MuscleMeat

Stelling: Pvv moet verboden worden, want..

Die linkse honden partijen moeten verboden worden met hun droom visie dat het land naar de klote helpt.

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

Geert Wilders is op dit moment de enige politieke redding , daarna is er nog de civiele redding en dat is dat de Nederlandse burgers het recht zelf gaan handhaven en uitvoeren wat de politiek blijkbaar niet kan.

Twee vragen:

1. In welk opzicht gaat het land naar de klote, kan je dit staven aan de hand van statistische gegevens en vergelijkingen met andere landen?

2. Op basis waarvan denk jij dat Wilders ons land gaat redden? Ik denk namelijk zelf dat Wilders ons land naar de verdommenis zal helpen in het geval hij volmacht zal krijgen om te regeren. Ik basseer dat op zijn buitenlands en economisch 'beleid' (ik schrijf beleid tussen aanhalingstekens omdat het te belachelijk voor woorden is een politieke 'partij' te moeten beoordelen op een pamfletje). De focus op de "Islamisering" is jezelf blindstaren op een probleem dat relatief gezien peanuts is (whatever de angsthazen en demagogen je ook willen wijsmaken) vergeleken met de economische shift op globaal niveau waarin wij de boot zullen missen zo kijkend naar wat Wilders van plan is (wat op zich al moeilijk te beoordelen valt wil ik uitgaan van wat meer dan schreeuwerige one-liners).

Laatst bewerkt:
'Geert Wilders says': Als het politiek allemaal goed geregeld was, was ik niet nodig geweest. En zo is het maar net, Nederland heeft er één grote teringzooi van gemaakt en Geert is op dit moment de enige politicus die een beetje hart toont voor het land. Geert For President!! :)

Sowieso is democratie een utopie. Afschaffen die handel.

haha ik wist dat de hitler voorbeeld eraan zou komen.

Alsof de internationale gemeenschap een persoon als Wilders of wie dan ook de kans zal geven om zoveel macht als Hitler te krijgen. Een dergelijke militaire macht of wat dan ook is onmogelijk tegenwoordig.

Nou er zijn genoeg landen waarin dit wel kan. Kijk maar naar Korea. Of andere derde wereld landen. Alles is mogelijk zolang de menigte maar volgt. En als het leger mee werkt kun je er toch niets op uit doen, en zullen ze je mondje snel dicht snoeien.

'Geert Wilders says': Als het politiek allemaal goed geregeld was, was ik niet nodig geweest. En zo is het maar net, Nederland heeft er één grote teringzooi van gemaakt en Geert is op dit moment de enige politicus die een beetje hart toont voor het land. Geert For President!! :)

Nogmaals de vraag: welke teringzooi?

Die zogenaamde teringzooi zoals Fortuyn een aardig grote groep heeft doen laten geloven is allang aantoonbaar op zij gezet als nonsens. Daar zijn studies van beschikbaar, van die zogenaamde Paarse puinhopen.

Een of andere Limburger die denkt voor mij en een meerderheid van de Nederlandse bevolking denkt te kunnen bepalen dat we moeten veranderen in een xenofobische en gesloten gemeenschap die ongenuanceerd groepen mensen wegzet, heult met militarisme (legerinzet, knieschijven?) toont helemaal geen hart voor het land. Die verraad alles waardoor wij groot zijn geworden, die strijkt tegen de haren in van datgeen waarop onze identiteit gebasseerd is.

Nogmaals de vraag: welke teringzooi?

Die zogenaamde teringzooi zoals Fortuyn een aardig grote groep heeft doen laten geloven is allang aantoonbaar op zij gezet als nonsens. Daar zijn studies van beschikbaar, van die zogenaamde Paarse puinhopen.

Een of andere Limburger die denkt voor mij en een meerderheid van de Nederlandse bevolking denkt te kunnen bepalen dat we moeten veranderen in een xenofobische en gesloten gemeenschap die ongenuanceerd groepen mensen wegzet, heult met militarisme (legerinzet, knieschijven?) toont helemaal geen hart voor het land. Die verraad alles waardoor wij groot zijn geworden, die strijkt tegen de haren in van datgeen waarop onze identiteit gebasseerd is.

Dan denk ik waarschijnlijk anders over Teringzooi?

Islamisering
Belastingen
Crisis
Ondernemertje pesten
Verschil van arm en rijk
Zorgverzekering
Verzorgingstehuizen

Dit bedoel ik met teringzooi, vind dat ook hier best wat aan veranderd mag worden :o

Dan denk ik waarschijnlijk anders over Teringzooi?

Islamisering
Belastingen
Crisis
Ondernemertje pesten
Verschil van arm en rijk
Zorgverzekering
Verzorgingstehuizen

Dit bedoel ik met teringzooi, vind dat ook hier best wat aan veranderd mag worden :o

haha noem de crisis en verschil tussen arm en rijk maar een links gevolg inderdaad.

Edit: net als alle andere punten inje lijstje trouwens.

Laatst bewerkt:
De puinhoop Nederland is ook zo'n mooi overtrokken iets. Meestal geuit door degenen die opgegroeid zijn de in de jaren 90 en er geen besef van hebben hoe grauw en verrot Nederland er uit zag in sommige steden en gebieden in de jaren 70 en 80. Toen moest de stadsvernieuwing nog op gang komen of was net ingezet en had je nog grote delen van steden met woningen die het predikaat krot verdienen. Die wijken en gebieden waren nog wel iets meer broeinesten van criminaliteit dan wat nu bekend staat als probleemwijk of probleemgebied.

Tevens was de gemiddelde welvaart toen een stuk lager dan nu. Mede omdat veel apparaten gewoon vele malen duurder waren dan nu en bezit van sommige apparaten echt een luxe was.

Nederland is en blijft gewoon een land dat behoort tot de beste landen om te wonen. Figuren als Wilders wakkeren een eventuele onvrede alleen maar aan en dan vaak bij personen die hoe dan ook altijd ontevreden zullen blijven. In een democratie moet natuurlijk geluisterd worden naar het volk maar om nou te luisteren naar personen die stelselmatig ontevreden zijn maakt een land er ook niet beter op. Het is toch nooit goed bij dat soort beroepszeikerds.

De puinhoop Nederland is ook zo'n mooi overtrokken iets. Meestal geuit door degenen die opgegroeid zijn de in de jaren 90 en er geen besef van hebben hoe grauw en verrot Nederland er uit zag in sommige steden en gebieden in de jaren 70 en 80. Toen moest de stadsvernieuwing nog op gang komen of was net ingezet en had je nog grote delen van steden met woningen die het predikaat krot verdienen. Die wijken en gebieden waren nog wel iets meer broeinesten van criminaliteit dan wat nu bekend staat als probleemwijk of probleemgebied.

Tevens was de gemiddelde welvaart toen een stuk lager dan nu. Mede omdat veel apparaten gewoon vele malen duurder waren dan nu en bezit van sommige apparaten echt een luxe was.

Nederland is en blijft gewoon een land dat behoort tot de beste landen om te wonen. Figuren als Wilders wakkeren een eventuele onvrede alleen maar aan en dan vaak bij personen die hoe dan ook altijd ontevreden zullen blijven. In een democratie moet natuurlijk geluisterd worden naar het volk maar om nou te luisteren naar personen die stelselmatig ontevreden zijn maakt een land er ook niet beter op. Het is toch nooit goed bij dat soort beroepszeikerds.

Ik heb inderdaad geen besef van de jaren 70/80. Maar m'n pa is in de jaren 60/70 opgegroeit in een achterstandsbuurt en die weet dus als de beste hoe het er daar aan toe ging. Heel anders als nu, ik woon nu 500m van een achterstandsbuurt. Vroeger werd er 'anders' geweld gebruikt. Nu is een steek wond de normaalste zaak van de wereld en word dit gezien als een uit de hand gelopen vechtpartij. Ik neem aan dat je tegenwoordig zelf niet in een probleemwijk woont aangezien je denkt dat er vroeger meer cirminaliteit is? Iedereen word er nu bij betrokken kinderen van 12 jaar worden beroofd met een mes van hun mobiele telefoontje en oude vrouwtjes worden van hun tasje beroofd. En degene die vroeger de stadsvernieuwing op gang brachten en het land hebben opgebouwd zitten nu in een verzorgingstehuis met 24uur een luier om de reet die ze vol kunnen schijten en eens in de 24 uur verschoond worden. Er is geen geld voor en er word nog eens op bezuinigd ook om de linkse hobbys van het kabinet te financieren. De welvaart van de jaren 70/80 kan je nu niet meer vergelijken met de tijden van nu. Het land word opgebouwd en de overheid maakt er een bende van en alles stort weer inmekaar. De hardwerkende burger die hier niks aan kan doen moet maar voor de gevolgen opdraaien. Denk maar eens bijvoorbeeld aan de ondernemers die bedrijven hebben, degene die het land draaiende houden. Net als de zorgverzekering arm of rijk je betaald hetzelfde. Wat een mooi gebaar zeg, niet te hebben nagedacht over de armere burgers die dit niet kunnen ophoesten. De rijken betalen minder en de armen betalen meer, hoe krom kan het zijn? Figuren als Wilders zien dit probleem en proberen dit te veranderen, jammer dat de extreem linkse dit niet zien ( dit zullen ze ook nooit zien ) En dit heeft niks met ontevredenheid te maken want ik hoef niet perse een villa of ferrari maar het gaat erom op de manier hoe je genaaid word door het kabinet overheid enz. En je overal zoveel belasting over moet betalen. Wilders wil dit soort dingetjes rechtzetten en denkt mee met de hardwerkende burger.

de mensen waarmee die overleg voert en waarvan hij lollige spitsvondigheidjes als 'kopvoddentax' krijgt toegereikt, zich in niet bepaald frisse kringen bevinden.

