XXL Nutrition

Steeds meer jongeren aan de anabolen (Niks nieuws toch?)

Ik zeg ook niet dat die niet kuren, zijn er genoeg met een matig fysiek die kuren waarvan je het niet verwacht. bedoel alleen maar te zeggen dat wij mannen een andere visie en doel voor ogen hebben dan wat vrouwen mooi vinden. Niet dat dat erg is we doen het voor onszelf. maar denk maar niet dat er veel vrouwen om zo'n roelly winklaar fysiek staan te springen.

Alright, ja die mening deel ik. Ook al doet een fysiek tussen die twee niveau's het ook zeer goed bij de ladies merk ik. Wat ik ook merk en wat volgens mij al genoemd is, is dat veel vrouwen zeggen niet van (te) gespierde lichamen te houden maar ondertussen er wel lekker warm van worden en er ook voor gaan op het moment dat ze dat kunnen.

Alright, ja die mening deel ik. Ook al doet een fysiek tussen die twee niveau's het ook zeer goed bij de ladies merk ik. Wat ik ook merk en wat volgens mij al genoemd is, is dat veel vrouwen zeggen niet van (te) gespierde lichamen te houden maar ondertussen er wel lekker warm van worden en er ook voor gaan op het moment dat ze dat kunnen.

Wat een vrouw zegt is vaak tegenovergesteld van de waarheid. Zoals ze ook nooit per se een man met money hoeven, terwijl dat hoog op het eisen lijstje staat.

Natuurlijk houden vrouwen van sterke, gespierde en zelfverzekerde mannen. Iedereen die dat ontkent houdt zichzelf voor de gek.

1628844319671.png

tfw when 10 bijna gelijk is aan 5

Jay cutler is ook een van de weinige die er nog een goeie kop op heeft staan en een decent haarlijn. Kop+inhoud is uitendelijk waar het omgaat. Je kan wel zo perfect fysiek hebben wat vrouwen mooi vinden (beachboy fysiek) maar als je zelf totaal geen zekerheid uitstraalt en geen inhoudt hebt maakt het uiteindelijk geen kut uit of je nu een goed fysiek hebt.
wpid-2014-05-21-09-15-46-jpg.jpg

Jay cutler is ook een van de weinige die er nog een goeie kop op heeft staan en een decent haarlijn. Kop+inhoud is uitendelijk waar het omgaat. Je kan wel zo perfect fysiek hebben wat vrouwen mooi vinden (beachboy fysiek) maar als je zelf totaal geen zekerheid uitstraalt en geen inhoudt hebt maakt het uiteindelijk geen kut uit of je nu een goed fysiek hebt.
Vind Jay Cutler nou echt een lelijk hoofd hebben

Wtf moet ik hiermee? 😂. 1,5,11,13 zijn denk ik niet natural.
Tegenwoordig sowieso moeilijk te zeggen. Er zijn genoeg die veel shit gebruiken en nog steeds natty uitzien. Plus doen angles/licht/pump etc. ook wonderen. Qua mass zijn ze sowieso allemaal natty te bereiken, behalve 5.

Dit plaatje verdient uitleg. Ziet er heel interessant uit al die plaatjes, nummers en pizzapunten maar wtf laat het precies zien?
Welke body vrouwen het meest prefereren. Ik dacht dat, gezien de bovenstaande discussie, wel voor de hand liggend was.

Tegenwoordig sowieso moeilijk te zeggen. Er zijn genoeg die veel shit gebruiken en nog steeds natty uitzien. Plus doen angles/licht/pump etc. ook wonderen. Qua mass zijn ze sowieso allemaal natty te bereiken, behalve 5.

Welke body vrouwen het meest prefereren. Ik dacht dat, gezien de bovenstaande discussie, wel voor de hand liggend was.
Thx. Dan snap ik het.

Lol @ nummer 9 dan.

Zo blijkt maar weer dat vrouwen geen stemrecht horen te hebben.

Nu we toch in South Park thema zitten

Kop+inhoud is uitendelijk waar het omgaat.
En vergeet lengte niet. Er zijn zelf studies die aantonen dat je letterlijk onzichtbaar bent voor bijna alle vrouwen als je niet lang genoeg bent.

Als het om fysieke shit gaat, zou ik zeggen:

1.Gezicht
2.Lengte
3.Niet fucking dik of te skinny zijn.

Dat is natuurlijk omdat hun man er zo uitziet, en ze anders gewoon thuis in elkaar worden gemept als ze iets anders durven verkondigen.
Was volgens mij een online survey via Reddit. Kun je dan sowieso niet heel serieus nemen, maar ik denk dat de onderstaande bodies wel kloppen voor de meesten.

1628858167534.png
1628858178633.png
1628858192333.png
1628858212459.png

En vergeet lengte niet. Er zijn zelf studies die aantonen dat je letterlijk onzichtbaar bent voor bijna alle vrouwen als je niet lang genoeg bent.

1.Gezicht
2.Lengte

Was volgens mij een online survey via Reddit. Kun je dan sowieso niet heel serieus nemen, maar ik denk dat de onderstaande bodies wel kloppen voor de meesten.

1628858167534.png
1628858178633.png
1628858192333.png
1628858212459.png
Opzich wel logisch dat 9 relatief veel % krijgt aangezien 1,4,11,13 redelijk op elkaar lijken en 9 de enige anorexia body met abs is.

En tuurlijk is uiterlijk lijdend maar met zelfverzekerdheid kom je ook wel een eind. Als vrouwen ergens op afknappen is het wel iemand die onzeker is zeker als je je looks ook al niet mee hebt is het game over. Helaas verwarren veel mannen zelfverzekerdheid met wanhopig zijn.

1.Gezicht
2.Lengte

1628858167534.png
1628858178633.png
1628858192333.png
1628858212459.png

En haar, een goede kop met haar! Je ziet nooit lekkere dames met een kale man....of toch wel?

Opzich wel logisch dat 9 relatief veel % krijgt aangezien 1,4,11,13 redelijk op elkaar lijken en 9 de enige anorexia body met abs is.

En tuurlijk is uiterlijk lijdend maar met zelfverzekerdheid kom je ook wel een eind. Als vrouwen ergens op afknappen is het wel iemand die onzeker is zeker als je je looks ook al niet mee hebt is het game over. Helaas verwarren veel mannen zelfverzekerdheid met wanhopig zijn.
Daarom zei ik ook fysieke shit. Maar precies, als je alles erbij betrekt moet het totaalplaatje natuurlijk wel kloppen. Waarbij het een eventueel kan gecompenseerd kan worden voor het ander. Maar zelf dan moet je sowieso voldoen aan iemands minimale fysieke eisen. Je kunt niet van een 3 naar een 7 gaan omdat je super zelfverzekerd en charismatisch etc. bent.

Hetzelfde als jij gaat reageren op een vacature met een poep CV die helemaal niet aansluit op de dingen die zij eisen. Pas als jouw CV voldoet, word je uitgenodigd voor een gesprek en kun jij jezelf gaan bewijzen.

En haar, een goede kop met haar! Je ziet nooit lekkere dames met een kale man....of toch wel?
Och komt hij weer aan met zijn kale mannen. Projecterend gedrag omdat hij zelf kaal is. Jij bent geen Jason Statham, Jeremy Meeks, of een of andere kale beroemdheid/model. De meeste mensen, inclusief jijzelf, zijn lelijk of gemiddeld en hebben zeer zeker baat bij een goede haarlijn.

Terug
Naar boven