AndroidHealthClinic

Aankondiging Sterkste man van België 2014

Ja beetje onsamenhangend verhaal idd. Als ik het goed begrijp dan krijgen we pas in 2015 te horen wat er gebeurd is in een leuk uitleg videoke dat veel zal opklaren en bepaalde dingen zullen ongelofelijk klinken?

Ik lees: 'spoedig meer licht aan geven.'
en een paar regels later: 'heb geduld en in 2015 volgt er een leuk uitleg videoke'.

Spoedig = 2015?
Jammer, ben best wel benieuwd wat er nu precies aan de hand is. Zou mijn naam in dat geval toch snel willen zuiveren.

Maar in de tussentijd blijft Jimmy ondanks de positieve dopingscontrole gewoon goud behouden?

Jimmy heeft wel op Facebook gereageerd!

Wordt eigenlijk triestiger en triestiger daar bij de NSMB. Het kan me geen zak schelen wat Jimmy gedaan heeft, maar enige eerlijkheid mag wel. Hij is gepakt (of hij nu echt positief is of het door een medsche ingreep komt, interesseert mij niet) en moet nu eigenlijk wel de eer aan zichzelf laten en de runner-up de gouden plak en het wedstrijdgeld geven.

Hoe de NSMB hier nu mee omgaat is toch ook niet echt rechtlijnig...

Soit, in mijn ogen is de bestaansreden van NSMB enkel en alleen er op gericht om Jimmy een landstitel te kunnen geven waarmee hij dan naar de WSM kan gaan. Overigens zijn goed recht trouwens.

Ik wacht vol spanning op een update met de verse punten

Het komt er heus wel op makkers het is nog zo leuk als er een beetje spanning is

Alsof er nog enige twijfel bestaat over het kuren van Jimmy:roflol:.

Savickas is zeker ook natty.

WTF jong waar jullie nog over praten !!! Het verleden is wat het is jong en stop met erover te neuten kijk eens naar jullie toppers en praat dan nog eens man man man die mens is gestraft voor wat er eventueel gebeurt zou zijn dus wat is er nu nog fun aan om iemand door het slijk te trekken. GET A LIFE !!!

WTF jong waar jullie nog over praten !!! Het verleden is wat het is jong en stop met erover te neuten kijk eens naar jullie toppers en praat dan nog eens man man man die mens is gestraft voor wat er eventueel gebeurt zou zijn dus wat is er nu nog fun aan om iemand door het slijk te trekken. GET A LIFE !!!

Roidrage?

Ik zeg nergens dat onze toppers niet gebruiken, dat doen ze (zo goed als) allemaal.
Gewoon hypocriet gedoe hier.

• Like
Waarderingen: 515

Het verleden? Het verleden zal de NSMB nog wel een tijdje blijven achtervolgen met zo'n uiterst discutabele uitslag die men in stand blijft houden.

Men vroeg zich hier af hoe dat nou zit met de bekers en prijzengeld en gequalificeerden van vorig jaar.

En of de gemene stoute allochtoon al gevonden is die Jimmy kuurtjes heeft gevoerd in het buitenland zonder dat hij er iets vanaf wist.

Kwa bekers en plaatsen veranderd er niet in het verleden zijn er ook al schorsingen geweest en nog nooit is sprake geweest om alles terug te geven . Ik versta jullie zeker en vast maar in belgie word strongman niet erkend als sport dit is gewoon cru gezegt cafe sport . Moest het wel een erkende sport zijn zou dit w3l gedaan worden . De nsmb is niet slecht hoor jongens ver van het wordbgewoon sl3cht gemaakt geloof me ik zit namelijk in het bestuur en ik heb nu onder tussen ook al wat gezien gelezen en gehoord .moesten de mensen die dingen dingen beloven zoals organiseren van wedstrijden dan zou het al veel anders gaan das nog maar 1 puntje rn ik kan er nog veel opnoemen . En geloof me de nsmb is niet JIMMY zoals iedereen beweerd we zitten met 6 mensen in het bestuur 3n elk heeft zo zn mening over dingen . De nsmb is ook terug van 0 moeten beginnen dus geef ons nog wat tijd om ons te tonen er komen nog pooie dingen geloof me . Hopelijk is het wat duid3lijker nu maar het is wel eens leuk als julie eerst eens beiden kanten hoort :)

die 3en maken het geheel niet echt leesbaarder

ter info

Lol das door mn dikke vingers dat zou een e moeten zijn

Dus als ik het goed begrijp is er een anti doping beleid, maar als je een keer wilt winnen mag je je gerust plat spuiten want je titel blijft toch geldig?

Nee, dit heeft de zaken niet direct verduidelijkt.

• Like
Suc6!! kom wel kijken, en gelijk een weekendje aan zee van maken :)

Jou post levert eerder verwarring op dan verheldering.

• Like
Kwa bekers en plaatsen veranderd er niet in het verleden zijn er ook al schorsingen geweest en nog nooit is sprake geweest om alles terug te geven . Ik versta jullie zeker en vast maar in belgie word strongman niet erkend als sport dit is gewoon cru gezegt cafe sport . Moest het wel een erkende sport zijn zou dit w3l gedaan worden . De nsmb is niet slecht hoor jongens ver van het wordbgewoon sl3cht gemaakt geloof me ik zit namelijk in het bestuur en ik heb nu onder tussen ook al wat gezien gelezen en gehoord .moesten de mensen die dingen dingen beloven zoals organiseren van wedstrijden dan zou het al veel anders gaan das nog maar 1 puntje rn ik kan er nog veel opnoemen . En geloof me de nsmb is niet JIMMY zoals iedereen beweerd we zitten met 6 mensen in het bestuur 3n elk heeft zo zn mening over dingen . De nsmb is ook terug van 0 moeten beginnen dus geef ons nog wat tijd om ons te tonen er komen nog pooie dingen geloof me . Hopelijk is het wat duid3lijker nu maar het is wel eens leuk als julie eerst eens beiden kanten hoort :)
Omdat de sport in België niet als een erkende sport wordt gezien nemen jullie geen maatregelen bij een positieve dopingtest? Denken jullie dat deze acties helpen de sport uiteindelijk wel op dit niveau te brengen?
Feitelijk geven jullie als organisatie aan dat jullie je eigen sport niet eens serieus nemen door dopinggebruik te gedogen. Alles waar jullie al die jaren zo hard voor hebben gewerkt, erkenning van de sport, wordt hierdoor in een keer teniet gedaan.

Omdat de sport in België niet als een erkende sport wordt gezien nemen jullie geen maatregelen bij een positieve dopingtest? Denken jullie dat deze acties helpen de sport uiteindelijk wel op dit niveau te brengen?
Feitelijk geven jullie als organisatie aan dat jullie je eigen sport niet eens serieus nemen door dopinggebruik te gedogen. Alles waar jullie al die jaren zo hard voor hebben gewerkt, erkenning van de sport, wordt hierdoor in een keer teniet gedaan.

Mja het zal wel een stukje ingewikkelder zijn als iemand van het bestuur (die vrij sterk is) zijn beker niet wil inleveren.

Staan er nog onsamenhangende verhalen op facebook?

+1
wat een kromme logica van het bestuur:roflol: dus omdat buitenstaanders SM niet serieus nemen, vormt dit een reden om je eigen leden te bedotten en de kans te geven om competitief in een mogelijk erkende faderatie te strijden.
Geen wonder dat velen hier denken dat de nsbm louter een tool is om Jimmy op internationaal verder te helpen.

• Like
Terug
Naar boven