XXL Nutrition

Steeds meer jongeren aan de anabolen (Niks nieuws toch?)

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk is de fitness industrie wat dat betreft fucked up, maar ongetwijfeld zullen er echt wel wat tussen zitten met elite genetica waarvan niemand gelooft dat die naturel zijn en het wel zijn. Hier op het forum zitten ook wel wat naturels met een goed fysiek. Maar kwa youtubers geloof ik joell beukers wel tenminste dat hoop ik :roflol: maar ook merijn die zit nu al een half jaar ofzo aan de trt maar daarvoor geloofde ik hem zeker wel en die hebben niet bepaald elite genetica. Ook als ik na mezelf kijk geloof ik best dat er wel wat mogelijk is naturel.
Zeg je nou dat je denkt dat Dry scöopende, schreeuwde als een randdebiel luisterende naar muziek dat een gemiddelde bouwvakker ook maakt op zijn werk een natty is? :hahaha:

Zeg je nou dat je denkt dat Dry scöopende, schreeuwde als een randdebiel luisterende naar muziek dat een gemiddelde bouwvakker ook maakt op zijn werk een natty is? :hahaha:
Ja dat dat geloof ik zeker wel, als je zo iemand al niet geloofd vraag ik mij af wat jij denkt dat naturel wel mogelijk is?

Amfetamine en mdma:roflol: nu zet je jezelf gewoon voor schut man, dat zijn eerder katabolen dan anabolen! Valt misschien wel onder doping maar dat gaat je spiergroei niet bevorderen.
Je gaat er wel hard van

drugs dancing GIF

• Topic Starter Topic Starter
Amfetamine en mdma:roflol: nu zet je jezelf gewoon voor schut man, dat zijn eerder katabolen dan anabolen! Valt misschien wel onder doping maar dat gaat je spiergroei niet bevorderen.
Denk je dat ik verstand heb verder van die handel. Hij heeft het zelf eens toegegeven in 1 van zijn filmpjes. En is het niet zo als je ook al iets van doping doet dat je dan al niet meer natty bent?

Denk je dat ik verstand heb verder van die handel. Hij heeft het zelf eens toegegeven in 1 van zijn filmpjes. En is het niet zo als je ook al iets van doping doet dat je dan al niet meer natty bent?
alcohol en wiet staan ook op de dopinglijst.

Ik niet. En zijn matties zijn het ook niet. Hij verdient er vast lekker mee.

Wanneer een vrouw van 300kg over het strand loopt en er achter een lekker wijf toevallig, herinner ik me ook alleen maar die dikke troll en niet die chick maarja die verdwijnt ook achter die dikke troll. Bedoel alleen maar te zeggen dat het niet altijd positief hoeft te zijn. Persoonlijk denk ik ook dat de "meeste" vrouwen meer zo'n men's health figuur kiezen boven een opgeblazen ripped anabolen gebruiker.

Ik ken genoeg mensen met een 'men's health figuur' die al meerdere jaren kuren.

Ik ken genoeg mensen met een 'men's health figuur' die al meerdere jaren kuren.
Ik zeg ook niet dat die niet kuren, zijn er genoeg met een matig fysiek die kuren waarvan je het niet verwacht. bedoel alleen maar te zeggen dat wij mannen een andere visie en doel voor ogen hebben dan wat vrouwen mooi vinden. Niet dat dat erg is we doen het voor onszelf. maar denk maar niet dat er veel vrouwen om zo'n roelly winklaar fysiek staan te springen.

Ik zeg ook niet dat die niet kuren, zijn er genoeg met een matig fysiek die kuren waarvan je het niet verwacht. bedoel alleen maar te zeggen dat wij mannen een andere visie en doel voor ogen hebben dan wat vrouwen mooi vinden. Niet dat dat erg is we doen het voor onszelf. maar denk maar niet dat er veel vrouwen om zo'n roelly winklaar fysiek staan te springen.

Ach meeste vrouwen vinden de sprint fysieken veel mooier dan de wedstrijd bb fysieken. Dat weet iedereen wel. Maar loop je er als Jay Cutler bij zal je vast ook niks tekort komen.

Ach meeste vrouwen vinden de sprint fysieken veel mooier dan de wedstrijd bb fysieken. Dat weet iedereen wel. Maar loop je er als Jay Cutler bij zal je vast ook niks tekort komen.
Jay cutler is ook een van de weinige die er nog een goeie kop op heeft staan en een decent haarlijn. Kop+inhoud is uitendelijk waar het omgaat. Je kan wel zo perfect fysiek hebben wat vrouwen mooi vinden (beachboy fysiek) maar als je zelf totaal geen zekerheid uitstraalt en geen inhoudt hebt maakt het uiteindelijk geen kut uit of je nu een goed fysiek hebt.

Terug
Naar boven