sterkte
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 20
mennie zei:Ja dan is t makkelijk om prestaties te claimen en te zeggen dat je niet gebruikt!
Gebruik is géén garantie voor winst de prestatie komt altijd nog voor t grootste deel van de atleten zelf dus wat heb je er aan om te willen bewijzen dat je niet gebruikt?
Is denk ik niet zo belangrijk! De beste wint! Dit gaat alleen niet op voor wedstrijden zoals de Sterkste man waar je afhankelijk bent van een bond en de onderdelen niet door een loting worden gekozen.
Net zoals in de body building waar je afhankelijk bent van een jury!
Anders heeft gebruik er niets mee te maken, zoals gezegd: de sterkste wint!
lijkt mij dat ik mezelf juist zou willen bewijzen als ik zou zeggen ‘ik ben …. en ik gebruik niks. hou daar rekening mee!’. ik doe gewoon mijn ding zonder in het openbaar te klagen. heb ook geen zin in discussie bij een wedstrijd ofzo (maak je ook geen vrienden mee). en daarom zeg ik mijn naam liever niet.
wil dus niks bewijzen maar hier gewoon mijn mening ventileren en horen hoe anderen erover denken.
dat ‘prestatie claimen’ is zoals ik zei om aan te geven dat er puur natuur toch wel wat mogelijk is. is dus misschien een goed voorbeeld voor anderen.
en ik zeg het anders: (ook al is gebruik geen garantie voor winst) de sterkste gebruiker wint! (helaas)