Fitness Seller

Stel..

Peiling Peiling Bij welk bedrag stop jij?

• Totaal stemmers
    45
Gewoon dure auto's leasen/huren, problem solved.
Als ik flink gecashed heb, ben ik mooi weg hier en naar Thailand oid, live like a god.

hehehe dat doe ik over 4 jaar, lekker met pensioen :)

Niceeee brah, lekker genieten. :cool:

h199389E6.jpg

Idd, je kan per jaar zelfs geloof 10.000 euro op de bank storten, zonder dat de belastingdienst wordt geïnformeerd.
Pas wanneer je 6/7 cijfers wilt gaan witwassen dan moet je er wat meer moeite voor gaan doen.

Klopt grote bedragen is wel lastig.

Alle dagen.
je doet alle kleine uitgaven van je zwarte geld.
daarbij is geld witwassen welk bedrag dan ook nou niet echt enorm moeilijk.

Thailand is lastig kopen geloof ik.

Thailand is lastig kopen geloof ik.

Klopt!
Heb wel iets geregeld.

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

Zal vast verklaren waarom daar zoveel ''grote jongens'' een dikke villa hebben. :roflol:

je moet een wijf vinden dat met je in zee wilt.
Beste is nog 1tje hier die nog een Thaise Nationaliteit ernaast heeft.
iemand bij de bank kennen daar is ook fijn, geld moet van hier naar daar natuurlijk enz.

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

Vergeet je Spaanse broeder van een andere moeder niet. ;)

vergeet me Hermanos heus niet ;)

Liever legaal werk en vrije dagen

5.475.000

---------- Toegevoegd om 01:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:40 ----------

Mijn beste is tot nu toe slechts 400 euro op 1 dag (grofweg 15 - 30 minuten werk).

Definieer "illegale activiteit"

Ik zou bijv best een paar uur per dag willen besteden aan drugshandel/productie, maar zou geen mensen willen vermoorden (voor $) bijvoorbeeld.

• Topic Starter Topic Starter
Je zou 1 jaar (=365 dagen) lang elke dag 5000 euro kunnen verdienen met een illegale activiteit waarbij je 8u per dag hard moet werken. De pakkans van je illegale activiteit is 0%. Nadat de 365 dagen voorbij zijn kan je dit nooit meer doen. Het geld is natuurlijk wel zwart en kan je dus niet gebruiken voor aankopen als huizen, auto's, dure vakanties,... (tenzij je het ook nog eens gaat witwassen, waar wel een pakkans aan vasthangt)

Bij welk bedrag stop jij? En waarom?
Hoe wordt het bedrag aan mij overgemaakt? Cash lijkt me niet zo praktisch en op de bank rekening weet de belasting er ook gelijk van.

Terug
Naar boven