AndroidHealthClinic

Sterkste man van de Oostelijke Mijnstreek

koek

Cool Novice
Waardering
11
31 Oktober 2009 14:00 uur

Sterkste man van de Oostelijke Mijnstreek

Deze wedstrijd word georganiseerd door Marco Nafzger
en zal worden gehouden op het terrein van de Broederschool, Kerkraderweg 7 Heerlen

De onderdelen zijn:

-Boomstamtillen (maximum gewicht)
-Timberwalk 2 x 100 kg.
-Truckpull Harnas 12.000 kilo
-Laadrace 4 zware voorwerpen ( wasmachine, stones 90, 100 en 105 kg op 1,20mtr hoogte)
-Deadlift (halter) maximum gewicht (3 pogingen)

Scheidsrechters: Wout Zijlstra & Ted van der Parre

Deelnemers:

Marco Nafzger
Richard Dirven
Kelvin de Ruiter
Jarno Wonnink
Michel Koekoek
Gerwin de Haas
David Panders
Henk Jan Bunschoten
Teun Tielemans
Janusz (achternaam n.n.b)
Kevin Pothof
Rico Paardekooper

Inschrijven bij:

Michel Koekoek info@thefungames.nl

Laatst bewerkt:
Michel vertrouw je het weer nog?? In Brunssum kun je het toch perfect in die hal doen??

Mss moet je even nadenken over de volgorde van de onderdelen. Doe een onderdeel tussen de hand over hand en de timberwalk om de handen wat rust te gunnen.

Groet Gijs.

2 truckpulls ?

wat een locatie . . .

wel mooi, en volgens mij goed te doen ook! tis alleen zo ver weg:(

het word weer zo'n wedstrijd die gister eens effe bedacht is en dan denkend het in een maandje effe te regelen... IK ben benieuwd

Michel vertrouw je het weer nog?? In Brunssum kun je het toch perfect in die hal doen??

Mss moet je even nadenken over de volgorde van de onderdelen. Doe een onderdeel tussen de hand over hand en de timberwalk om de handen wat rust te gunnen.

Groet Gijs.

denk dat ze inderdaad kunnen uitwijken dan naar de euregiobazaar. het weer zou dan tegen die tijd wel erg koud zijn

??

Laatst bewerkt:
Euregiobazaar loopt volgens mij niet meer zoals het geweest is helaas... en er zitten wat hogere kosten dus denk niet dat hem dat word ;)

de eerste paar zondagen was het wel druk maar volgens mij gaan ze binnenkort sluiten zover ik weet... maar er zijn wel betere locaties hier in brunssum en omstreken maarja het zal wel geen geld mogen kosten ofzeuw :p oostelijke mijnstreek... wat een naam ook weer :P

Maar ik ga niet meer zeuren nu

zeuren doen we niet maxiation we praten ergens over ;)

Gaan er nog mannen van hier mee doen?

is er al een deelnemerslijst?

Gaat de wedstrijd nog door ?

• Topic Starter Topic Starter
hey aan de ervarener jongens, hoe kun je deze wedstrijd inschalen? C, B ? en zijn er nog jongens van hier van plan mee te doen?

Terug
Naar boven