn gewoon twee 10 kg schijven, geen idee wat daar de diameter van is. Het is inderdaad wel erg laag tegen de grond starten, zat er zelf ook al aan te denken dat ik de bar op een soort van platform ofzo zou moeten kunnen leggen. OK, als ik er even over nadenk, heb ik bij het trainen al wel eens een set up gezien waarbij de bar (de schijven eigenlijk) op twee houten boxen liggen. Dat is ongeveer hetzelfde principe, toch?

Ja, dat is hetzelfde principe, met die twee houten boxen, het is natuurlijk niet zo handig als je na elke rep de bar moet stilleggen op die houten dozen omdat ze er anders dreigen af te vallen.

Wat ook helpt is op kousen/blootvoets deadliften, dan sta je een paar cm lager afhankelijk van de dikte van je zool. Ook sta je een stuk stabieler zo. Alle kleine beetjes helpen! :)

Hmm negatieve reacties over mijn eetgedrag heb ik nog niet gekregen :D Ze vinden het wel een beetje raar dat ik in het midden van de dag tonijn of kalkoen ofzo zit te eten (want je weet toch, dat eet je alleen 's middags of 's avonds) en een pakje kipfilet waar zij een hele week mee doen in één keer opeet, lol. Het hele kwark gebeuren 's avonds vinden ze ook maar niks :D

Ah, dat valt dan nog goed mee inderdaad. Bij mij zijn ze ook al wat gewoon gelukkig, in de bulk nam ik gewoon een liter melk mee naar de cinema om tijdens de film toch iets binnen te krijgen :o
 
Gefeli met behalen van je examens!

netjes getraind weer 1 u cardio + kt
 
Ik vind de 40kg deadlift al proper! Gewoon een beetje op techniek oefenen en je kan binnenkort auto's verplaatsen ;)
 
goeie voeding! Kan nog veel van je opsteken ;)
ik dacht zelf dat ik teveel at, maar eet eerder verkeerd dan teveel. Dus vanaf nu wat meer eten en minder junk :p
Gefeliciteerd met je examens trouwens :thumbs:
 
--
 
Laatst bewerkt:
Hé, een log waarin nog niet gereld wordt :D

Declined Crunch: je moet proberen niet lager dan paralel met de vloer te gaan,
dan vanuit je schouders je buikspieren aanspannen zeg maar. Te laag naar beneden
gaan heeft niet veel nut imo.

Wel gene vette qua eten. Toch goede keuzes van de voeding ;)
 
Hé, een log waarin nog niet gereld wordt :D

Declined Crunch: je moet proberen niet lager dan paralel met de vloer te gaan,
dan vanuit je schouders je buikspieren aanspannen zeg maar. Te laag naar beneden
gaan heeft niet veel nut imo.

Wel gene vette qua eten. Toch goede keuzes van de voeding ;)

Decline crunch: ik denk dat ik inderdaad te laag ga.

Lol, ik was al aan het wachten op de eerste diss. Maar akkoord, het moest gezegd worden :d
 
Decline crunch: ik denk dat ik inderdaad te laag ga.

Lol, ik was al aan het wachten op de eerste diss. Maar akkoord, het moest gezegd worden :d

Was geen diss meid ;) Ik weet wel hoe het zit, moet maar naar mezelf kijken :p
 
stevig getraind met buik/ onderrug :thumb:
 
--
 
Laatst bewerkt:
bij BP barbell laten zakken tot onderkant borst, ik deed hem ook lang verkeerd en werkte te veel met men schouders. :)

Nette training weer!
 
--
 
Laatst bewerkt:
Ja dat klopt wel denk.
 
--
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven