AndroidHealthClinic

StevenG's Natadrol log!

• Topic Starter Topic Starter
vetmeting moet je altijd voor je training doen, nooit erna.

Hoezo nakuren ???

ah echt? dan klopt mn vet% op beginpost ook niet wnt is na training gemeten.. zou dat zoveel verschillen? naja om best vergelijkbare meting te hebben met die kan ik toch best nu ook erna doen..

nakuur => pct: formadrol

Klopt.

Zelfs bij een 3puntsmeting moet je maar eens na het squatten je vel op je bovendijbeen proberen vastnemen. Als je een pomp hebt, dan ga je volgens mij iets minder kunnen vastpakken. Anyway, heb vandaag ook die goedkoopste van B&F binnengekregen, maar zit nog wat te sukkelen met die nauwkeurigheid. Men vet zit vooral op mijn buik en ik kan daar vel vastpakken met verschillen van 1 cm dusja :d

Die cheape is volgens mij net zo goed als een dure :P.

Ontopic, Zou je de smaak van Ghenerate kunnen posten nadat je die geprobeerd heb ?, ben wel nieuwsgierig. Zijn inderdaad kleine flesjes maar vind de potjes ook redelijk klein :P.
Helaas zal ik pas volgende maand kunnen beginnen met de Natabolic stack. Late vakantie boeking nog en zou zonde zijn om eerst te beginnen en dan halverwege Natadrol periode te stoppen.

Dat word aangeraden door LG sciences, kan marketing zijn of niet.

hey stevenG , heb je die goedkope vetmeter al eens getest ?
Ik snap het niet zo goed, je moet een huidplooi verticaal vastpakken, dat meet toch superslecht op je buik en borst ...

Bij de cheape heb je toch gebruiksaanwijzing met de plekken en de manieren ?.
Weet wel bij je borst moet je hem iets schuin houden.
En dacht ook eerst wat vet met je vingers vast pakken en dan meten met dat ding.

Bij de cheape heb je toch gebruiksaanwijzing met de plekken en de manieren ?.
Weet wel bij je borst moet je hem iets schuin houden.
En dacht ook eerst wat vet met je vingers vast pakken en dan meten met dat ding.

Probleem is gewoon dat 'vet vastpakken' nogal arbitrair is. Je kan namelijk zoveel als je kan vastpakken of gewoon een reepje. Ja ik weet het, ik sta hoog in BF :rolleyes: . Ik denk dat een vetpercentagemeter pas nauwkeurig is van zodra ja rond de 15% begint te raken. Erboven verschillen voor mij de resultaten net iets teveel om het tot op de 3% te zeggen. Volgens mijn berekening zit ik ergens tussen de 20 en 23

Aanbevolen gebruik Formadrol Extreme:
Neem 3 capsules Formadrol Extreme per dag.
-1 capsule bij het ontbijt
-1 capsule bij het avondeten
-1 capsule voor het slapen

Aanbevolen gebruik Natadrol:
Neem totaal 4 capsules verdeeld over de dag. Inname tijdens de maaltijd.
Kuurperiode: 4-8 weken.
Maximale termijn van gebruik: 8 weken.

De eerste 4 weken gebruik je Natadrol en de tweede vier weken Formadrol Extreme.

Daar is de stack gewoon op gebaseerd. Eerst natadrol en dan Formadrol.

