AndroidHealthClinic

Sterkste Man & Vrouw Amsterdam Juni 2008

klopt.. tis wisselvallig wat de organisatoren willen!!:)

njah hoop dat voor meerdere mensen meer komen!!:)

• Topic Starter Topic Starter
Beste toppers..................Onze wedstrijd zit bijna vol heb er nu een 20 jongens op papier staan!!!.....En de animo is zeer groot!!!Te gek dat jullie zo snel reageren en we maken er wat leuks van......Succes met voorbereiden ,en ik zal met lex als ie hersteld is van zijn griep,de onderdelen en de datum bespreken!!!!

SUCCES ALLEMAAL!!!

• Topic Starter Topic Starter
En waar zijn de lovely ladies!!!?????????

Wordt vast en zeker een toffe wedstrijd :)
Al iets van informatie omtrend de onderdelen ?

PM gestuurd. kon niet direct het mailadres vinden

tsja, de ladies... heb ook nog andere wedstrijden dus ik wacht ff de exacte datum af, hoe vroeger hoe liever eigenlijk ;)

Heb ook gemailt, hopelijk is er nog plek!

joehoe..........................

...

Laatst bewerkt:
Heb me net per email opgegeven.
Het zou mijn eerste wedstijd zijn.
Mij benieuwen of ik erbij kan.

René

ik heb PM gestuurd

Waar mailen jullie naartoe als ik vragen mag? Want ik heb 2-3 dagen geleden naar het e-mail adres van JTC info@jacktc.com <info@jacktc.com> gemaild.
en heb nu nog steeds niks gehoort ???

nja denk dat je best een degelijke mail schrijft ipv "Jo ik doe mee é, tot dan ! "
Kheb alle informatie opgegeven die er toe doet ( krachtstats / aantal maand training / ervaring ) en ik kreeg vrij snel antwoord .

nja denk dat je best een degelijke mail schrijft ipv "Jo ik doe mee é, tot dan ! "
Kheb alle informatie opgegeven die er toe doet ( krachtstats / aantal maand training / ervaring ) en ik kreeg vrij snel antwoord .

ik heb wel een degelijke mail geschreven maar krijg gewoon geen antwoord. Maarja het zal er nu toch niet meer toe doen omdat het nu wss toch vol is.

Ik heb me krachtstats niet gegeven, aangezien het nog een half jaar duurt en ik zo 20+ kg op me deadlift zou kunnne pakken.

Ik heb na 3 dagen geen antwoord gekregen:sad:

ik kreeg de dag dr op direct antw!!:)
dus ik zit dr bij;)

Ik heb me krachtstats ook niet gegeven??? Ik had wel snel antwoord.

Terug
Naar boven