MuscleMeat

Stelling: Een men's health achtig fysiek wordt onderschat

80% van dit forum heeft een minder fysiek dan een MH fysiek. maar zitten wel te zeiken... ik vind dat ze beter naar zichzelf moeten kijken voordat ze oordelen... Stelletje ecto's! ;) :p

Ik zeg het zo vaak. Die gasten in de mens health zijn stuk voor stuk beafed up en zeker geen 'beachboys'. Practisch al die gasten zitten aan de juice en er zijn er maar weinig op DBB die in die shape rond lopen.

Haha je leest weer eens niet goed. Niemand heeft moeite/problemen met die fysieken.
Daar bedoel ik niet mee dat niemand moeite heeft om zo'n fysiek te behalen.
En cutten is gewoon een kwestie van genoeg willen. Wil je iets, dan krijg je dat ook.
Ach en wat voor mij geld om een laag bf te krijgen geld voor andere weer om fatsoenlijke massa op te bouwen:p

Hehe lezen:D

Ik vind persoonlijk wat in die bladen staat bullshit en daarom heb ik dus ook een hekel aan het blad, maar heb geen moeite met de fysiek die op de cover staatl.

daarom had ik er ook wat vraagtekentjes bij gezet.. ik moet niet beter lezen maar jij moet beter neerzetten wat je bedoeld want zo snapt niemand er wat van hé :D (was overigens niet de enige die het niet goed intrepeteerde.. ) maar ben het dan wel met je eens.. denk ik.. :D

Ik ben het er mee eens dat ze onderschat worden, maar ik moet wel toegeven dat dit 1 van de betere lichamen is die op de cover heeft gestaan, want ik heb ook covers gezien waarop iemand stond met alleen wat buikspieren.:o

Veel van die modellen op covers waren bijna zo geboren dus ja...hangt er maar net vanaf. Als je goede aanleg hebt haal je zon fysiek vrij snel, anders kan het idd veel meer moeite kosten.

Ik vind het idd makkelijk te obtainen, omdat je alleen borst, armen en abs hoeft te trainen.

Zie jij weleens zo'n dude een lat spread doen? Of met een broek waarin z'n quads zichtbaar zijn?

<----- Kijk m'n gallery maar, trainde daar iets van 11 maanden, iedereen vond het lekker ripped, maar ik vond 't niks. 83 kg slechts.

Ik vind het niet eens mooi, dat hele droge met al die streepjes en lijntjes, bah . ... laat ze eens een keer een meathead op die cover zetten !

Om zo droog te zijn is zeker mooi. Je zult het niet het hele jaar kunnen volhouden( of je moet al elke dag in de sportschool zitten). En groeien kun je al helemaal vergeten

Veel van die modellen op covers waren bijna zo geboren dus ja...hangt er maar net vanaf. Als je goede aanleg hebt haal je zon fysiek vrij snel, anders kan het idd veel meer moeite kosten.

dat denk ik persoonlijk ook. Een vergeet niet de 'juice op die covers'.

Ik vind het wel mooi overigens hoor.
Als het al onderschat wordt, werkt de menshealth er wel aan mee iig :D

Overigens is de menshealth een van de weinige bladen die ik BOR's, DL en RC werk heb zien raden, in schema's die beter waren dan een gemiddelde flex waarin je juiced up mofoschema's ziet staan.

Als je verder kijkt dan borst en biceps dan zie je meestal een fysiek die niet te hoog ingeschat moet worden. Als je jezelf blind staart op borst en biceps... sja

Ik vind het idd makkelijk te obtainen, omdat je alleen borst, armen en abs hoeft te trainen.

Zie jij weleens zo'n dude een lat spread doen? Of met een broek waarin z'n quads zichtbaar zijn?

<----- Kijk m'n gallery maar, trainde daar iets van 11 maanden, iedereen vond het lekker ripped, maar ik vond 't niks. 83 kg slechts.

Nou sorry maar vind de foto in je gallery nou echt niet te vergelijken met het model of de MH cover. Hoezo alleen borst, armen en abs? Al zijn spieren in zijn bovenlichaam zijn heel goed ontwikkeld, (natuurlijk is lichtinval etc daar natuurlijk wel perfect gemaakt) wed dat zijn benen ook wel redelijk zijn.

Volgens hebben veel van die covermodellen nog wel een kuur genomen, maar niet genoeg om 120 kilo te wegen.
En ja het is nog best moeilijk om er zo uit te zien, maar toch blijft het een buikspier-blad!

Gewoon super fysieken vind ik zelf. Ik lach me ook dood om veel reacties hier over dat soort gasten.

Ik wil zelf een stap verder kwa massa en symetrie, maar ik heb gewoon respect voor die gasten.

Lach me dood hier om sommige lui. Blaaskaken eerste klas, maar how maar met zelf presteren. Eigen mening is okee, maar feiten beweren zonder zelfs enige referentie te laten zien ( foto's , wedstrijden enz )

Please.. Als het echt zo makkelijk is.. Bewijs het dan maar :thumbs:

Och Och.. En wie staat er ook op de cover?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lach me dood hier om sommige lui. Blaaskaken eerste klas, maar how maar met zelf presteren. Eigen mening is okee, maar feiten beweren zonder zelfs enige referentie te laten zien ( foto's , wedstrijden enz )

Please.. Als het echt zo makkelijk is.. Bewijs het dan maar :thumbs:

Och Och.. En wie staat er ook op de cover?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dwayne Johnson!:cool: :D

The wok!

Ik wil zelf een stap verder kwa massa en symetrie, maar ik heb gewoon respect voor die gasten.

Mee eens. Ik ga zelf voor meer massa dan de meeste modellen van Mens Health, maar het blijven hele nette fysieken.
En zo'n laag vetpercentage en zo droog heb ík nog nooit gestaan, want iedere kilo die ik in moet leveren maakt me net zo depressief als het verliezen van een dierbare, maar dat is puur persoonlijk. ;)

mens health fysiek wordt zeker onderschat. al verschillen de modellen soms wel behoorlijk.

Terug
Naar boven