jeffrey24
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
hier dan ook nog mijn logje.
Overhead medley<O
</O
De eerste 4 voorwerpen gingen er vlot.Totdat ik het biervat van 90kg moets cleanen<O
</O
Dit slokte aardig wat energie op.Kon hem wel redelijk goed uitpressen.Axle wel nog gecleaned gekregen maar niet kunnen uit stoten.Gedeeld tweede plek met vele<O
</O
<O
</O
Tire deadlift<O
</O
Redelijk onbekende hoogte.<O
</O
Begonnen met 220 daarna 240 en 260 gepakt.270 geprobeerd kwam los maar kon hem niet door trekken.Hierop ook met een paar man gelijk geindigt.Zeer tevreden hierover<O
</O
<O
</O
Medley<O
</O
Ik wist dat dit niet zo mijn ding was.Daarbij nog wat last van mijn schenen.<O
</O
Timbers goed kunnen uitlopen.Yoke een keer moeten droppen vanwege balans issue,daarna vrij goed kunnen uitlopen.Tire eerste twee flips gingen goed maar bij de laatste flip was ik zo verzuurd dat ik moeite had om hem om te duwen.Uiteindelijke tijs 1.26.Hiet toch wat punten verspeeld.<O
</O
<O
</O
Laadrace<O
</O
Ik had er echt geen idee van hoe ik dit zou doen,<O
</O
en begonnen met de trein as.Ging er vlot op gevolgd door het biervat van 90 ook easy<O
</O
postzak van 75 ook erg goed en als laatse de anker ketting die pleurde ik er echt goed op.<O
</O
Tijd 57.12 seconden snelste tijd tot de laatste deelnemer teun had een tijd van 56sec dus tweede op dit onderdeel.Weer wat punten terug gepakt<O
</O
<O
</O
Aambeeld wandelen<O
</O
Pffff wat een ding.Erg onhandig en erg zwaar.<O
</O
Uiteindelijk iets van 32mtr gelopen.<O
</O
<O
</O
Stones of strenght<O
</O
Op dit moment stond Max derde met 38 punten en ik vierde met 37 punten.dit maakte het echt spannend.<O
</O
<O
</O
Ook mijn dank aan Alex het was echt super georganiseerd Toppie!!<O
</O
Ook aan de vrijwilligers en de scheidsrechter s die je hier en daar wat tips gaven.<O
</O
<O
</O
Ik moet ook zeggen ik ben nu op mijn werk en voel me erg brak.<O
</O
Overhead medley<O
</O
De eerste 4 voorwerpen gingen er vlot.Totdat ik het biervat van 90kg moets cleanen<O
</O
Dit slokte aardig wat energie op.Kon hem wel redelijk goed uitpressen.Axle wel nog gecleaned gekregen maar niet kunnen uit stoten.Gedeeld tweede plek met vele<O
</O
<O
</O
Tire deadlift<O
</O
Redelijk onbekende hoogte.<O
</O
Begonnen met 220 daarna 240 en 260 gepakt.270 geprobeerd kwam los maar kon hem niet door trekken.Hierop ook met een paar man gelijk geindigt.Zeer tevreden hierover<O
</O
<O
</O
Medley<O
</O
Ik wist dat dit niet zo mijn ding was.Daarbij nog wat last van mijn schenen.<O
</O
Timbers goed kunnen uitlopen.Yoke een keer moeten droppen vanwege balans issue,daarna vrij goed kunnen uitlopen.Tire eerste twee flips gingen goed maar bij de laatste flip was ik zo verzuurd dat ik moeite had om hem om te duwen.Uiteindelijke tijs 1.26.Hiet toch wat punten verspeeld.<O
</O
<O
</O
Laadrace<O
</O
Ik had er echt geen idee van hoe ik dit zou doen,<O
</O
en begonnen met de trein as.Ging er vlot op gevolgd door het biervat van 90 ook easy<O
</O
postzak van 75 ook erg goed en als laatse de anker ketting die pleurde ik er echt goed op.<O
</O
Tijd 57.12 seconden snelste tijd tot de laatste deelnemer teun had een tijd van 56sec dus tweede op dit onderdeel.Weer wat punten terug gepakt<O
</O
<O
</O
Aambeeld wandelen<O
</O
Pffff wat een ding.Erg onhandig en erg zwaar.<O
</O
Uiteindelijk iets van 32mtr gelopen.<O
</O
<O
</O
Stones of strenght<O
</O
Op dit moment stond Max derde met 38 punten en ik vierde met 37 punten.dit maakte het echt spannend.<O
</O
<O
</O
Ook mijn dank aan Alex het was echt super georganiseerd Toppie!!<O
</O
Ook aan de vrijwilligers en de scheidsrechter s die je hier en daar wat tips gaven.<O
</O
<O
</O
Ik moet ook zeggen ik ben nu op mijn werk en voel me erg brak.<O
</O