- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Los gezien van het feit dat ik geen sleeper cell's heb wakker gemaakt
wat
Marieke en mustafa al lange tijd niet meer op dit forum
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Los gezien van het feit dat ik geen sleeper cell's heb wakker gemaakt
wat
![]()

wat
![]()
Ik heb Marieke en Mustafa niets gevraagd
En @HillR heeft al aangegeven dat zij bekenden van haar heeft gevraagd.. Hier in dit topic.. een paar pagina's terug.. 
Lezen is moeilijk he..Ik heb Marieke en Mustafa niets gevraagd
En @HillR heeft al aangegeven dat zij bekenden van haar heeft gevraagd.. Hier in dit topic.. een paar pagina's terug..
![]()
Niet zo schijnheilig doen pik, Iedereen weet dat jullie 2 gewoon gezellig naast elkaar op de bank zaten

Ik weet niet hoe dat ging bij jou en @Hell93 , maar in tegenstelling tot wat jij misschien denkt en of gewend bent, vragen wij niet elke seconden om elkaars goedkeuring..![]()
maar in tegenstelling tot wat jij misschien denkt en of gewend bent, vragen wij niet elke seconden om elkaars goedkeuring..![]()

Dat zeg ik nergens, het is alleen obvious dat jullie samen op de bank zaten en sowieso er over gesproken hebben om het op deze manier aan te pakken. Dat jij hell erbij haalt en een lul verhaal over goedkeuring is er gewoon om heen draaien net zoals je deed in je post over "sleeper cells" Overigens schuif je met deze post ook alles richting Hillitiete dat zij het gedaan heeft en jij er niks mee te maken hebt
En gun een ander ook een eerste prijs, wees gewoon zo eerlijk richting jullie zelf en trek 1 terug uit een van de contests. Jullie kunnen een eerste prijs prima delen.

Snel even een lief berichtje over Hill nadat je haar 1 post eerder nog alles in de schoenen schoof![]()

ho ho..ik heb nooit iemand gevraagd een account te maken. Enkel mijn dbb (facebook) vrienden dat gevraagd..Ja 1e dag was het een hele leuke gezellige wedstrijd zonder fratsen en onzin onder actieve members. Totdat marvin dacht van yo laten we maar wat mensen optrommelen om op mij te stemmen door een accountje te laten aanmaken.
Geen smartphone? #stayconnectedIk zou willen gaan trainen maar 't is hier precies wat beter vertoeven! Spannend!!