Gregel
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha ben ook juist gaan stemmenthx
log dag 16
alles ok, geen training vandaag, moet nog gaan stemmen straks (belgië..)
ga mss nog wat lopen ofzo..
ben ook aan het twijfele om me een koersfiets aan te schaffen, zou wel eens leuk kunnen zijn deze zomer
en beter dan in de gym te zitte cardioeën..
vanwaar ben je want ik werk in een fietsenwinkel in tervuren(c'dale) moet je maar is paserenhaha ben ook juist gaan stemmenvanwaar ben je want ik werk in een fietsenwinkel in tervuren(c'dale) moet je maar is paseren

Ik blijf je even volgen, ik ben toch wel nieuwschierig.
Succes.![]()

zit hier precies hetzelfde in als in het buiteland? of is deze zooi uit NL anders?
beetje off-topic, maar hoe zit het met de inname van dit product en alcohol gebruik?
Is het echt een product dat zwaar op de lever weegt waardoor alcohol volledig moet vermeden worden of valt dit wel mee?
ik hou jullie ervan op de hoogte!
op het eerste zicht een erg klein potje met zo een spraykopje op
zietr grappig uit
had ook een pot whey perfection orange besteld (smaak: heerlijk) en 2 body%meters dus daar ga ik mn straks ook eens mee bezig houden!! 
welke vetmeters heb je gekocht ? Bij B&F veronderstel ik?
zal ook ff posten of het echt die meerprijs waard isJe bent nu ongeveer 2,5 week bezig. Merk je al enig verschil in gewicht, naast het feit dat je droger wordt. Waardoor je er al zwaarder uit zult zien
ik denk gn of weinig gewichtstoename maar daling in BF% waardoor mn VVM wel is toegenome.. snap je? kan geen uitsluitsel geven, nog niet gewogen, zal het dit weekend wel ff doen! (heb hier gn weegschaal)

Ja dat begrijp ik gelukkig
Wat is je bf nu ongeveer. Procent of 9/10 ? of moet ik hoger schatten ?
Hoeveel weken ben je totaal bezig met je 'kuur' ?
Als ik het goed begrijp:
- 4 weken natadrol. 4 tot 6 caps per dag.
- soort van nakuur van formadrol van 8 weken.
- Heel de kuur GHenerate nemen
zie openingspost
die GHenerate kan ik nu pas pakken.. (zie vorige pg omtrent de hele uitleg errond) en natadrol 6weken wsl, formadrol is 4weken dus in totaal 10weken
bf e.d.
zie openingspost

Excuses, voor de vele vragen die ik ook had kunnen opzoeken
Je hebt iig nette stats!