Fitness Seller

Stelling: Een men's health achtig fysiek wordt onderschat

Wanneer iemand een foto post van iemand met een men's health achtig fysiek hoor je vaak meteen van' Ach effe aftrainen en het is gebeurd', maar is dat wel zo?

Ik vind het altijd wel grappig om zulke opmerkingen te horen want wanneer iemand vervolgens in de galerij een foto post van een dergelijk fysiek dan krijgt hij meteen complimenten met de daarbij behorende 8en en 9s.

Voorbeeld:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze kreeg allemaal 9's en 8en, dus waarom wordt er zo min over gedaan?

Dus nu is mijn vraag aan jullie, wordt een Men's Health fysiek onderschat ?

Ik denk van wel, vaak is het heel wat moeilijker om een dergelijk fysiek te bereiken(ik denk dat de meeste op hun lengte in gewicht zitten op 7-%, bijv. 175cm, 75-76KG % 7%). Vooral het droogtrainen wordt denk ik goed onderschat. Het is waar dat veel op een cover van een dergelijk blad waarschijnlijk vooral een goedgetrainde voorkant hebben,maar dan nog.

Anyway, eens of oneens, en waarom?

wie is de member op dbb van de 2e foto dan?

waarom onderschatten vind fitnessers en bbers toch een wereld van verschil Iedereen heeft andere doelen voor ogen daar moet je respect voor hebben. Het is natuurlijk niet relaxed als je totaal geen mass hebt denken dat je hulk hogan bent..

Discipline is de sleutel.

Als je wil kan alles.

TS heeft helemaal gelijk. Het bashen is dan ook onzinnig, al is het voor de meesten hier geen einddoel. Vandaar dat er misschien zo lacherig over gedaan wordt.

denk dat in die fysiek ook wel wat jaren trainen dieten en volharding zitten en denk dat het meerendeel wel zo een fysiek zou willen hebben ik zou zelf ook wel zo droog willen staan tijdens de zomer voor een paar maand

behalve je penis verlengen.. jammeer ;)

ontopic je hebt helemaal gelijk

Ehhh... niet helemaal waar, of liever gezegd helemaal niet waar...maar goed

On topic, Rob G heeft het juist. De meeste van die gasten gaan juiced op de foto en moeten een lifestyle hebben als een BB-er om er zo uit te zien. Ene Hercules was op het oude EZ board forum, die stond er ook zo bij en deed ook die shoots met name in Amerika waar ze toch al weer groter zijn. Als je hoorde wat die er in joeg.....zou menigeen hier nog voor terugdeinzen.

En dan hebben we good old Photoshop nog hè? Dat scheelt ook.

Men maakt heel veel gebruik van bewerkingsprogramma's in de media

Je moet wat te zeiken hebben.

en toch blijf ik lachen :D

Het ging niet om de fysieken maar om de inhoud van dat blad.

maarja, volgens dat blad is zo'n fysiek te bereiken met 100 situps per dag voor 2 weken, dusja dan werk je het ook wel in de hand dat mensen er lacherig over gaan doen.

Tjah, Wij bashen hun een beetje omdat hun als ideaal lichaam gezien worden terwijl wij daar heel anders over denken. Het gaat niet zo zeer om het behalen van die fysiek, want dat is zeker een hele prestatie. Mij zal het in elk geval nooit lukken. Als je zegt dat dit makkelijk te bereiken is dan overschat je het wel. hoeveel kun je eigenlijk verdienen als mannelijk fitnessmodel?

Persoonlijk zou ik erg blij zijn met zo'n MH lijf.

Ik denk dat 90% van dit board geen MH fysiek heeft maar minder ontwikkeld is, maar ze hebben voor zichzelf wel een Mr O. fysiek voor ogen.
Ik denk dat van die 90% nog geen 10% in hun leven een MH fysiek gaat halen.

als je op zo'n cover beland heb je toch redelijk wat doekoes in je zak denk ik, en zowieso, het is wel chill werk lijkt me, je hebt veel tijd om aan je fysiek te besteden en je hebt een hoop chickies die op je geilen.

Als ze fitnessmodel zijn zullen ze vaak ook wel als gewoon model werken, en geloof me die verdienen goed geld.

Ik heb er ook al eens een topic over geopend,het is meer een blad voor verwende jochies met een goeie baan die in de lunchpauze het blad doorlezen.En savonds met la coste polo naar de sportschool gaan.Geen blad voor bijvoorbeeld stratenmakers en metselaars.Kortom ik vind het een waardeloos blad,met belachelijke trainingsschemas die je zogenaamd in 6 weken kunnen veranderen in een afgetraind persoon.Allemaal bullshit.Echt een blad voor mietjes,en niet voor de ruige stoere bodybuilder.

Terug
Naar boven