- Waardering
- 359
deze avond na training test ik ze, dan post ik er ineens over incl training vndg n gistere
vetmeting moet je altijd voor je training doen, nooit erna.
Hoezo nakuren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deze avond na training test ik ze, dan post ik er ineens over incl training vndg n gistere

vetmeting moet je altijd voor je training doen, nooit erna.
Hoezo nakuren![]()
.
.
Bij de cheape heb je toch gebruiksaanwijzing met de plekken en de manieren ?.
Weet wel bij je borst moet je hem iets schuin houden.
En dacht ook eerst wat vet met je vingers vast pakken en dan meten met dat ding.
. Ik denk dat een vetpercentagemeter pas nauwkeurig is van zodra ja rond de 15% begint te raken. Erboven verschillen voor mij de resultaten net iets teveel om het tot op de 3% te zeggen. Volgens mijn berekening zit ik ergens tussen de 20 en 23link?Dat word aangeraden door LG sciences, kan marketing zijn of niet.
bron: b&fshopLet op:
Het merk LG Sciences raadt gebruikers van Natadrol wel aan een PCT product te nemen.
(Formadrol Xtreme is het meest aan te raden product.)
Probleem is gewoon dat 'vet vastpakken' nogal arbitrair is. Je kan namelijk zoveel als je kan vastpakken of gewoon een reepje. Ja ik weet het, ik sta hoog in BF. Ik denk dat een vetpercentagemeter pas nauwkeurig is van zodra ja rond de 15% begint te raken. Erboven verschillen voor mij de resultaten net iets teveel om het tot op de 3% te zeggen. Volgens mijn berekening zit ik ergens tussen de 20 en 23

sorry dat ik niet meer precies kan zijn..![]()
![]()
voila!
dit zijn ze beiden, de cheape (6,5) is eigenlijk meer dat wat je van 6,5 zou verwachten.. je krijgt een mooie tabel erbij en de vetmeter zelf, enige nadeel is dat hij uit plastic is gemaakt maar ja zo hard moet je er niet op nijpen dus moet normaal wel lang leven..
De duurdere versie die ik heb gekocht is de FatTrack PRO DIGITAL.. en dat kun je eigenlijk vergelijken met een iphone terwijl je met een gewone gsm ook kan bellen
eigenlijk een luxebeestje, mooi hoesje, batterij die er nog niet in zit (vind ik positief want anders is die soms al half of helemaal leeg!) extra cd-rom met progje voor BF en dan over de bodyfatmeter zelf, duurde ff eer ik alles perfect snapte, ik heb er nu mijn naam instaan en mijn gewicht en lengte (zorgt voor een preciesere berekening) en dan kan ik vanalles kiezen, ofwel gwn direct meten op 1plek ofwel op 3plekken ofwel op 7plekken en dan zitr zo een boekje bij met de juiste plaats van die plekken en het toestelletje zelf zegt ook altijd van "abdomen" "tigh" ... het handige hieraan is ook dat je je vet niet zelf moet vastpakken en eigenlijk gwn die knijper erop zet en dan dichtnijpt en dan op blauw knopje drukt en dan meet hij het direct, geen tabel nodig of nix
mijn conclusie, de cheape doet ook zijn ding, de duurdere iets beter/makkelijker.. maar het is weln erg groot prijsverschil (44,90 vs 6,5) maar ben op sommige vlakken weln luxe hoertje, op andere vlakken dan weer niet.. naja ik kan die dure wel appreciëren en heb dan ook geen spijt datk hem heb gekocht![]()