- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zit het met de dames en de regels daarvoor? leeftijd en gewicht enz. ?
Toch maar mailtje gestuurd. Hopen dat ik geaccepteerd word.
Iemand moet onderaan staan, he?![]()

Ik zou wel snel mailen want er is zoveel interesse voor deze wedstrijd dat je binnen de kortste keren al op de reservelijst terecht komt.
Wat zeg je allemaal Hans?? Tuurlijk!! Wat ruik ik?? Maar de B van Landsmeer geef je ons wel op ons donder he want daar kom je gewoon niet onderuit nu je jezelf een gevestigd B atleet vind.

Oja?Maar ik kan met me krachstats dus wel meedoen, of iedergeval met stats over maand of 6?
Niet dat ik dalijk ergens niet eens beweging in krijg, dan laat ik liever mensen die daar wel serieus aan mee kunnen doen aanmelden. Dan pak ik wel een wat lichtere wedstrijd. Komen er toch voldoende.
die hans beter bekend als t mossel is gewoon een beetje bang

Maar ik kan met me krachstats dus wel meedoen, of iedergeval met stats over maand of 6?
Niet dat ik dalijk ergens niet eens beweging in krijg, dan laat ik liever mensen die daar wel serieus aan mee kunnen doen aanmelden. Dan pak ik wel een wat lichtere wedstrijd. Komen er toch voldoende.
Tuurlijk wel, het is een c-wedstrijd dus veel lichter kan het niet worden. Ik heb afgelopen jaar in de Hoekse waard ook van jongens verloren die veel lichter en minder sterk waren want bij sommige onderdelen is vooral uithoudingsvermogen een belangrijke factor. En als je meedoet sta je nooit voor lul. Alleen mensen die het zogenaamd allemaal beter weten/kunnen en die dan zelf langs de kant staan staan voor lul.
Ik neem aan dat er meer als 3 wedstrijden volgend jaar plaatsvinden, of heb ik het fout?
Maar ik zal me morgen maar is aanmelden, lijkt me mooi zo'n wedstrijd.