AndroidHealthClinic

Steeds meer jongeren aan de anabolen (Niks nieuws toch?)

En die was pas net uitgebroken tussen de gevacineerden en ongevacineerden! Moeten we er dit ook nog bij krijgen! Maar im in b4 naturel.bodybuilding.forum.nl en chemical.bodybuilding.forum.nl :roflol:

Ik denk dat het ons allen nog zou verbazen hoeveel mensen er allemaal wel eens wat gebruiken. Steroids zijn al lang niet meer alleen maar voor hardcore bodybuilders of top atleten.

Iedereen die weet hoe Google werkt kan binnen 5 minuten uitvinden dat je van anavar hardere spieren krijgt of dat het ideaal is voor vrouwen, of dat hgh helpt met lean worden. Even snel bestellen en klaar is Kees, volgende week in huis.

Die shit moet gewoon legaal gemaakt worden en er moet goede voorlichting gegeven worden. Maar dat zal natuurlijk nooit gebeuren, zeker gezien de ontwikkelingen in de maatschappij waar mensen alleen maar dommer en zwakker gemaakt worden ipv slimmer en sterker.

Ik denk dat het ons allen nog zou verbazen hoeveel mensen er allemaal wel eens wat gebruiken. Steroids zijn al lang niet meer alleen maar voor hardcore bodybuilders of top atleten.

Iedereen die weet hoe Google werkt kan binnen 5 minuten uitvinden dat je van anavar hardere spieren krijgt of dat het ideaal is voor vrouwen, of dat hgh helpt met lean worden. Even snel bestellen en klaar is Kees, volgende week in huis.

Die shit moet gewoon legaal gemaakt worden en er moet goede voorlichting gegeven worden. Maar dat zal natuurlijk nooit gebeuren, zeker gezien de ontwikkelingen in de maatschappij waar mensen alleen maar dommer en zwakker gemaakt worden ipv slimmer en sterker.
Helemaal mee eens, wat ik wel jammer vind aan de gebruikers is dat het vooral jongeren zijn die er ff goed uit willen zien op vakantie/festival. Zegma de mensen die niks om onze sport geven en geen idee hebben waar ze werkelijk mee bezig zijn. Dit zijn ook de mensen die de anabolen/drugs in een slecht daglicht zetten. Dat is ook het soort mensen waarvoor alles illegaal gemaakt moet worden, om zo hunzelf voor hun eigen dommigheid te beschermen!

Helemaal mee eens, wat ik wel jammer vind aan de gebruikers is dat het vooral jongeren zijn die er ff goed uit willen zien op vakantie/festival. Zegma de mensen die niks om onze sport geven en geen idee hebben waar ze werkelijk mee bezig zijn. Dit zijn ook de mensen die de anabolen/drugs in een slecht daglicht zetten. Dat is ook het soort mensen waarvoor alles illegaal gemaakt moet worden, om zo hunzelf voor hun eigen dommigheid te beschermen!
Dat soort jongeren zag je toch veel meer toen die Zyzz nog leefde?

Ik kan mij moeilijk voorstellen dat gebruik is toegenomen als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de jaren '80 of '90. De lijst met verboden middelen is nu alleen wat langer, omdat er altijd een groep is die er niet mee om kan gaan?

Dat soort jongeren zag je toch veel meer toen die Zyzz nog leefde?

Ik kan mij moeilijk voorstellen dat gebruik is toegenomen als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de jaren '80 of '90. De lijst met verboden middelen is nu alleen wat langer, omdat er altijd een groep is die er niet mee om kan gaan?
You mirin? Zonder gekkigheid denk ik dat dat zeker niet is afgenomen, met name door social media en programma's zoals ex on the beach vroeger had je jersey shore, geloof me dat er genoeg tussen zitten waarvan je het niet verwacht dat ze gebruiken en het wel doen! Zo had ik een paar jaar terug een jongen bij mij in de klas die ook trainde en weet ik veel wat gebruikt had allemaal inc. Tren en net zo breed was als mij. Voelde me gewoon lullig om te zeggen dat ik naturel was lol. We leven in een snelle maatschappij liever gisteren nog dan vandaag, kijk hoe vaak hier op het forum de grootste onzin word gevraagd door beginners die net trainen en willen kuren, of obesitas vrouwen die aan de clen gaan?

Reltopic ll 😀

Jij komt inderdaad alleen maar met goed onderbouwde argumenten. We grappig dat je wel leest dat ik je een mong**l noem maar op de rest niet ingaat omdat je weet dat je met je 30 jaar "dedicated" trainen er nog nooit decent hebt uitgezien. De reden dat ik kuur is omdat ik passie heb voor een sport waarin dit gedoogd word en ik zo competitief mogelijk wil zijn. Als ik er beter uit had willen zien dan mensen zoals jij of het zou doen voor de dames had ik gewoon natural kunnen blijven.
Dat is niet klagen, dat zijn een verzameling feiten en meningen. Klagen zou zijn “ik wordt gek van die trenhoest van je“ “ik vind overal naalden” etc.