Sorry mannen, had het echt ff druk.. trainen gaat dan ff voor op posten op het forum hier, en werk ook.. plus ik heb geen zin om in excel getalletjes te zitten intypen aangezien ik wat moest aanpassen..

even uitleg bij mn trainingen hieronder! ik voelde dat mn kracht aan het toenemen was maar ik wist niet hoeveel.. wilde ook niet al mn oefeningen bagger gaat doen.. dus ik heb gwn de gewichten van mijn vorige trainingen gepakt en dan altijd een laatste extra setje in de mate dat ik nog kon, echt alles uit mn lichaam gehaald en proberen toch nog die paar reps te doen hoewel ik mn setjes al had gedaan! ik moet zeggen dat ik deze week zo verder ga trainen, dit is écht tot mijn maximum gaan en erover! **** voelde me sterk na de training deed echt wel alles zeer en was alles opgepompt echt een OVER AND OUT gevoel! Volgende week ga ik mijn gewichten baseren op wat ik nu heb kunnen heffen en zo proberen echt de gewichten de baas te kunnen!! Hoewel dit natuurlijk nog geen PH-like krachttoenames te zijn, ben ik wel tevreden hierover, dit had niet met Creatine monohydraat gelukt en dat dit allemaal placebo is, dat weet ik nu onderhand ook dat dat niet is :D

Benchpress 4x8,1x4 bar, 65 75, 80, 85
incl. DB press 3x8,1x3 20,30,36,38
decline cable flies 3x8 10,15,20 (geen extra set, was kapot)
Dips (tot fail, max 12) 3x12,1x15 0,5,10,10
EZ barbell curl 3x8,1x4 20,30,35,37,5
Hammer curls 3x8 14,16,18 (geen extra set, was kapot) OVER & OUT!!

Pendlay rows 3x8,1x3 60,70,80,90
Power cleans 3x8 50,60, 70 (geen extra set, was echt kapot)
Hor. Cable rows V-bar 3x8,1x6 70 80 85 90
Lat pulldown wide grip 3x8,1x6 80 85 95 100
French press 3x8,1x2 :$ 30,30,30,35
Tricep cable pushdown 3x8,1x6 32 36 42 47 OVER & OUT!!

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Let op:
Het merk LG Sciences raadt gebruikers van Natadrol wel aan een PCT product te nemen.
(Formadrol Xtreme is het meest aan te raden product.)
bron: b&fshop

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Probleem is gewoon dat 'vet vastpakken' nogal arbitrair is. Je kan namelijk zoveel als je kan vastpakken of gewoon een reepje. Ja ik weet het, ik sta hoog in BF :rolleyes: . Ik denk dat een vetpercentagemeter pas nauwkeurig is van zodra ja rond de 15% begint te raken. Erboven verschillen voor mij de resultaten net iets teveel om het tot op de 3% te zeggen. Volgens mijn berekening zit ik ergens tussen de 20 en 23

eerlijk zijn met jezelf en zoveel mogelijk vet vastpakken elke keer je kan.. en dit over een afstand van 2cm
bij buik kan je idd meeste vastpakken bij borst,been veel minder

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

ohja smaak GHenerate is goed, proeft een beetje als een multivitvruchtensap mm!! :D

11jn02w.jpg

ziue4h.jpg

voila!

dit zijn ze beiden, de cheape (6,5) is eigenlijk meer dat wat je van 6,5 zou verwachten.. je krijgt een mooie tabel erbij en de vetmeter zelf, enige nadeel is dat hij uit plastic is gemaakt maar ja zo hard moet je er niet op nijpen dus moet normaal wel lang leven..

De duurdere versie die ik heb gekocht is de FatTrack PRO DIGITAL.. en dat kun je eigenlijk vergelijken met een iphone terwijl je met een gewone gsm ook kan bellen :D
eigenlijk een luxebeestje, mooi hoesje, batterij die er nog niet in zit (vind ik positief want anders is die soms al half of helemaal leeg!) extra cd-rom met progje voor BF en dan over de bodyfatmeter zelf, duurde ff eer ik alles perfect snapte, ik heb er nu mijn naam instaan en mijn gewicht en lengte (zorgt voor een preciesere berekening) en dan kan ik vanalles kiezen, ofwel gwn direct meten op 1plek ofwel op 3plekken ofwel op 7plekken en dan zitr zo een boekje bij met de juiste plaats van die plekken en het toestelletje zelf zegt ook altijd van "abdomen" "tigh" ... het handige hieraan is ook dat je je vet niet zelf moet vastpakken en eigenlijk gwn die knijper erop zet en dan dichtnijpt en dan op blauw knopje drukt en dan meet hij het direct, geen tabel nodig of nix

mijn conclusie, de cheape doet ook zijn ding, de duurdere iets beter/makkelijker.. maar het is weln erg groot prijsverschil (44,90 vs 6,5) maar ben op sommige vlakken weln luxe hoertje, op andere vlakken dan weer niet.. naja ik kan die dure wel appreciëren en heb dan ook geen spijt datk hem heb gekocht :)

nu mijn berekeningen!
mijn BF is volgens mn metingen 1% gedaald, van 11% naar 10% en mijn gewicht 0,5 gestegen

11%x92=10,12
10%x92,5= 9,26

dus VVM
begin = 92 - 10,12 = 81,88
nu = 92,5 - 9,26 = 83,24
=> 1,36 kg vvm winst..

Volgens deze berekeningen dus lekkere winst dus tot nu toe al MAAR ik wil uitdrukkelijk zeggen dat je deze resultaten met een korrel zout mag nemen, mijn gewicht schommelt hard door de dag door (ochtend vs avond) ik weet niet meer wanneer ik mijn beginmeting heb gedaan.. en mijn BF meting is ook niet optimaal gedaan.. ik zie ook niet aan mezelf waar die 1,36kg zou gekomen zijn hoewel mn borst wel wat groter is geworden (biceps ook denk) buik droger.. maar 1,36 is wel redelijk veel, vind ik persoonlijk.. naja neem het met een grote korrel zout :) sorry dat ik niet meer precies kan zijn..

11jn02w.jpg

ziue4h.jpg

voila!

dit zijn ze beiden, de cheape (6,5) is eigenlijk meer dat wat je van 6,5 zou verwachten.. je krijgt een mooie tabel erbij en de vetmeter zelf, enige nadeel is dat hij uit plastic is gemaakt maar ja zo hard moet je er niet op nijpen dus moet normaal wel lang leven..

De duurdere versie die ik heb gekocht is de FatTrack PRO DIGITAL.. en dat kun je eigenlijk vergelijken met een iphone terwijl je met een gewone gsm ook kan bellen :D
eigenlijk een luxebeestje, mooi hoesje, batterij die er nog niet in zit (vind ik positief want anders is die soms al half of helemaal leeg!) extra cd-rom met progje voor BF en dan over de bodyfatmeter zelf, duurde ff eer ik alles perfect snapte, ik heb er nu mijn naam instaan en mijn gewicht en lengte (zorgt voor een preciesere berekening) en dan kan ik vanalles kiezen, ofwel gwn direct meten op 1plek ofwel op 3plekken ofwel op 7plekken en dan zitr zo een boekje bij met de juiste plaats van die plekken en het toestelletje zelf zegt ook altijd van "abdomen" "tigh" ... het handige hieraan is ook dat je je vet niet zelf moet vastpakken en eigenlijk gwn die knijper erop zet en dan dichtnijpt en dan op blauw knopje drukt en dan meet hij het direct, geen tabel nodig of nix

mijn conclusie, de cheape doet ook zijn ding, de duurdere iets beter/makkelijker.. maar het is weln erg groot prijsverschil (44,90 vs 6,5) maar ben op sommige vlakken weln luxe hoertje, op andere vlakken dan weer niet.. naja ik kan die dure wel appreciëren en heb dan ook geen spijt datk hem heb gekocht :)

Een heerlijk tussendoor reviewtje! :thumbs:

Jammer dat ik eerst karma moet verdelen, maar dat komt wel weer goed ;)

Ga je ook nog fotos plaatsen van het resultaat?

Nouja mooi dat de smaak van Ghenerate goed te doen is, anders zit je met zo k*tsmaak een minuut onder je tong :P.

Terug
Naar boven