AndroidHealthClinic

Sterkste man algemeen

The Hurricane zei:
Valsspelen is het als er iemand wat gebruikt en een ander niet. Ik kan je verzekeren dat in de Sterkste Man cicuit iedereen wel wat gebruikt wat op de dopinglijst staat. Overigens in elke topsport worden er middelen gebruikt om de conditie en/of kracht te verbeteren. Het is hypocriet te denken dat de wedstrijdsport ( in alle takken van sport) buiten welke soort ook van doping kan. Dus van ongelijkheid is dus geen sprake. Etisch is het voor de sportbonden niet te verkopen om doping toe te staan. De commerciele belangen daaromheen zijn veel te groot.
Officieel kan er een dopingcontrole plaatsvinden op alle IFSA wedstrijden dus ook voor de Nederlandse titel. Zolang Jarno wint zou dat middel niet ingezet worden maar als iemand anders wint( Ruska, Mossing, Sulaiman) wordt dit middel zeker toegepast!!!! Alle IFSA atleten vallen onder dit contract wat overigens door de atleten ondertekend is.

Groet: Hurricane

Dat is ook wat er gebeurt is met Mariusz. IFSA was hem beu dus ff doping controle laten doen ...

MonsterStrength zei:
Wat denk je zelf ;)

Smerig spelleke ze, hij heeft moeten al zen prijzengeld van 2005 moeten teruggeven en heeft ook moeten afstand doen van zen titel dacht ik.

Enorm sterke kerel en atleet maarja , doping is doping hé . Ik veronderstel wel dat ze al de rest ook aan een controle hebben laten meedoen ?

Little Me zei:
Enorm sterke kerel en atleet maarja , doping is doping hé . Ik veronderstel wel dat ze al de rest ook aan een controle hebben laten meedoen ?

Denk et niet. Beetje zoals showworstelen, de federatie bepaald in grote mate wie de toppers zijn.

MonsterStrength zei:
Denk et niet. Beetje zoals showworstelen, de federatie bepaald in grote mate wie de toppers zijn.

dat is wel zwaar klote ja , bizar heb er nooit niks over gelezen

Dus hij doet/mag geen wedstrijden meer dan ?

Ow gemist van jaar, was 2004:

Mariusz Pudzianowski Disqualified from 2004 World's Strongest Man Contest
IronMind has just received official word that Mariusz Pudzianowski has been disqualified from the 2004 World's Strongest Man contest "for a breach of the new IFSA Strongman Health Policy."

The official statement ended speculation based on what had been unconfirmed but very substantial rumors circulating in the strongman world.

IFSA has, "applied the following disciplinary measures:

A) A disqualification of Mr. Pudzianowski's results in the World's Strongest Man 2004 including forfeiture of all prize money, ranking points, and associated recognition.
B) A one year suspension from competition."

The official statement also noted, "The athlete has agreed to enter into a rehabilitation program administered by IFSA Holding's medical team that starts 20th of November 2004," but goes on to explain that, "In recognition of his full and immediate co-operation with IFSA Holdings and its medical team, as well as in view of his previously clean record, the ban may be lifted earlier . . . ."

Enkele foto's van het wk op de bahama's 2004

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

droomfysiek

Bangelijke kerel hé
een echt rolmodel.
ik zie hem zo graag bezig , 1st de kalmte zelfve dan een bezetene als hij bezig is gewoon graaf.

Little Me zei:

nee ,dus niet. ze hebben enkele maanden voor de World Strongest man enkele atleten ingelicht dat ze gecontroleerd zouden worden. En inderdaad is er doping aangetroffen bij enkele atleten. Dit was niet direct de doorslag om geroyeerd te worden. Dat had te maken met de waardes van de endogene hormoonspiegel. Dit mocht ongeveer 4 x zoveel zijn. Had je meer dan werd je geroyeerd.Dus in feite hadden meerdere atleten een positieve uitslag. De controle is door een engelse laboratorium gedaan . Niet onafhankelijk???

Raar dat ik daar weer niet van op kijk!

He Hurricane doe jij zelf ook aan sterkste man wedstrijden of powerliften?

wie is de favoriet dan denk je? Wordt dat Jarno of zijn concurrent Simon of die grote dave Mossing of misschien Sjaak?
Wat denk je

mennie zei:
wie is de favoriet dan denk je? Wordt dat Jarno of zijn concurrent Simon of die grote dave Mossing of misschien Sjaak?
Wat denk je

Dave Mossing maakt geen kans. Dit heeft hij gehad in 2004 torn Ruska en Hams geblesserd waren. Heeft die kans toen laten liggen. Sulaiman maakt het ook niet waar. Heeft altijd een hoop te vertellen maar de feiten zijn anders. Sjaak maakt een kans.( als er geen verrassingen zijn). En jarno blijft een gedoodverfde favoriet. Ligt aan de eertse onderdelen. Laat hij hier punten op liggen dan gooit hij de handdoek in de ring. Van Rangelrooy kan ook punten snoepen van de top die jij beschrijft maar haalt het ook niet.

Oke ik zal t in mijn achterhoofd houdenen we zullen zien maar eerlijk gezegd geef ik Sjaak dit jaar ook wel een goede kans! Heb gehoord dat ie weer helemaal terug is na zijn knie blessure maar nu moet ie t alleen nog laten zien!
Jarno heeft natuurlijk ook een goede kans,dat is zo klaar als een klontje, maar ik denk dat zijn enige geduchte tegenstander Sjaak is!

Terug
Naar boven