You mirin? Zonder gekkigheid denk ik dat dat zeker niet is afgenomen, met name door social media en programma's zoals ex on the beach vroeger had je jersey shore, geloof me dat er genoeg tussen zitten waarvan je het niet verwacht dat ze gebruiken en het wel doen!
En precies dat maakt het dus al totaal anders dan die Zyzz :roflol:

obesitas vrouwen die aan de clen gaan?
Ja, dat is echt iets van nu. In de jaren 50 zouden ze zoiets nooit doen, en al helemaal niet adviseren aan foutloze huisvrouwen! :o

484FD83700000578-0-image-a-22_1516361251322.jpg

In die tijd snoof niemand coke.
Er was zo'n interview met een opa die werkte voor de Nederlandse cokefabriek in Amsterdam in de jaren 10/20. Die ging met kilo's coke op de fiets van A naar B. Hij zei ook dat niemand ooit maar de gedachte had om een snuifje te nemen. Interview is te vinden op youtube.

Tijden veranderen lol

En precies dat maakt het dus al totaal anders dan die Zyzz :roflol:

Ja, dat is echt iets van nu. In de jaren 50 zouden ze zoiets nooit doen, en al helemaal niet adviseren aan foutloze huisvrouwen! :o

484FD83700000578-0-image-a-22_1516361251322.jpg
Ok maar toen wisten ze niet beter, dat was de tijd dat er nog cocaine in de cola zat en roken heel normaal was, nu weten we wel beter. Maar misschien heb ik het verkeerd gezegd en is de mens altijd wel opzoek geweest na een shortcut....

In die tijd snoof niemand coke.
Er was zo'n interview met een opa die werkte voor de Nederlandse cokefabriek in Amsterdam in de jaren 10/20. Die ging met kilo's coke op de fiets van A naar B. Hij zei ook dat niemand ooit maar de gedachte had om een snuifje te nemen. Interview is te vinden op youtube.

Tijden veranderen lol
Ongeveer vanaf 06:00

Verhaal is iets anders maar de clue is ongeveer hetzelfde.

In the largest behavioral testosterone administration study to date, 243 men received either testosterone or placebo and took the Cognitive Reflection Test (CRT), that estimated their capacity to override incorrect intuitive judgments with deliberate correct responses. Testosterone administration reduced CRT scores.

Nou ja zullen geen echte anabolen geweest zijn. Werden toen allemaal verkocht via via. Gekke potjes met aziatische of russische tekens erop. Waren van die gastjes die snel en "goed"uit wilde zien voor een festival en zo naar de grootste anabol van de sportschool gingen en die dacht KASSA!
Heeft er niets mee te maken. De meesten zijn gestorven aan een hartinfarct. Niet door slechte anabolen maar door de lichamelijke problemen die door anabolen veroorzaakt of versneld worden.

Tuurlijk is de fitness industrie wat dat betreft fucked up, maar ongetwijfeld zullen er echt wel wat tussen zitten met elite genetica waarvan niemand gelooft dat die naturel zijn en het wel zijn. Hier op het forum zitten ook wel wat naturels met een goed fysiek. Maar kwa youtubers geloof ik joell beukers wel tenminste dat hoop ik :roflol: maar ook merijn die zit nu al een half jaar ofzo aan de trt maar daarvoor geloofde ik hem zeker wel en die hebben niet bepaald elite genetica. Ook als ik na mezelf kijk geloof ik best dat er wel wat mogelijk is naturel.
Merijn z'n waist ziet er uit als een minecraft blok

• Topic Starter Topic Starter
Heeft er niets mee te maken. De meesten zijn gestorven aan een hartinfarct. Niet door slechte anabolen maar door de lichamelijke problemen die door anabolen veroorzaakt of versneld worden.
Of een pipo de een vieze naald erin en zo een vlees etende virus/bacterie er door op liep en nog maar 8% kans had om het te overleven. ( ik heb het allemaal voorbij zien komen in die 20 jaar )

Of een pipo de een vieze naald erin en zo een vlees etende virus/bacterie er door op liep en nog maar 8% kans had om het te overleven. ( ik heb het allemaal voorbij zien komen in die 20 jaar )
Denk dat de meeste problemen komen door dat soort gevallen puur onwetendheid. Zelfde verhaal toch bij Alberto stegeman, dat die jongen gestorven was aan melanotan 2 maar hij er ook anabolen bij gebruikte icm met veel alchol en drugs tja... je lichaam kan best wat hebben maar als je alles door elkaar "missbruikt" met een wat slechter hart versnel je het wel natuurlijk.

Terug
Naar boven