Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha je leest weer eens niet goed. Niemand heeft moeite/problemen met die fysieken.
Daar bedoel ik niet mee dat niemand moeite heeft om zo'n fysiek te behalen.
En cutten is gewoon een kwestie van genoeg willen. Wil je iets, dan krijg je dat ook.
Ach en wat voor mij geld om een laag bf te krijgen geld voor andere weer om fatsoenlijke massa op te bouwen![]()
Hehe lezen![]()
Ik vind persoonlijk wat in die bladen staat bullshit en daarom heb ik dus ook een hekel aan het blad, maar heb geen moeite met de fysiek die op de cover staatl.
(was overigens niet de enige die het niet goed intrepeteerde.. ) maar ben het dan wel met je eens.. denk ik.. 
Veel van die modellen op covers waren bijna zo geboren dus ja...hangt er maar net vanaf. Als je goede aanleg hebt haal je zon fysiek vrij snel, anders kan het idd veel meer moeite kosten.

Ik vind het idd makkelijk te obtainen, omdat je alleen borst, armen en abs hoeft te trainen.
Ik vind het idd makkelijk te obtainen, omdat je alleen borst, armen en abs hoeft te trainen.
Zie jij weleens zo'n dude een lat spread doen? Of met een broek waarin z'n quads zichtbaar zijn?
<----- Kijk m'n gallery maar, trainde daar iets van 11 maanden, iedereen vond het lekker ripped, maar ik vond 't niks. 83 kg slechts.
Lach me dood hier om sommige lui. Blaaskaken eerste klas, maar how maar met zelf presteren. Eigen mening is okee, maar feiten beweren zonder zelfs enige referentie te laten zien ( foto's , wedstrijden enz )
Please.. Als het echt zo makkelijk is.. Bewijs het dan maar
Och Och.. En wie staat er ook op de cover?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wil zelf een stap verder kwa massa en symetrie, maar ik heb gewoon respect voor die gasten.