MuscleMeat

Aankondiging Stemtopic Forum Hunk van het jaar 2016

Peiling Peiling Kies je favoriete top 3 voor Forum Hunk van het jaar 2016

• Totaal stemmers
    228
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Regels lijken mij geen overbodige luxe, maar dat moet dan wel een hele lijst worden :eek: Iedereen bedenkt altijd wel weer iets :roflol:

Dit was/is op de 1ste plaats een ludieke wedstrijd om weer wat leven in de community te blazen, niet gedacht dat het weer een ouderwetse rel ging opleveren :roflol:

Ik denk dat het beste is en het makkelijkste is om een re-election te houden met duidelijke en goed naleefbare regels.
Gallerij stemmingen zijn een optie.
Gecontroleerde stemmingen middels een poll volgens regels zouden een optie kunnen zijn.
De 3e optie is om sanca gewoon al de goodies te geven voor zijn inzet :p

Ik denk dat het beste is en het makkelijkste is om een re-election te houden met duidelijke en goed naleefbare regels.
Gallerij stemmingen zijn een optie.
Gecontroleerde stemmingen middels een poll volgens regels zouden een optie kunnen zijn.
De 3e optie is om sanca gewoon al de goodies te geven voor zijn inzet :p

Deze wedstrijd met nominatie heeft al enorm veel tijd opgeslorpt, it is what it is nu, ik haal de eigen stemmen en nieuwe accounts eruit.

Dan heeft het zijn doel toch alsnog bereikt? :roflol:

:roflol:

Dit was/is op de 1ste plaats een ludieke wedstrijd om weer wat leven in de community te blazen, niet gedacht dat het weer een ouderwetse rel ging opleveren :roflol:

Je moet na al die jaren toch wel beter weten? :roflol: Zelfs de DBB contest is ieder jaar een enorm getouwtrek met vriendjespolitiek..

:roflol: shit man, waar maken jullie je druk om. Niet kunnen winnen omdat de andere meer 'vrienden' heeft. Doe maar eens mee met miss belgie fzo. Daar wint niet de beste, maar de rijkste en populairste :roflol: zo werkt het spel eenmaal. Als je er niet tegen kan moet je niet mee doen

Dbb op zijn best. Stoere jongetjes met een klein hartje

Deze situatie zien als een beginnersfoutje of goedgelovigheid van een ijverige mod en opnieuw beginnen met het stemmen middels voorwaardes als:

Stemmen op jezelf is diskwalificatie
Leden die 3 keer hebben gestemd tellen als geldige stem, anders niet. Optie op minimaal een aantal te moeten hebben is dat mogelijk in de poll?
Leden moeten minimaal 10 posts hebben verspreid in de afgelopen paar maanden om te mogen stemmen.

Dan lijkt mij dat deze hele toestand niet herhaald kan worden.

Deze situatie zien als een beginnersfoutje of goedgelovigheid van een ijverige mod en opnieuw beginnen met het stemmen middels voorwaardes als:

Leden die 3 keer hebben gestemd tellen als geldige stem, anders niet. Optie op minimaal een aantal te moeten hebben is dat mogelijk in de poll?
Leden moeten minimaal 10 posts hebben verspreid in de afgelopen paar maanden om te mogen stemmen.

En dat moet @Sanca zeker allemaal gaan controleren :haha: Dan weet ik zeker dat hij niet nog een keer deze contest houdt :roflol:

Jij denkt zeker dat ik niets anders te doen heb ? :roflol:

Deze wedstrijd met nominatie heeft al enorm veel tijd opgeslorpt, it is what it is nu, ik haal de eigen stemmen en nieuwe accounts eruit.

:roflol:
Kan je ook zien wie er maar 1 keer gestemd heeft en die er ook eruit halen. Aangezien dat de hele opzet in eerste instantie was van het 3 stemmen systeem om minder verdeeldheid te krijgen en meer spreiding.

Kan je ook zien wie er maar 1 keer gestemd heeft en die er ook eruit halen. Aangezien dat de hele opzet in eerste instantie was van het 3 stemmen systeem om minder verdeeldheid te krijgen en meer spreiding.

Iedereen kan ook gewoon normaal doen.

Iedereen kan ook gewoon normaal doen.
Ja 1e dag was het een hele leuke gezellige wedstrijd zonder fratsen en onzin onder actieve members. Totdat marvin dacht van yo laten we maar wat mensen optrommelen om op mij te stemmen door een accountje te laten aanmaken.

Ik heb mijn stem nog niet uitgebracht.
Iemand interesse?

Ja 1e dag was het een hele leuke gezellige wedstrijd zonder fratsen en onzin onder actieve members. Totdat marvin dacht van yo laten we maar wat mensen optrommelen om op mij te stemmen door een accountje te laten aanmaken.

Gisteren waren er 4 accounts die vers waren aangemaakt, deze worden eruit gehaald, samen met de eigen stemmen.
Er mag wat campagne gevoerd worden maar doe het dan gewoon hier in je log of in de humor en geouwehoer sectie.

Ook niet vergeten dat er veel mensen worden omgeleid naar het topic door de banner :o

Maar waar stemmen we uberhaupt op eigenlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven