MuscleMeat

Sterkste man algemeen

• Topic Starter Topic Starter
mennie zei:
Ja dan is t makkelijk om prestaties te claimen en te zeggen dat je niet gebruikt!
Gebruik is géén garantie voor winst de prestatie komt altijd nog voor t grootste deel van de atleten zelf dus wat heb je er aan om te willen bewijzen dat je niet gebruikt?
Is denk ik niet zo belangrijk! De beste wint! Dit gaat alleen niet op voor wedstrijden zoals de Sterkste man waar je afhankelijk bent van een bond en de onderdelen niet door een loting worden gekozen.
Net zoals in de body building waar je afhankelijk bent van een jury!
Anders heeft gebruik er niets mee te maken, zoals gezegd: de sterkste wint!

lijkt mij dat ik mezelf juist zou willen bewijzen als ik zou zeggen ‘ik ben …. en ik gebruik niks. hou daar rekening mee!’. ik doe gewoon mijn ding zonder in het openbaar te klagen. heb ook geen zin in discussie bij een wedstrijd ofzo (maak je ook geen vrienden mee). en daarom zeg ik mijn naam liever niet.
wil dus niks bewijzen maar hier gewoon mijn mening ventileren en horen hoe anderen erover denken.
dat ‘prestatie claimen’ is zoals ik zei om aan te geven dat er puur natuur toch wel wat mogelijk is. is dus misschien een goed voorbeeld voor anderen.
en ik zeg het anders: (ook al is gebruik geen garantie voor winst) de sterkste gebruiker wint! (helaas)

sterkte zei:
lijkt mij dat ik mezelf juist zou willen bewijzen als ik zou zeggen ‘ik ben …. en ik gebruik niks. hou daar rekening mee!’. ik doe gewoon mijn ding zonder in het openbaar te klagen. heb ook geen zin in discussie bij een wedstrijd ofzo (maak je ook geen vrienden mee). en daarom zeg ik mijn naam liever niet.
wil dus niks bewijzen maar hier gewoon mijn mening ventileren en horen hoe anderen erover denken.
dat ‘prestatie claimen’ is zoals ik zei om aan te geven dat er puur natuur toch wel wat mogelijk is. is dus misschien een goed voorbeeld voor anderen.
en ik zeg het anders: (ook al is gebruik geen garantie voor winst) de sterkste gebruiker wint! (helaas)
DE STERKSTE WINT! Zou jij dan toch moeten weten met 3 gewonnen wedstrijden!

mennie zei:
DE STERKSTE WINT! Zou jij dan toch moeten weten met 3 gewonnen wedstrijden!

‘vorig jaar heb ik bijvoorbeeld 3 finalisten van dit jaar een keer verslagen’

daar bedoel ik mee dat ze toen lager geëindigd waren dan ik. wil niet zeggen dat ik toen eerste geworden was.
maar dat was vorig jaar. volgend jaar zullen we zien hoe de krachten verdeeld zijn. wil dan de voorronde eens proberen :cool:

De sterkste man van nederland is ene vriendjes politiek
als het eerlijk gaat is er een hele grote kanshebber en dat is Senny Schonewille

marcelbriggs zei:
De sterkste man van nederland is ene vriendjes politiek
als het eerlijk gaat is er een hele grote kanshebber en dat is Senny Schonewille
Als het eerlijk gaat is Ruska zeer zeker ook een grote kanshebber!

sterkte zei:
‘vorig jaar heb ik bijvoorbeeld 3 finalisten van dit jaar een keer verslagen’

daar bedoel ik mee dat ze toen lager geëindigd waren dan ik. wil niet zeggen dat ik toen eerste geworden was.
maar dat was vorig jaar. volgend jaar zullen we zien hoe de krachten verdeeld zijn. wil dan de voorronde eens proberen :cool:

Ben benieuwd??

aanstaande zaterdag is dus de finale. dit betekend voor veel sterkste man deelnemers (iig die ik ken) een rustweek om optimaal hersteld te zijn op de wedstrijddag.

heb nog niet zoveel wedstrijden gedaan dus ik ben zelf nog aan het experimenteren wat voor mij werkt. laatste keer heb ik 6 dagen voor de wedstrijd nog een redelijk zware training gedaan en 3 dagen voor de wedstrijd een lichte training en wat cardio. en dat voelde wel goed.
heb eens gehoord dat er ook iemand was die de laatste 2 weken voor de wedstrijd echt helemaal niks meer deed. daar zou ik me niet goed bij voelen!

hoe ziet de voorbereiding van jou of atleten die je kent er uit?

Ik ben zaterdag iig van de partij. Lijkt me prachtig.

ik ook zekers te weten ..... en tom vierstra gaaat spetteren let op mijn woorden ... de underdog gaat punten scoren

jackalxl zei:
ik ook zekers te weten ..... en tom vierstra gaaat spetteren let op mijn woorden ... de underdog gaat punten scoren

Vond Tom ook erg goed presteren vooral op de boomstam allem wat tegenvallend op de appollen axle
Ook Fouad was goed alleen zijn lengte wat je kon zien op de stenen

het onderwerp sterkste man leeft hier aardig maar meer leven in de brouwerij is wat mij betreft altijd welkom.
is het een idee om de titel van dit (sub)forum te veranderen in 'powerlifting/gewichtheffen/sterkste man'? dan komen sterkste man liefhebbers/atleten er eerder achter dat ze hier hun ei kwijt kunnen.

sterkte zei:
het onderwerp sterkste man leeft hier aardig maar meer leven in de brouwerij is wat mij betreft altijd welkom.
is het een idee om de titel van dit (sub)forum te veranderen in 'powerlifting/gewichtheffen/sterkste man'? dan komen sterkste man liefhebbers/atleten er eerder achter dat ze hier hun ei kwijt kunnen.

goed idee!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heel goed idee Sterkte!
Had je die maar vaker!:p

Terug
Naar boven