Fitness Seller

Stelling: Een men's health achtig fysiek wordt onderschat

CitizenD

Freaky Bodybuilder
Waardering
33
Wanneer iemand een foto post van iemand met een men's health achtig fysiek hoor je vaak meteen van' Ach effe aftrainen en het is gebeurd', maar is dat wel zo?

Ik vind het altijd wel grappig om zulke opmerkingen te horen want wanneer iemand vervolgens in de galerij een foto post van een dergelijk fysiek dan krijgt hij meteen complimenten met de daarbij behorende 8en en 9s.

Voorbeeld:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze kreeg allemaal 9's en 8en, dus waarom wordt er zo min over gedaan?

Dus nu is mijn vraag aan jullie, wordt een Men's Health fysiek onderschat ?

Ik denk van wel, vaak is het heel wat moeilijker om een dergelijk fysiek te bereiken(ik denk dat de meeste op hun lengte in gewicht zitten op 7-%, bijv. 175cm, 75-76KG % 7%). Vooral het droogtrainen wordt denk ik goed onderschat. Het is waar dat veel op een cover van een dergelijk blad waarschijnlijk vooral een goedgetrainde voorkant hebben,maar dan nog.

Anyway, eens of oneens, en waarom?

Dildo heeft een punt , ik geef je wel gelijk.

100% eens, al dat gezeik op beachboys en zelf geen ene k*t voorstellen.

eens. Het is verdomd moeilijk om massa te houden als je onder de 6% zit en dat zitten de twee bovengeplaatse foto's zeker.

Denk inderdaad dat zo'n fysiek snel onderschat wordt.

Voor veel mensen die naturel trainen is het vaak een beste prestatie als ze een gelijkwaardige fysiek neer kunnen zetten.

Ligt maar net waar je doelen liggen, maar zo'n fysiek is gewoon netjes gedaan :thumb:

Achter een pc heeft iedereen een goed fysiek... iedereen heeft verschillende doelstellingen en dat schijnen mensen niet helemaal te begrijpen op dbb.com. Een "men's health fysiek is niet zo makkelijk en heel veel mensen die het afkraken zouden er zo voor tekenen.

Hmm denk dat de meeste nog niet eens moeite hebben met de fysieken.
Ik persoonlijk niet.
Echter die jongens zitten ook elke avond in de sportschool, en dat blad slaat gewoon nergenes op.

Ik persoonlijk niet.
Echter die jongens zitten ook elke avond in de sportschool, en dat blad slaat gewoon nergenes op.

hoezo niet richard??? Je kan nog niet eens fatsoenlijk 2 weken cutten. of ben je dat vergeten ??? Sta eerst maar eens op 5% bf en dan mag je van mij zeggen dat je dit fysiek makkelijk kan hebben. oke, de massa heb je maar het is ook een kwestie van dieeten en cardio en dit vereist toch heel veel discipline. onderschat dat niet.

Ik persoonlijk niet.

Hoe bedoel je geen moeite? dat het makkelijk te halen is? geloof ik geen snars van.. en het ging hier niet om het blad maar over de modellen... ga jij maar het gehele jaar door zo droog staan en dan praten we wel verder ;)

Het is ook geen trainingsblad he, meer een blad voor lifestyle, vind het zelf altijd wel leuk om te lezen.

Een beetje meer respect voor dergelijke fysieken zou wel mogen ja. Ik weet zeker dat 80-90% van dit board er graag uit zou zien als bovenstaande heren.

Goed topic. :)

Topicstarter heeft zeer zeker een punt.

Ik zou blij zijn met zo'n fysiek, maar het zou niet mijn eindpunt zijn iig.
Ik zou flink gaan bulken.

hoezo niet richard??? Je kan nog niet eens fatsoenlijk 2 weken cutten. of ben je dat vergeten ??? Sta eerst maar eens op 5% bf en dan mag je van mij zeggen dat je dit fysiek makkelijk kan hebben. oke, de massa heb je maar het is ook een kwestie van dieeten en cardio en dit vereist toch heel veel discipline. onderschat dat niet.

Haha je leest weer eens niet goed. Niemand heeft moeite/problemen met die fysieken.
Daar bedoel ik niet mee dat niemand moeite heeft om zo'n fysiek te behalen.
En cutten is gewoon een kwestie van genoeg willen. Wil je iets, dan krijg je dat ook.
Ach en wat voor mij geld om een laag bf te krijgen geld voor andere weer om fatsoenlijke massa op te bouwen:p

Hoe bedoel je geen moeite? dat het makkelijk te halen is? geloof ik geen snars van.. en het ging hier niet om het blad maar over de modellen... ga jij maar het gehele jaar door zo droog staan en dan praten we wel verder ;)

Hehe lezen:D

Ik vind persoonlijk wat in die bladen staat bullshit en daarom heb ik dus ook een hekel aan het blad, maar heb geen moeite met de fysiek die op de cover staatl.

Eens, naturel zo'n fysiek halen gaan toch heel wat trainings en dieet jaren inzitten.

TS heeft 100% gelijk

sja respect voor de fysiek hoor, spieren zijn altijd moeilijk te kweken, of je er nu uit ziet als iemand van de men's health cover of arnie, het kost gewoon erg veel moeite en discipline.

alleen is het probleem denk ik vooral die onzin die altijd in de men's health staat en dat als je in zo'n blad staat je daar ook mee geassocieerd word.

Haha je leest weer eens niet goed. Niemand heeft moeite/problemen met die fysieken.
Daar bedoel ik niet mee dat niemand moeite heeft om zo'n fysiek te behalen.
En cutten is gewoon een kwestie van genoeg willen. Wil je iets, dan krijg je dat ook.
Ach en wat voor mij geld om een laag bf te krijgen geld voor andere weer om fatsoenlijke massa op te bouwen:p

Hehe lezen:D

Ik vind persoonlijk wat in die bladen staat bullshit en daarom heb ik dus ook een hekel aan het blad, maar heb geen moeite met de fysiek die op de cover staatl.

Gefeliciteerd met je 9000e post, ouwe spammer!
OT:
De lichamen van die gasten zijn vaak goed, vind ik. Denk echter, dat sommigen ze "afkraken", omdat ze vanuit BB-oogpunt niet groot genoeg zijn. Vele covermodellen hebben wel goede spierkwaliteit, maar missen de massa, die BBers willen.

Terug
Naar boven