Die linkse honden partijen moeten verboden worden met hun droom visie dat het land naar de klote helpt.
---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------
Geert Wilders is op dit moment de enige politieke redding , daarna is er nog de civiele redding en dat is dat de Nederlandse burgers het recht zelf gaan handhaven en uitvoeren wat de politiek blijkbaar niet kan.
Twee vragen:
1. In welk opzicht gaat het land naar de klote, kan je dit staven aan de hand van statistische gegevens en vergelijkingen met andere landen?
2. Op basis waarvan denk jij dat Wilders ons land gaat redden? Ik denk namelijk zelf dat Wilders ons land naar de verdommenis zal helpen in het geval hij volmacht zal krijgen om te regeren. Ik basseer dat op zijn buitenlands en economisch 'beleid' (ik schrijf beleid tussen aanhalingstekens omdat het te belachelijk voor woorden is een politieke 'partij' te moeten beoordelen op een pamfletje). De focus op de "Islamisering" is jezelf blindstaren op een probleem dat relatief gezien peanuts is (whatever de angsthazen en demagogen je ook willen wijsmaken) vergeleken met de economische shift op globaal niveau waarin wij de boot zullen missen zo kijkend naar wat Wilders van plan is (wat op zich al moeilijk te beoordelen valt wil ik uitgaan van wat meer dan schreeuwerige one-liners).
Laatst bewerkt: