Fitness Seller

"Sterkste Man Van Liedekerke 2010"

Laat grip nu net een van mijn zwakkere punten zijn :p Nog wat proberen aan te werken de komende weken dus.

Echt jammer dat het zo ver en de wedstrijd de dag ervoor is want grip is toch wel iets waar ik behoorlijk goed in ben :(

truckpull klinkt al beter nu er een touw bij is.
ook mooi dat alle deelnemers iets krijgen
al update vd deelnemers?

Laatst bewerkt:
Is er een deelnemerslijst?

• Topic Starter Topic Starter
deelnemerslijst "Sterkste Man van Liedekerke"

1. Andy Warrens, 84kg
  2. Bjorn Slachmuylders, 70kg
  3. Filip Loos, 92kg
  4. Dirk Vaes, 100kg
  5. Dominique Janssens, 100kg
  6. Olivier Kauffmann, 87kg
  7. Nick Jans, 86kg
  8. Johan De Pauw, 86kg
  9. Stijn Van Paesschen, 81kg
  10. Marat Tokhtiev, 88kg
  11. Azem Gjonaj, 75kg
  12. Tino Cornelis, 99kg
  13. ...
  14. ...
  15. ...

Ziet er al een sterker deelnemersveld uit dan vorig jaar. Het kriebelt een beetje maar ik ga het laten. Misschien dat ik kom supporteren:)

nog 3 plaatsen vrij...

Beste Wauter,
Indien je je nog bedenkt, altijd welkom!
Groeten,
Tino

training voor Sterkste Man van Liedekerke

Beste deelnemers,

Op maandag 27-9 organiseer ik een facultatieve training, exclusief voor deelnemers aan onze wedstrijd. Deze training zal doorgaan te Steenhuffel om 19.30.
Indien je wil deelnemen, gelieve even te mailen of te bellen, liefst voor maandag.

Tino
0475/21.05.87
info@nrgcenter.be

Damn, vrij onbereikbaar voor mij en terug thuis geraken lukt al helemaal niet met OV.
Dan maar afwachten tot de wedstrijd zelf :)

klaar voor zondag mannen ?!

bevestiging Sterkste Man van Liedekerke

Beste deelnemers en toeschouwers,

Hierbij bevestig ik dat de wedstrijd op zondag 3 okt doorgaat! Ook bij regenweer, onweer, aardbevingen, tsunami's, splitsingen van BHV, instortende lange wappers.... NO EXCUSES! :)

Atleten ter plekke om 14.00, start wedstrijd om 15.00.

Indien je er niet ( tijdig ) kan zijn, gelieve even te bellen: 0475/21.05.87

Plaats: kruispunt Pamelsestraat- Opperstraat, 1770 Liedekerke

Groeten,

Tino

Gaat een natte wedstrijd worden zo te zien..

limburg power!!!

Opzich heeft deze uitspraak wel een kern van waarheid maar ik kan je uit mijn ervaringen vertellen dat ik toch wel het idee heb dat ik in het nadeel ben als ik met m'n 85-86 kg tegenover iemand van 150 kg sta ;)

hangt ervan af wie diegene is van 150....kdenk als je naar het gemiddelde kijkt..en naar jou stats, moet in 1ste instantie de betrokken dikkert alleen een voordeel hebben met de truckpull..maar met bijv een laadrace of 100 timbers over 40 ,zie ik jou wel weer in voordeel zijn.. dit is wat ik denk dan iig.

Zondag wordt het droger en krijgen we meer opklaringen maar een enkele bui blijft nog mogelijk. Het is erg zacht met temperaturen die de 20 graden kunnen bereiken of zelfs overschrijden.
Hopelijk wordt het een mooie dag :)

Even ter info.
"Atleten aanwezig om 14.00, start wedstrijd om 15.00".
Dit klopt toch he?

Want ik lees verschillende dingen :p Hier staat dat de wedstrijd start om 15u. Op facebook staat 14u. Op de posters staat 15u en op de flyers staat ook 14u. Dus wat is het? :D

Jup, dat klopt.
Atleten 14u, begin wedstrijd 15u.

Mooi weer precies !

Yes, gaat mooie wedstrijd worden :)
Binnen een uurtje eens op de fiets stappen :D

Terug
Naar boven