MuscleMeat

Aankondiging Stemtopic Forum Chick van het jaar 2016

Peiling Peiling Kies je favoriete top 3 voor Forum Chick van het jaar 2016

• Totaal stemmers
    276
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Uhmm.... wie de fack ben jij? Ken ik jou....maat?

evprvj7kl6xp2.png

Naja ben toch even komen kijken, omdat dit forum staat en bestaat voor DBB & Fitness. Hier kun je informatie opdoen, vragen stellen en hulp bij motivatie opdoen. Sorry punjab ik kies niet voor t**ten, mooie gezichtjes lkre billen, dit is DBB geen Health magazine. En mijn wijf is gewoon weg knapper ✌(ook dikkere t**ten trouwens).

Mijn stem is daarom dus uit naar de mensen die, zowel knap maar ook nog eens goed afgetraind zijn.
1# missnuke
2# pallas Athene
3# sp1988

Succes allemaal nog!

:roflol: Godver, je kunt ze niet allemaal raak schieten :o

• Like
Waarderingen: mat
Goedemorgen allemaal,

Wat leuk wakker worden zo.

Beetje jammer dat dit het niveau van DBB weer is. Ik heb niemand geronseld. Ik heb wel de mensen die ik ken en bijvoorbeeld op facebook heb en op whatsapp gevraagd of ze misschien op mij willen stemmen, de meeste hadden al gestemd of bewust op iemand anders gestemd :roflol: Dit zijn niet meer dan 5 mensen geweest.

Dat jullie blijkbaar liever Pallas zien winnen, of wie dan ook dat is allemaal jullie goed recht en vind ik helemaal prima, maar dat jullie mij daarvoor zo in de grond moeten boren is echt megakansloos. Jullie zijn degene die deze wedstrijd een nare smaak geven. Ik vind er in ieder geval al geen ruk meer aan. Iedereen mag stemmen op wie hij wil, niemand wordt gedwongen op mij te stemmen, dat ik dan deze shitload over me heen krijg is echt laag.

@LeonM ik weet niet wat je probleem met mij ineens is, maar pm me gerust als je erover wilt praten, het zit je volgens mij nogal hoog.

@SkyBlazer jij bent degene die maar niet ophoudt over mn t**ten. That was back in the days, let it go.

En guys, het is een foto van mij in bikini. Zo zie ik eruit in bikini en ga ik naar het zwembad en naar het strand. De foto staat ook al maanden in mijn log en op instagram. Nu ik m gebruik voor de contest is het ineens een drama. Daarvoor heb ik niemand horen klagen.

Maar jullie hebben je doel bereikt hoor, klasse.

@Sanca heeft in het hunk topic al aangegeven dat dat helemaal niet zo is..

Mooi wel hoe de kerels op DBB de hoogste oestrogeenwaardes etaleren :dunno:

Is net zou oud als DBB inderdaad.. Maar hey, zodra iets niet voldoet aan het verwachtingspatroon van dezen of genen, dan heb je de DBB poppetjes aan het dansen :D

@HillR heeft dit gewoon verteld in het topic hoor, dat ze een aantal bekenden van DBB heeft gevraagd te stemmen.. Ik snap het punt niet dat je wilt maken..

Wel leuk zo: de oppositie in deze verkiezing laat het er niet zomaar bij zitten :roflol:

Ach hoge bomen (en brede en ook kleine) vangen kennelijk veel wind.. Ik neem het ze niet kwalijk hoor :haha:

Het is Joopie, die trekt ook geen volle zalen hoor.. je kunt het zulke marginale figuren niet kwalijk nemen, daar zijn helaas nog steeds geen opvangcentra voor..

@Sanca

Mij onterecht voor valsspeler aanmerken terwijl diegene zelf zo hypocriet zijn en de boel bedonderen kan ik misschien niet waarderen, maar wat iemand van mijn graf**p vindt is persoonlijk en die eerlijkheid kan ik alleen maar waarderen. We weten natuurlijk allemaal dat die t**ten bij mij ter compensatie dienen.

Ik nomineer de topics vast voor het DBB hall of (sh) ahum fame :D

Eens... En dit allemaal omdat er geen regels waren aan het begin.. j/k Nee.. dit allemaal omdat er een paar kleine kinderen hier rondlopen die persoonlijke vetes hebben en het niet kunnen hebben dat persoon x of y bovenaan staat.. How sad :o

Nah dat zou niet gepost worden dan onder het mom van; "oplossing waar iedereen zich in kan vinden"

Uhmm.... wie de fack ben jij? Ken ik jou....maat?

evprvj7kl6xp2.png

Naja ben toch even komen kijken, omdat dit forum staat en bestaat voor DBB & Fitness. Hier kun je informatie opdoen, vragen stellen en hulp bij motivatie opdoen. Sorry punjab ik kies niet voor t**ten, mooie gezichtjes lkre billen, dit is DBB geen Health magazine. En mijn wijf is gewoon weg knapper ✌(ook dikkere t**ten trouwens).

Mijn stem is daarom dus uit naar de mensen die, zowel knap maar ook nog eens goed afgetraind zijn.
1# missnuke
2# pallas Athene
3# sp1988

Succes allemaal nog!

Koekoek

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap de ophef niet, @Sanca zijn eigen woorden zijn dat hij campagne zou voeren als hij geen mod zou zijn geweest :rolleyes:

Sowieso ! In mijn log en in het 'Wat heeft vandaag je dag goedgemaakt' topic :rolleyes:

Maar zoals ik al zei, er is een oplossing waar iedereen mee gaat kunnen leven, T-minus 20 minutes.

Je bent ook wel hard op je hoofd gevallen als je na de rel van de afgelopen dagen gewoon doorgaat met oud leden berichten sturen :roflol:
Stem alleen op mij en hill zeggen is wel wat anders dan alleen oud leden berichten sturen. Kan er echt niet meer bij.

Stem alleen op mij en hill zeggen is wel wat anders dan alleen oud leden berichten sturen. Kan er echt niet meer bij.

Want iemand die zich verkiesbaar stelt die gaat iedereen vragen om ook op anderen te stemmen :rolleyes:

Daarnaast is het een simpele vraag, geen 9MM tegen het hoofd :o

Nou voorlopig staat Hill nog voor met 1 stem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven