AndroidHealthClinic

Ster worden

Pff, gaan we nou weer met zijn allen mikeo26 na praten om joranr aan te vallen op een balkje 'Gewichtheffer' onder zijn naam, hij heeft het eruitgehaald klaar, steek je energie maar in het trainen tijdens deze hitte. Ben het btw met SDH eens.
thx musculo! (ben nog steeds jaloers :()

Laat je schema eens zien! Gaan we kijken of je een strongman bent. Je bent iets inderdaad, of je bent het niet. Zit je op voetbal, dan ben je voetballer. Voetbal je eens een keer met je 14'jarige vriendjes op een veldje, dan ben je nog niet meteen een voetballer. Je bent iets of je bent het niet.

DUs wat is je schema? Inc. sets en reps please!

Citatie uit je eigen post:
Bench Press:

3x 15 – 28 Kg
2x 12 – 28 Kg

Later Raise:

4x 12 – 10 Kg

Lying Row:

3x 15 – 12 Kg

Dumbbell Curl:

5x 8 per arm – 13 Kg

Triceps Extension:

3x 15 – 18 Kg

Front Squat:

3x 15 – 30 Kg
2x 12 – 30 Kg

Shrugs:

3x 30 – 30 Kg

Side Bent:

4x 15 per kant – 15 Kg

Hammer Curl:

3x 8 per arm – 13 Kg

Een echte strongman. ! Maar zie maar wat jullie doen. Ik vind t wel leuk geweest!

Dat was mijn eerste schema.
Heb een nieuw (fullbody) schema waarvan meeste compound.
Ik zal hem wel posten + reps en sets..

ps. Niemand begint prefect, en niemand die net begint weet alles goed. Ik train pas 3 à 4 maanden:o

Hier:

Frond/Back Squat (wissel ik elke training om)
reps: 6x
sets: 5

Bench Press

Bent Over Rows

Deadlift

Deze doe ik altijd + nog wat andere oefeningen die ik steeds afwissel.

Laatst bewerkt:
Volg Starting Strength en je bent meteen zeker dat je goed zit. Topschema van Mark Rippetoe ;)

Want je vergeet te pressen of te power cleanen. En 3x per week deadliften en benchen = te veel.

• Like
Waarderingen: SDH
Laat je schema eens zien! Gaan we kijken of je een strongman bent. Je bent iets inderdaad, of je bent het niet. Zit je op voetbal, dan ben je voetballer. Voetbal je eens een keer met je 14'jarige vriendjes op een veldje, dan ben je nog niet meteen een voetballer. Je bent iets of je bent het niet.

DUs wat is je schema? Inc. sets en reps please!

Citatie uit je eigen post:
Bench Press:

3x 15 – 28 Kg
2x 12 – 28 Kg

Later Raise:

4x 12 – 10 Kg

Lying Row:

3x 15 – 12 Kg

Dumbbell Curl:

5x 8 per arm – 13 Kg

Triceps Extension:

3x 15 – 18 Kg

Front Squat:

3x 15 – 30 Kg
2x 12 – 30 Kg

Shrugs:

3x 30 – 30 Kg

Side Bent:

4x 15 per kant – 15 Kg

Hammer Curl:

3x 8 per arm – 13 Kg

Een echte strongman. ! Maar zie maar wat jullie doen. Ik vind t wel leuk geweest!
Heb je zakdoekjes bij je? Ik wel dus contacteer maar als je ze nodig hebt.

Volg Starting Strength en je bent meteen zeker dat je goed zit. Topschema van Mark Rippetoe ;)

Want je vergeet te pressen of te power cleanen. En 3x per week deadliften en benchen = te veel.

Bedankt zal eens gaan kijken hoe het werk.
Wat ik net snel heb gezien ziet er wel leuk uit.

+ 1, aan jouw heb ik wat ;)

hahaa
Bedankt zal eens gaan kijken hoe het werk.
Wat ik net snel heb gezien ziet er wel leuk uit.

+ 1, aan jouw heb ik wat ;)
oh kun je mij de link dan ff sturen :P ben nu bezig met zoeken maar ik kan geen schema vinden of ik ben heel blind

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

nm gevonden http://startingstrength.wikia.com/wiki/FAQ:The_Program

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

wow dr staan best veel schema's welke moet ik nemen?

Zegt een veertienjarig meisje van 62 kilo. Ga ergens ander je problemen verhuilen etterbak.

En wat betreft rippetoe; werk erg goed. Kan je elke week je gewichten mooi gaan verhogen, en train je toch je hele lichaam.
Het scheelt ook vrij veel tijd vergeleken een gewone fullbody training. Hierbij heb je namelijk lang niet zoveel extra oefeningen, maar leer je toch een hoop technieken.

Eigenlijk is dit een powerlift schema.

En hier nog een handig linkje. Staan mooi wat schema op, en het staat in vrij makkelijke kort taal. Lees eventueel de faq even van dit forum ;)

http://www.startingstrength.net/

Laatst bewerkt:
Dat er in deze topic nog serieuze dingen voorbij komen:p

bedankt :D leest wat makkelijker
Zegt een veertienjarig meisje van 62 kilo. Ga ergens ander je problemen verhuilen etterbak.

En wat betreft rippetoe; werk erg goed. Kan je elke week je gewichten mooi gaan verhogen, en train je toch je hele lichaam.
Het scheelt ook vrij veel tijd vergeleken een gewone fullbody training. Hierbij heb je namelijk lang niet zoveel extra oefeningen, maar leer je toch een hoop technieken.

En hier nog een handig linkje. Staan mooi wat schema op, en het staat in vrij makkelijke kort taal. Lees eventueel de faq even van dit forum ;)

wow voor het eerst een post gezien die boos begint en daarna toch hulpzaam is!

Ik kan engelsen dingen helemaal niet lezen staat er ook een 4 voor:rolleyes:

Karma te kort?
haha ik wilde net zeggen : wat karma allemaal niet met je doet maar dacht toen dat ik dat beter niet kon zeggen voordat ik weer een hele boze reactie terugkrijg:P

hahaaha @ die nederlandse versie

Dit is het “pompen” dat elders wordt besproken. Gevorderden weten dit maar al te goed, en gebruik dit optimaal in hun voordeel. Sommigen hebben bijvoorbeeld dumbbells achter in hun auto liggen, en vlak voordat ze iemand van het andere geslacht ontmoeten doen ze nog wat setjes om beter voor de dag te komen

tis leuk geschreven en leest lekker makkelijk door :D

Oké baas.
Voor de rest idd wel een behulpzame post.

• Topic Starter Topic Starter
wat vernken jullie mijn topic :O?

baasjes

dude het was al sinds het begin verdoet. en WTF 7x opdrukken overkill!!!!!!!!!!!!!!!!

Lol wat een topic.

Blijf vooral door dansen word je echt een beer van!

Ik vind t een grappig schema hoor :D vooral toen ik begon met lezen en nog dacht dat ie serieus was:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
-________- ik volg het ook serieus

hahaa

oh kun je mij de link dan ff sturen :P ben nu bezig met zoeken maar ik kan geen schema vinden of ik ben heel blind

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

nm gevonden http://startingstrength.wikia.com/wiki/FAQ:The_Program

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

wow dr staan best veel schema's welke moet ik nemen?
Het 1e.

Terug
Naar boven