XXL Nutrition

StevenG's Natadrol log!

lekker lekker

• Topic Starter Topic Starter

thx :rolleyes:

log dag 16
alles ok, geen training vandaag, moet nog gaan stemmen straks (belgië..)
ga mss nog wat lopen ofzo..
ben ook aan het twijfele om me een koersfiets aan te schaffen, zou wel eens leuk kunnen zijn deze zomer
en beter dan in de gym te zitte cardioeën..

Laatst bewerkt:
thx :rolleyes:

log dag 16
alles ok, geen training vandaag, moet nog gaan stemmen straks (belgië..)
ga mss nog wat lopen ofzo..
ben ook aan het twijfele om me een koersfiets aan te schaffen, zou wel eens leuk kunnen zijn deze zomer
en beter dan in de gym te zitte cardioeën..
haha ben ook juist gaan stemmen;) vanwaar ben je want ik werk in een fietsenwinkel in tervuren(c'dale) moet je maar is paseren

Ik blijf je even volgen, ik ben toch wel nieuwschierig.
Succes.:thumbs:

zit hier precies hetzelfde in als in het buiteland? of is deze zooi uit NL anders?

mooi mooi :D

beetje off-topic, maar hoe zit het met de inname van dit product en alcohol gebruik?
Is het echt een product dat zwaar op de lever weegt waardoor alcohol volledig moet vermeden worden of valt dit wel mee?

beetje off-topic, maar hoe zit het met de inname van dit product en alcohol gebruik?
Is het echt een product dat zwaar op de lever weegt waardoor alcohol volledig moet vermeden worden of valt dit wel mee?

vraag me dit ook af.. ik ben tot nu toe 100% af de alcohol gebleven maar als het wat goed weer is komen er weer BBQ's met wat vrienden aan, binnen 2weken ook weekendje Ardenne onder vrienden nzo.. dan drink ik er ook graag wel eentje mee maar ja, ik blijf er tot nu toe toch vanaf.. das toch het beste denk ik.. denk dat alcohol niet 'verboden' is maar dat je er toch wat mee moet uitzien aangezien het ook je lever belast en dit product (weliswaar in beperkte mate) ook..

log dag 17
training wordt straks gepost!

log dag 18
mn gratis GHenerate is binnen!!!! :banana: ik hou jullie ervan op de hoogte! :cool: op het eerste zicht een erg klein potje met zo een spraykopje op :D zietr grappig uit :D had ook een pot whey perfection orange besteld (smaak: heerlijk) en 2 body%meters dus daar ga ik mn straks ook eens mee bezig houden!! :D

voor de rest ga ik lekker! zo goed als geen sides, geen last meer gehad van die kleine backpumps, drink/eet is goed, libido is ook goed (coïtus is :thumbs:), aflijning over gehele lichaam wordt beter heb ik indruk (ik denk dat mn bf lager is) dus raar wnt ik zit denk ik gemiddeld toch wel boven onderhoud te eten.. maar ik ga nu ook wel iets meer cardioën (lopen) ik vind het precies minder erg dan vroeger.. het hardste begin ik nu toch wel de krachtwinst te merken aangezien mn training gisteren toch echt wel stevig was (ik post ze straks)

welke vetmeters heb je gekocht ? Bij B&F veronderstel ik?

welke vetmeters heb je gekocht ? Bij B&F veronderstel ik?

yes, eum die cheape (6,5euro) n zo een duurdere elektronische versie.. waar ik eigenlijk oorspronkelijk niet zo voor ben aangezien n standaard ook wel werkt, moet je alleen wat meer moeite doen.. mr had dan zo wat filmpjes gekeken op youtube erover en die elektronische leek me echt weln chille! zietr ook wel cool uit, met een doosje om hem in te steken enal maar hebm nog niet open gedaan, ga het straks doen en ineens uitpluizen :) zal ook ff posten of het echt die meerprijs waard is

Je bent nu ongeveer 2,5 week bezig. Merk je al enig verschil in gewicht, naast het feit dat je droger wordt. Waardoor je er al zwaarder uit zult zien

Je bent nu ongeveer 2,5 week bezig. Merk je al enig verschil in gewicht, naast het feit dat je droger wordt. Waardoor je er al zwaarder uit zult zien

ik denk gn of weinig gewichtstoename maar daling in BF% waardoor mn VVM wel is toegenome.. snap je? kan geen uitsluitsel geven, nog niet gewogen, zal het dit weekend wel ff doen! (heb hier gn weegschaal)

ik denk gn of weinig gewichtstoename maar daling in BF% waardoor mn VVM wel is toegenome.. snap je? kan geen uitsluitsel geven, nog niet gewogen, zal het dit weekend wel ff doen! (heb hier gn weegschaal)

Ja dat begrijp ik gelukkig :D

Wat is je bf nu ongeveer. Procent of 9/10 ? of moet ik hoger schatten ?

Hoeveel weken ben je totaal bezig met je 'kuur' ?
Als ik het goed begrijp:
- 4 weken natadrol. 4 tot 6 caps per dag.
- soort van nakuur van formadrol van 8 weken.
- Heel de kuur GHenerate nemen

Ja dat begrijp ik gelukkig :D

Wat is je bf nu ongeveer. Procent of 9/10 ? of moet ik hoger schatten ?

Hoeveel weken ben je totaal bezig met je 'kuur' ?
Als ik het goed begrijp:
- 4 weken natadrol. 4 tot 6 caps per dag.
- soort van nakuur van formadrol van 8 weken.
- Heel de kuur GHenerate nemen

die GHenerate kan ik nu pas pakken.. (zie vorige pg omtrent de hele uitleg errond) en natadrol 6weken wsl, formadrol is 4weken dus in totaal 10weken

bf e.d.
zie openingspost

die GHenerate kan ik nu pas pakken.. (zie vorige pg omtrent de hele uitleg errond) en natadrol 6weken wsl, formadrol is 4weken dus in totaal 10weken

bf e.d.

zie openingspost

Excuses, voor de vele vragen die ik ook had kunnen opzoeken :D

Je hebt iig nette stats!

Hoe is het gegaan met je vetmeters?

;)

Terug
Naar boven