Mij zal het eigenlijk worst wezen of ze met die kopvodden (grappig woord trouwens) rondlopen. Ik vind ze gewoon belachelijk maar realiseer me dat dit over een andere cultuur gaat, en het is goed mogelijk dat ze zich daar ook rotlachen met bepaalde aspecten van onze cultuur. Daar gaat het ook niet over. Waar het hem wel over gaat is het feit dat zij zich vestigen in een ander land, om mee te genieten van de geneugten die deze cultuur door economische prestaties oplevert. Ik vind het niet kunnen dat ze enerzijds iets krijgen (dankzij de met andermans geld spelende Sinterklaas genaamd 'Overheid'), van onze cultuur, maar anderzijds wel weigeren om er zich te integreren, en zich hardnekkig blijven gedragen volgens hun afkomstcultuur. Volgens de statistieken voeren immigranten van bepaalde inwijkculturen zowat alle negatieve lijstjes aan.

Ze zijn uitermate oververtegenwoordigd in de gevangenissen, in de werkloosheidcijfers, in de misdaad, in rellen, en vormen zelfs ghetto's waar de bestaande cultuur buiten wordt gepest. Deze immigratiebevolking is geen weerslag van de bevolking van hun land van herkomst. Het is een voorselectie. Een selectie mensen van bedenkelijk allooi dat hierheen werd gelokt door het politieke krapuul genaamd 'Overheid'. Datzelfde politieke krapuul beschuldigen bijvoorrbeel een partij als van Wilders van racisme.
Voor het gemak vergeten ze even dat hun eigen voorselectie de afkomst / het ras, relevant heeft gemaakt. Hier heeft een agent een 8 maal hogere pakkans van potentiele bajesklanten als hij enkel vreemdelingen controleert. Dat is 'relevant' worden en beantwoordt dus niet aan de definitie van racisme. Eigenlijk zouden we die bepaalde inwijkculturen gewoon buiten moeten sjotten, samen met het 'eigen' politiek krapuul dat dat vreemd krapuul naar hier lokte.

Dat ze op een eiland en op eigen kosten hun smeerlapperij gaan bedrijven.

De rijken betalen minder en de armen betalen meer, hoe krom kan het zijn? Figuren als Wilders zien dit probleem en proberen dit te veranderen, jammer dat de extreem linkse dit niet zien ( dit zullen ze ook nooit zien )

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet je hele post heb gelezen.
Maar dit is toch wel ****ing grappig. Blijkbaar heb je nog niet echt begrepen wat links/rechts inhoudt op de politieke schaal.(dit blijkt ook uit je vorige post).

Naast het verbieden van de partij Wilders moeten elke wildersstemmer ook een verplichte cursus volgen over sociale categorisatie.

Het is normaal dat allochtonen een verplichte cursus nederlands volgen en ik vind het ook normaal dat racisten een soortgelijk cursus volgen om met hun onwetendheid en idiotie af te rekenen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet je hele post heb gelezen.
Maar dit is toch wel ****ing grappig. Blijkbaar heb je nog niet echt begrepen wat links/rechts inhoudt op de politieke schaal.(dit blijkt ook uit je vorige post).

Klopt, ik snap wat je bedoelt. Maar ik doel op de PVV he, daar gaat het topic ook over. Volgens mij is het ook met dit kabinet ingegaan? En het kabinet van nu leunt meer naar links dan naar rechts. Ik weet dat het soms moeilijk is mensen te begrijpen :)

Het grootste deel van de Wilders stemmers zijn ongemotiveerde personen die niet bereikt hebben wat ze graag wilden bereiken en nu jaloers staan toe te kijken hoe sommigen in hun omgeving dit wel bereiken. Zoals een boos kind dat met zijn voet op de grond stampt.

Vooral niet naar jezelf kijken, links was het!

Het 'grappige' is dat Wilders een product is van een neo liberale partij als de VVD. Denken dat Wilders de problemen voor 'het volk' even gaat oplossen is wel erg naief. Natuurlijk scoort hij met bepaalde populistische punten maar zijn financiele beleid zal toch echt neo liberale trekjes hebben en dat is normaal gesproken niet geent op grote groepen die straks op hem gaan stemmen.

Neo liberaal beleid wil niet gelijk zeggen dat alleen de beter bedeelden er voordeel uithalen maar het speerpunt zal toch eerder liggen op de vrije markt dan op regulering van bepaalde markten. We hebben goed gezien waar liberalisatie van o.a. de zorgmarkt toe heeft geleid en ook de hoge mate van vrijheid bij banken is iets wat nou ook niet echt goed heeft uitgepakt.

Als de PVV wil regeren zal het toch met partijen zijn die ook een neo liberale bewind willen voeren en dan moet je maar hopen dat die vrije markt in het voordeel werkt van werknemers. Ik vrees echter van niet.

Klopt, ik snap wat je bedoelt. Maar ik doel op de PVV he, daar gaat het topic ook over. Volgens mij is het ook met dit kabinet ingegaan? En het kabinet van nu leunt meer naar links dan naar rechts. Ik weet dat het soms moeilijk is mensen te begrijpen :)

Het mooie is dat de punten die jij aanhalde typisch links zijn. (verschil tussen arm-rijk verkleinen. Lasten voor de rijkere hoger maken dan voor de armen enz. enz.)

Trouwens is het huidige kabinet hartstikke conservatief, hoezo naar links leunen?

Terug
Naar boven