XXL Nutrition

Aankondiging Stemtopic Forum Hunk van het jaar 2016

Peiling Peiling Kies je favoriete top 3 voor Forum Hunk van het jaar 2016

• Totaal stemmers
    228
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hele concept van 3 keer stemmen zodat je een top 3 krijg is trouwens ook compleet verneukt nu omdat heel veel mensen nu op 1 iemand hebben gestemd. Mss de stemmen van iedereen die maar 1 keer heeft gestemd voor 0,33 stem of mss 0,5 stem te laten meetellen om het concept van 3 keer stemmen intact te houden.

59566283.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Ja ik ga ook echt kijken wie ik een lekker hapje vind:marvin::verneder:.

Wil je een eerlijke stemming krijgen dan moet alleen het tegenovergestelde geslacht kunnen stemmen.

Wat een consternatie weer op DBB :roflol:

All dem valse aantijgingen :o

dankje voor je vote!

denk dat wij zowat de enigste zijn die weten wie catweasel is, maar idd lag echt in een deuk.

nou even wat oude DBB vriendjes wakker maken en vragen op mij te stemmen... moet lukken!
ik ga vast ruimte maken voor al die goodies!!!!

Een heleboel PM/mails verstuurd, en ze gaan allemaal (stuk of 50) op zondag 19.55 op me stemmen.
Skinnie the hunkking!

Ga dit topic paar dagen opsparen voor m'n nachtdiensten :)

• Topic Starter Topic Starter
Wat een consternatie weer op DBB :roflol:

All dem valse aantijgingen :o

Maar ondertussen loopt mijn inbox over door deze shit, ik zal nog eens iets organiseren :mad:

Er zitten wel degelijk stemmen tussen van leden die hier al letterlijk jaren niet meer actief zijn geweest en dan gewoon even komen inloggen om op jou of op @HillR te stemmen en dat vind ik jammer, deze wedstrijd wordt oa. gesponsord om iets extra te doen voor en door de actieve leden. Als ik geen moderator was had ik de link ook wel in mijn log gezet hoor maar ik zou geen slapende members gaan wakker maken.

Maar ondertussen loopt mijn inbox over door deze shit, ik zal nog eens iets organiseren :mad:

Er zitten wel degelijk stemmen tussen van leden die hier al letterlijk jaren niet meer actief zijn geweest en dan gewoon even komen inloggen om op jou of op @HillR te stemmen en dat vind ik jammer, deze wedstrijd wordt oa. gesponsord om iets extra te doen voor en door de actieve leden. Als ik geen moderator was had ik de link ook wel in mijn log gezet hoor maar ik zou geen slapende members gaan wakker maken, nogmaals, dit vind ik erg jammer en ik hoop dat er nog genoeg actieve leden zijn om deze kromme stemming recht te trekken.

Los gezien van het feit dat ik geen sleeper cell's heb wakker gemaakt (net alsof ik voor elke stem insta? Ik heb geen invloed op iedereen die op mij stemt, dat moge duidelijk zijn), zijn er vooraf aan de contest geen duidelijke regels neergezet. Campagne voeren mag, de 1 doet dit door schaamteloos op FB een post te plaatsen met de vraag om te stemmen op hem en de ander doet dat door mensen die hij of zij door de jaren heen geholpen heeft op het forum te vragen om een stem.. Waar weer een ander een groepsapp met DBB leden vraagt om iedereen zijn of haar stem. Allemaal valt wat voor te zeggen, iedereen heeft zo zijn eigen manier van campagne voeren zo blijkt. Typische DBB soap weer in elk geval..

Los gezien van het feit dat ik geen sleeper cell's heb wakker gemaakt (net alsof ik voor elke stem insta? Ik heb geen invloed op iedereen die op mij stemt, dat moge duidelijk zijn), zijn er vooraf aan de contest geen duidelijke regels neergezet. Campagne voeren mag, de 1 doet dit door schaamteloos op FB een post te plaatsen met de vraag om te stemmen op hem en de ander doet dat door mensen die hij of zij door de jaren heen geholpen heeft op het forum te vragen om een stem.. Waar weer een ander een groepsapp met DBB leden vraagt om iedereen zijn of haar stem. Allemaal valt wat voor te zeggen, iedereen heeft zo zijn eigen manier van campagne voeren zo blijkt. Typische DBB soap weer in elk geval..

24791066.jpg

Ik had de stemmen al openbaar gezet om zaken zoals dit te vermijden. Ineens beginnen er ook leden op zichzelf te stemmen :roflol:
Het blijft een feit dat er toch wel wat slappende accounts tussen de stemmers op jullie zitten en dit door verschillende leden is opgemerkt. Ik kan no way weten welke oprecht zijn en welke niet, ik kan nu wel hele dagen erachter blijven zitten en kijken of ze nog wel terug inloggen na de stemming of iedereen een pm gaan sturen maar ik heb ook een leven en dit forum slorpt al enorm veel tijd en aandacht op.

Volgend jaar dan regels opstellen zoals in het kleuterklasje ? Als het op die manier moet gaan organiseer ik liever niets meer.

Ik had de stemmen al openbaar gezet om zaken zoals dit te vermijden. Ineens beginnen er ook leden op zichzelf te stemmen :roflol:
Het blijft een feit dat er toch wel wat slappende accounts tussen de stemmers op jullie zitten en dit door verschillende leden is opgemerkt. Ik kan no way weten welke oprecht zijn en welke niet, ik kan nu wel hele dagen erachter blijven zitten en kijken of ze nog wel terug inloggen na de stemming of iedereen een pm gaan sturen maar ik heb ook een leven en dit forum slorpt al enorm veel tijd en aandacht op.

Volgend jaar dan regels opstellen zoals in het kleuterklasje ? Als het op die manier moet gaan organiseer ik liever niets meer.

Haha ja ik snap je dilemma.. Overigens was de zelfstem een vorm van zelfspot en ging er natuurlijk vanuit dat deze sowieso niet telt.

Regels lijken mij geen overbodige luxe, maar dat moet dan wel een hele lijst worden :eek: Iedereen bedenkt altijd wel weer iets :roflol:

Ik vind het een beetje kinderachtig allemaal. Natuurlijk wil je een beetje promotie doen, maar wil je echt zo winnen? Ik neem aan dat iedereen wel een beetje een grens voor zichzelf kan zetten wat eerlijk is en wat niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven