XXL Nutrition

Aankondiging Stemtopic Forum Hunk van het jaar 2016

Kies je favoriete top 3 voor Forum Hunk van het jaar 2016


  • Totaal stemmers
    228
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uhmm.... wie de fack ben jij? Ken ik jou....maat?

evprvj7kl6xp2.png

Naja ben toch even komen kijken, omdat dit forum staat en bestaat voor DBB & Fitness. Hier kun je informatie opdoen, vragen stellen en hulp bij motivatie opdoen. Sorry punjab ik kies niet voor tieten, mooie gezichtjes lkre billen, dit is DBB geen Health magazine. En mijn wijf is gewoon weg knapper ✌(ook dikkere tieten trouwens).

Mijn stem is daarom dus uit naar de mensen die, zowel knap maar ook nog eens goed afgetraind zijn.
1# missnuke
2# pallas Athene
3# sp1988

Succes allemaal nog!

Drama boys
 
Uhmm.... wie de fack ben jij? Ken ik jou....maat?

evprvj7kl6xp2.png

Naja ben toch even komen kijken, omdat dit forum staat en bestaat voor DBB & Fitness. Hier kun je informatie opdoen, vragen stellen en hulp bij motivatie opdoen. Sorry punjab ik kies niet voor tieten, mooie gezichtjes lkre billen, dit is DBB geen Health magazine. En mijn wijf is gewoon weg knapper ✌(ook dikkere tieten trouwens).

Mijn stem is daarom dus uit naar de mensen die, zowel knap maar ook nog eens goed afgetraind zijn.
1# missnuke
2# pallas Athene
3# sp1988

Succes allemaal nog!

Dat "alleen op HillR en Punjab, verder niemand graag" kan ik niet negeren :mad:

Het was de bedoeling om een top 3 te kiezen, dan ga je oude vrienden aka slapende accounts wakker maken om te stemmen of zoals Marvin oproep doen op FB naar zijn Dbb-vriendjes, daar kon ik mee leven.
Maar als ik dan zie dat je random mensen gaat aanspreken en dan ook nog verzoekt om enkel en alleen op jullie te stemmen is een brug te ver, dit gaat in tegen de hele opzet van dit spelletje en heeft alles alleen maar verziekt.

No more Mr. nice guy, een diskwalificatie is hier wel op z'n plaats.
 
In b4 jpaleijnse is een troll.

Wat je ook vindt van de strategie, ik vind diskwalificatie een rare beslissing.
 
In b4 jpaleijnse is een troll.

Wat je ook vindt van de strategie, ik vind diskwalificatie een rare beslissing.

Tja, Sanca Saxon heeft een arbitraire wedstrijd gehouden... Die kun je alle kanten op laten gaan, als je maar hard genoeg moord en brand schreeuwt, dan kijkt iedereen de andere kant op als je zelf snel nog even op jezelf stemt met een kloontje :roflol:
 
Tja, Sanca Saxon heeft een arbitraire wedstrijd gehouden... Die kun je alle kanten op laten gaan, als je maar hard genoeg moord en brand schreeuwt, dan kijkt iedereen de andere kant op als je zelf snel nog even op jezelf stemt met een kloontje :roflol:

Dude, ik heb in eer en geweten gehandeld en durf mezelf in de spiegel te bekijken en hoef mijn slaap er niet voor te laten.

En nu is het wel genoeg met die provocatie, het is wat het is.
 
ik vind dat ik zelf ook gediskwalificeerd moet worden omdat ik vlaai wilde geven aan al mijn stemmers

skinnie had moeten winnen !
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Dat "alleen op HillR en Punjab, verder niemand graag" kan ik niet negeren :mad:

Het was de bedoeling om een top 3 te kiezen, dan ga je oude vrienden aka slapende accounts wakker maken om te stemmen of zoals Marvin oproep doen op FB naar zijn Dbb-vriendjes, daar kon ik mee leven.
Maar als ik dan zie dat je random mensen gaat aanspreken en dan ook nog verzoekt om enkel en alleen op jullie te stemmen is een brug te ver, dit gaat in tegen de hele opzet van dit spelletje en heeft alles alleen maar verziekt.

No more Mr. nice guy, een diskwalificatie is hier wel op z'n plaats.
Gefeliciteerd, u bent geselecteerd voor de moraalridder van het jaar award.
 
Waar gaat de discussie eigenlijk over? Er wordt een wedstrijd gehouden die ludiek zou moeten zijn. De regels waren idd misschien niet 100% waterproof maar het probleem ligt hem vooral aan de mentaliteit van de deelnemers.

Het zal wel menselijk zijn zeker om koste wat kost te willen winnen, vooral als er een onnozele waardebon te winnen valt. Doe eens allemaal gewoon normaal en neem het niet zo serieus dan kunnen dit soort wedstrijden zijn waarvoor ze bedoelt zijn: fun :)
 
Dit is weer beetje oude tijden herleven dit topic. Mooi man een relletje weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven