MuscleMeat

Sterkste man van Vlaanderen

we zien wel , sterke jongens genoeg maar geen durf of goesting zeker .
mij geen zorg hoor , t'is hu verlies en mijn tittel dan hahahaha.
maar ik hoop dat ik ooit strijd krijg tussen de belgen , hier en daaris erwat aan het broeien , niet iedereen is blij dat ik de tittel heb , ik heb al wat verhallen opgevangen en hoop da ze waar zijn da is spannend voor volgend jaar hihihi.
krijg al kriebbels als ik er aan denk.

squatbeast zei:
we zien wel , sterke jongens genoeg maar geen durf of goesting zeker .
mij geen zorg hoor , t'is hu verlies en mijn tittel dan hahahaha.
maar ik hoop dat ik ooit strijd krijg tussen de belgen , hier en daaris erwat aan het broeien , niet iedereen is blij dat ik de tittel heb , ik heb al wat verhallen opgevangen en hoop da ze waar zijn da is spannend voor volgend jaar hihihi.
krijg al kriebbels als ik er aan denk.

Hints ? :D

Als het dan toch aan het broeien is zet je de stoof maar wat harder :D

Florent zint op wraak :D

lol , nee dat niet het kan maar ....
nee van andere mensen groot meesters in het les geven gaan ee jaar lang atleten voor bereiden , als ik het goed voor heb komen er volgend 3 nieuwe bij en gaan ze me afmaken word er gezegt , ik ben benieuwt.
Ik en Jeffery phillips bijven ook trainen wij blijven ook vooruit gaan en sterker worden dat vergeten ze , dan is er nog Joeri die altijd zijn uiterste best doet o zovel mogelijk mensen achter zich te houden en dan mijne goeie vriend Florent die loopt ook nog rond , Dus dat zijn 4 mannen met wat ervaaring en kennis van de sport , dus ik hoop dat die nieuwe gasten echt straf zijn voor zo'n grote mond te hebben , maar bij mij jeuk het al , dit is een uitdaaging , nieuw vlees om mij tanden in te zetten.
ik hoop dat het er snel terug is de sterkste man van vlaanderen , hoe meer vlaamingen hoe liever lol.

squatbeast zei:
lol , nee dat niet het kan maar ....
nee van andere mensen groot meesters in het les geven gaan ee jaar lang atleten voor bereiden , als ik het goed voor heb komen er volgend 3 nieuwe bij en gaan ze me afmaken word er gezegt , ik ben benieuwt.
Ik en Jeffery phillips bijven ook trainen wij blijven ook vooruit gaan en sterker worden dat vergeten ze , dan is er nog Joeri die altijd zijn uiterste best doet o zovel mogelijk mensen achter zich te houden en dan mijne goeie vriend Florent die loopt ook nog rond , Dus dat zijn 4 mannen met wat ervaaring en kennis van de sport , dus ik hoop dat die nieuwe gasten echt straf zijn voor zo'n grote mond te hebben , maar bij mij jeuk het al , dit is een uitdaaging , nieuw vlees om mij tanden in te zetten.
ik hoop dat het er snel terug is de sterkste man van vlaanderen , hoe meer vlaamingen hoe liever lol.

Kunt misschien 6 maandelijks ene doen dan kunnen de " grootmeesters " sneller nieuw kannonenvlees zoeken en zijn ze geen jaar kwijt :D

En er zij hier in Nederland ook wel wat mensen die je willen helpen tijdens een training en die je tips willen geven om die Belgen weer te verslaan!;) ;) ;)

lol , bedankt zal ik zeker in mijn achter hoofd houden , maar daar hou ik je aan.

tips

geef die tips liever aan de onderliggende concurrentie, als er maar een handvol belgen het wereldtje van de sterke mannen in belgië uitmaken is er niet veel sport aan of moeite om de eerste plaats te behouden.

Ik zeg dat ik ze wil helpen maar als ik ze ni hoor kan ik ni aan doen.
En de wedstrijd was zwaar genoeg om me te bewijzen kracht heb je of heb je ni , dat is genetisch.
Als jij het dan ni zo moeilijk vondt om , zoek jij dan mensen of doe zelf mee , ik moet energie stekken in iets en jij breekt het af , ik zie dat je ook een belg bent , in plaats van een grote mond op te zetten help een handje en zo niet lig dan niet te lullen.
het is al moeilijk genoeg.
Ik weet niet wie je bent en wat je in de sport doet , maar als het je echt stoort kom dan in de federatie en help of doe zelf mee of zoek iemand die je een jaar kunt trainen om me van de troon te slagen.
Het is weer van jij kunt events trainen , ik heb ook hard moeten zweten om er 8 te pakken te krijgen en zelf ook nog te maken en ook nog wat geld tegen smijten , het is heel gemakelijk om te zeggen jijgeeft niks prijs , nee ik heb alle moeite moeten doen en had ook va niemand hulp , maar mij is het toch gelukt op 2 jaar en mijn 1ste wedstrijd wist ik ook van niks en het was ook een zware en ik werd toch 2de. als ik het kan kan een andere het ook, alleen willen en de stap zetten.
kijk maat en als het je dwars ligt iedereen weet me te vinden , kom dan ook eens en zeg het tegen dat hand vol mensen dat het geen sport is , eens zien hoe snel je kunt lopen.
Ik hoop wel dat je helpt en niet dwars blijft liggen t'is al er dat het in belgie in andere sporten wel zo is dat het met deze ook zo moet gaan;
denk daar eens over . ( niks komt voor niks )

Senny Schonewille heeft niet meegedaan omdat hij op die dag aan de World Strongmancup in Moskou heeft meegedaan
en ik heb begrepen dat hij daar bijde biceps heeft afgescheurd
ik wens hem een spoedig herstel

patkrachtser zei:
geef die tips liever aan de onderliggende concurrentie, als er maar een handvol belgen het wereldtje van de sterke mannen in belgië uitmaken is er niet veel sport aan of moeite om de eerste plaats te behouden.

Dat doet hij zeker tips geven . Vriendelijkheid hemzelve . Ken hem helemaal niet goed en mag er steeds aan vragen over de sport en ik ben zelf een lichtgewichtje . Toch krijg ik eerlijke antwoorden en zelfs eventueel hulp om te trainen .

Dat er momenteel niet veel deelnemers/atleten zijn daar kan hij niks aan doen hé . Vind het zelf eigenlijk ook eigenaardig dat Vlaandere waar ik fier op ben niet meer jeugdige deelnemers en krachtatleten heeft .

Maar wat nu nog niet is kan nog komen ;)

tips

Jimmy,

Ik had het op de tips die de hollanders willen geven. Ik breek niks af. Die plaats heb je verdiend en ervoor gewerkt. Maar het zou goed zijn dat de basis zou verbreden (het juiste woord).

excusses daar voor dan als ik het verkeer begrepen heb.
de nederlanders doen hun best om tips te geven maar ze zitten zelf met problemen in de sport die ze zelf 1st moeten oplossen , in plaats van naar ons belgen te kijken maar ik denk met wat hard werk dat er genoeg is dat we ons zelf kunnen leren en messchien al weten.
vooral een goede comunicatie is belangrijk rondom de belgen ( nog aals mijn excuuses) en als je iets vraagt denk wel dat de nederlanders er eerlijk o zullen antwoorden , maar als je niks vraagt komen ze het je wel niet op de schoot leggen vrienden.

Hey Jimmy,

Dat geldt niet voor mij hè. Je weet dat ik altijd wil helpen en als ik dat kan doe ik dat ook.

Ik heb je een e-mail gestuurd. Heb je die ontvangen?

Jan

ja , jan ik weet het dat je wil helpen , je hebt mij zelfs al een paar keer geholpen , maar de belgen mogen zelf ook eens uit hun pijp komen .
anders leren ze niks , en als ze het zelf vragen dan is er intresse ik ga en jii ook ni denk ik al je tijd in iemand steken die er na alles in de wind slaag.
En ja ik heb je mail gehad ik reply je later er nog wel over .
als pat uit vakantie is stuur ik die gegevens allemaal door hij heeft de onbrekende rest en ik kan ni binnnen bij hem hahaha.

Terug
Naar boven