Fitness Seller

Stel..

Peiling Peiling Bij welk bedrag stop jij?

• Totaal stemmers
    45
Waarom eerder stoppen? Volgens mij heb je een verdomd relaxed leventje als je alleen nog maar hoeft te werken voor je huis, auto, en verder niets?
En net alsof 8 uur per dag zoveel is?

Liever legaal werk en vrije dagen

1ptcn5.gif

Waarom zou je een dag overslaan als de pakkans ook nog eens 0% is

Gym openen en witwassen maar.

Beste iets met diensten.

wat ga je met zoveel geld doen dan? je gaat nog steeds moeten blijven werken om je woning en auto in het wit te kunnen betalen:dunno:

Zoveel is dat ook weer niet. Al je voedsel, kleding, apparatuur, telefoons, je hele huis inrichten. Kan vrijwel allemaal contant. Als je dat niet van je normale salaris hoeft af te halen hebje nog aardig wat over.

Gewoon naar het buitenland verhuizen op een bank gooien en primaaaaaaa

echte hosselaars stoppen niet.

oja, je enquete is k*t Angelus.

Witwassen schijnt best te doen te zijn. Banken in oost europa doen niet moeilijk, ik kan bevestigen dat vrijwel alles wel te regelen is daar mits je wat olie in de bureacratische machine stopt. Daarna schijn je het wat heen en weer te moeten schuiven tussen buitenlandse bedrijven zodat er op papier winst ontstaat. Zembla heeft een docu, "witwassen doe je zo" youtube het eens. En mss kan Hombre nog 1 en ander vertellen. Lijkt mij handige info, je weet maar nooit.

Voor het witwassen zou ik een autowasstraat kopen, schijnt goed te werken.

Witwassen schijnt best te doen te zijn. Banken in oost europa doen niet moeilijk, ik kan bevestigen dat vrijwel alles wel te regelen is daar mits je wat olie in de bureacratische machine stopt. Daarna schijn je het wat heen en weer te moeten schuiven tussen buitenlandse bedrijven zodat er op papier winst ontstaat. Zembla heeft een docu, "witwassen doe je zo" youtube het eens. En mss kan Hombre nog 1 en ander vertellen. Lijkt mij handige info, je weet maar nooit.

Heb hier weinig verstand van hoor.
Ik ben gewoon een jongen van de straat die wilt ontsnappen en ik heb een weg gevonden, ik doe wat ik doen moet om straks geen winter meer mee te hoeven maken want mijn lichaam vind het maar niks.
Vandaag was ik ook ff de stad in, beetje uit enz maar als ik terug naar huis rij op de scoot wow wat is het koud!! Dit vind ik nu op deze leeftijd niet prettig meer, vroeger deed het me niks.

Gewoon een bankier (lees: Willem Endstra) van de onderwereld vinden en je probleem is opgelost.

Gewoon een bankier (lees: Willem Endstra) van de onderwereld vinden en je probleem is opgelost.

Zo gedaan, iedereen geeft zo vrij wat hij op zijn kerfstok heeft.. :rolleyes:

Het is makkelijk om de criminaliteit in te gaan.
Heel diep gaan en zorgen dat ze je "vertrouwen" is een heel ander verhaal, ook al heb je geld.

Terug
Naar boven