Wanneer iemand een foto post van iemand met een men's health achtig fysiek hoor je vaak meteen van' Ach effe aftrainen en het is gebeurd', maar is dat wel zo?
Ik vind het altijd wel grappig om zulke opmerkingen te horen want wanneer iemand vervolgens in de galerij een foto post van een dergelijk fysiek dan krijgt hij meteen complimenten met de daarbij behorende 8en en 9s.
Voorbeeld:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze kreeg allemaal 9's en 8en, dus waarom wordt er zo min over gedaan?
Dus nu is mijn vraag aan jullie, wordt een Men's Health fysiek onderschat ?
Ik denk van wel, vaak is het heel wat moeilijker om een dergelijk fysiek te bereiken(ik denk dat de meeste op hun lengte in gewicht zitten op 7-%, bijv. 175cm, 75-76KG % 7%). Vooral het droogtrainen wordt denk ik goed onderschat. Het is waar dat veel op een cover van een dergelijk blad waarschijnlijk vooral een goedgetrainde voorkant hebben,maar dan nog.
Anyway, eens of oneens, en waarom?
Ik vind het altijd wel grappig om zulke opmerkingen te horen want wanneer iemand vervolgens in de galerij een foto post van een dergelijk fysiek dan krijgt hij meteen complimenten met de daarbij behorende 8en en 9s.
Voorbeeld:
Deze kreeg allemaal 9's en 8en, dus waarom wordt er zo min over gedaan?
Dus nu is mijn vraag aan jullie, wordt een Men's Health fysiek onderschat ?
Ik denk van wel, vaak is het heel wat moeilijker om een dergelijk fysiek te bereiken(ik denk dat de meeste op hun lengte in gewicht zitten op 7-%, bijv. 175cm, 75-76KG % 7%). Vooral het droogtrainen wordt denk ik goed onderschat. Het is waar dat veel op een cover van een dergelijk blad waarschijnlijk vooral een goedgetrainde voorkant hebben,maar dan nog.
Anyway, eens of oneens, en waarom?

Je kan nog niet eens fatsoenlijk 2 weken cutten. of ben je dat vergeten