Leophyte
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Little Me zei:Dat vind ik nu niet , het is niet omdat je een sterke prestatie neerzet en het jaar daarna niks dat die eerste prestatie dan niet meer staat .
Dan zou ronaldo nu ineens nooit geen goede voetballer geweest zijn ??
mennie zei:Het zegt wel wat over de persoon. Constant presteren.En de mensen onthouden altijd de actuele zaken. Die tellen net als de titel....
Little Me zei:De titel is iets persoonlijks , je presteert toch voor jezelf en niet voor wat anderen zeggen/denken .
Hé Hurricane insgelijks maat!The Hurricane zei:ja maar het gaat om de titel ,niet om plaats 2 t/m 11. Hallo Mennie leuk je hier ook te zien.
The Hurricane zei:ja maar het gaat om de titel ,niet om plaats 2 t/m 11. Hallo Mennie leuk je hier ook te zien.
Ja, dat ontkent toch ook niemand!Little Me zei:Hij had in 2003 de titel voor zover ik kan volgen ,
mennie zei:
mennie zei:Denk dat niemand dopingvrij is maar de hoeveelheid die ze gebruiken dat weten ze alleen zelf dus kun je dat beter aan hen zelf vragen.
mennie zei:Niet voluit gaan op een wedstrijd? Wat een onzin dat doet toch iedereen?
Simon heeft een grote bek dat hij een concurent is dit jaar van Jarno, nou dan zijn de wonderen de wereld nog niet uit!
Hahaha!![]()
Zou tweede zijn geweest!AlexT zei:Waarom zou je na pas 4 maanden training na een jaar eruit te hebben gelegen door een zware blessure in godsnaam voluitgaan op een kwalificatie wedstrijd (en dus een vrij grote kans op blessures) waar je enkel de 1ste 5 hoeft te halen (en nogmaals hij is 3de geworden en zou 2de zijn geweest alsdie wheel flip niet had overgeslagen ivm een gescheurde bicep).
Heb je de wedstrijd eigenlijk zelf wel gezien? Want dan zou je heus wel opgemerkt hebben dat Simon niet voluit ging!
Wat hebben we dan bar weinig echte sportmensen!sterkte zei:ik ben dus wel (levenslang) dopingvrij. ben zelfs zwaar anti als het om sport gaat. als iemand gebruikt om op het strand met zijn/haar spieren te showen dan heb ik er geen moeite mee maar als het om wedstrijden gaat zie ik het als valsspelen.
mennie zei:Zou tweede zijn geweest!
Zou een paar jaar terug ook eerste zijn geweest als Jarno, Peter en Sjaak niet mee hadden gedaan zeker! Misschien kan hij niet beter?
Waarom wordt er als iemand niet gaat zoals hij wil er altijd een blessure bij gehaald!
Weinig last van die "gescheurde biceps'in Linschoten de ronde stenen gingen er in aardig tempo op!
En als goed had gekeken zag je ook dat hij met de timberwalk de timbers met zijn rechterarm het langste vast hield!
Volgens mij laat je als je pijn hebt t eerst die kant los! Goed opletten!
Zijn overigens erg veel mensen die er een vraagteken bij zetten!AlexT zei:Bicep was gescheurd bij het boomstam tillen, waarom zou iemand het hele wheelflip onderdeel anders overslaan? Ik heb tijdens die wedstrijd met Simon gesproken, sterker nog ik train dagelijks met hem mee en ik kan je verzekeren dat hij wel degelijk z'n bicep heeft gescheurd tijdens het boomstam tillen (tijdens die wedstrijd in Linschoten!) en dat dat ook duidelijk te zien was.
Het is nog al ergerlijk als je iemand voor praatjesmaker enz. gaat uitmaken terwijl je niet eens weet wat er gaande is.
sterkte zei:ik ben dus wel (levenslang) dopingvrij. ben zelfs zwaar anti als het om sport gaat. als iemand gebruikt om op het strand met zijn/haar spieren te showen dan heb ik er geen moeite mee maar als het om wedstrijden gaat zie ik het als valsspelen.