Fitness Seller

Sterkste Man & Vrouw Amsterdam Juni 2008

Hoe zit het met de dames en de regels daarvoor? leeftijd en gewicht enz. ?

Zou ik ook nog mee kunnen doen, ik heb geen idee hoe wat voor gewichten ze daar gaan verplaatsen.

Me 1RM zullen nu ongeveer BP 110-120kg, DL 170-180KG, SQ durf ik niet te zeggen. Natuurlijk hebben we nog een half jaar nog.

Iedergeval ik wil me wel inschrijven. Voordat dat al niet meer kan. Het is ook mee voor der ervaring, ik ga niet mee doen om te winnen.

Laatst bewerkt:
ff jack mailen...3 dames geloof ik tot op heden!

Toch... Het lijkt mij ook wel leuk.. Maar als ik nu zie wie er allemaal meedoen.....

En ik heb nog wat andere doelen.. maar het wel een erg leuk initiatief.

Net de bevestiging ontvangen. I'm in.....

:roflol: Toch maar mailtje gestuurd. Hopen dat ik geaccepteerd word.

Iemand moet onderaan staan, he?:D

Hoe zit het met de dames en de regels daarvoor? leeftijd en gewicht enz. ?

hehe we gaan niet opdelen in gewichtsklasses ofzo he, t is geen powerlifting!
vorig jaar 3 deelneemsters, verschillende leeftijden, verschillende gewichten, net zoals bij de mannen dus, allemaal 1 categorie

die hans beter bekend als t mossel is gewoon een beetje bang

Ik zou wel snel mailen want er is zoveel interesse voor deze wedstrijd dat je binnen de kortste keren al op de reservelijst terecht komt.

Ik zou wel snel mailen want er is zoveel interesse voor deze wedstrijd dat je binnen de kortste keren al op de reservelijst terecht komt.

Maar ik kan met me krachstats dus wel meedoen, of iedergeval met stats over maand of 6?

Niet dat ik dalijk ergens niet eens beweging in krijg, dan laat ik liever mensen die daar wel serieus aan mee kunnen doen aanmelden. Dan pak ik wel een wat lichtere wedstrijd. Komen er toch voldoende.

Wat zeg je allemaal Hans?? Tuurlijk!! Wat ruik ik?? Maar de B van Landsmeer geef je ons wel op ons donder he want daar kom je gewoon niet onderuit nu je jezelf een gevestigd B atleet vind.

daar krijgen jullie inderdaad een goed pak slaag van me ja hahaha!

maar ik zit toch na te denken om in amsterdam toch mee te doen want als jullie ook allemaal meedoen moet het toch kunnen aangezien jullie allemaal sterker zijn dan mij dus ja waarom ook eigenlijk niet he ;)

maar eerst maar ff wachten hoe mn rug gaat voordat we de overwinning gaan vieren haha!

Maar ik kan met me krachstats dus wel meedoen, of iedergeval met stats over maand of 6?

Niet dat ik dalijk ergens niet eens beweging in krijg, dan laat ik liever mensen die daar wel serieus aan mee kunnen doen aanmelden. Dan pak ik wel een wat lichtere wedstrijd. Komen er toch voldoende.
Oja?

Tuurlijk wel, het is een c-wedstrijd dus veel lichter kan het niet worden. Ik heb afgelopen jaar in de Hoekse waard ook van jongens verloren die veel lichter en minder sterk waren want bij sommige onderdelen is vooral uithoudingsvermogen een belangrijke factor. En als je meedoet sta je nooit voor lul. Alleen mensen die het zogenaamd allemaal beter weten/kunnen en die dan zelf langs de kant staan staan voor lul.

hansie gewoon meedoen!!:P:P
of do ya wanna be beaten door de mensjes vant forum?:P

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja stelletje apen ik doe wel mee!!!!!

maar niet gaan huilen als jullie verliezen he dan is t jullie eigen schuld whahahaha

Tuurlijk wel, het is een c-wedstrijd dus veel lichter kan het niet worden. Ik heb afgelopen jaar in de Hoekse waard ook van jongens verloren die veel lichter en minder sterk waren want bij sommige onderdelen is vooral uithoudingsvermogen een belangrijke factor. En als je meedoet sta je nooit voor lul. Alleen mensen die het zogenaamd allemaal beter weten/kunnen en die dan zelf langs de kant staan staan voor lul.

Dat van dat uithoudingsvermogen vind ik nog wel es jammer.
Sommige onderdelen zijn zo licht dat het net een hardloopwedstrijd wordt.

Denk aan een yoke van 210 timbers van 70/ps laadraces met biervaatjes die mn pa nog tilt.
Schiet imo af en toe het doel voorbij van sterkste man wedstrijd hehe.

Ik neem aan dat er meer als 3 wedstrijden volgend jaar plaatsvinden, of heb ik het fout?

Maar ik zal me morgen maar is aanmelden, lijkt me mooi zo'n wedstrijd.

Als je geluk hebt zijn er 3 c-wedstrijden per jaar maar dat is niet elk jaar automatisch het geval. Er zijn ook wel jaren voorbij gegaan zonder dat er c-wedstrijden waren.

Terug
Naar boven