AndroidHealthClinic

StevenG's Natadrol log!

zou ineens voor 6 gaan! in geen enkel log wordt er over 4 gesproken :o
of mss eerste week 4 en tweede week al direct 6..
ahja ik raad iedereen ook aan visolie-caps erbij te nemen (als je die al niet standaard neemt)
ik las in een aantal logs dat ze wat last hadden van stroeve gewrichten etc, ik heb hier nix last van en komt door de visolie denk ik!

Wel 6 heh, daar zat ik dus ook aan te denken. Ik heb ook geen een log gelezen met 4 Of ze beginnen met 4 idd en gaan naar 6 tot 8 :p En visolie heb ik nog man thx voor de advies!

He Steven, even over dat slechte slapen:
Wat je kunt proberen is: 5HTP en/of L-Tryptofaan.

In principe is het effect hetzelfde.
L-Trypto word in het lichaam omgezet naar 5HTP, dat weer naar serotonine. Ik zou persoon voor 5H gaan, L-Tryptofaan is gewoonweg TE ranzig.

Of je zou een jointje kunnen roken voor het slapen gaan!:D

L-Trypto word in het lichaam omgezet naar 5HTP, dat weer naar serotonine. Ik zou persoon voor 5H gaan, L-Tryptofaan is gewoonweg TE ranzig.

Een lekkere jonko :D

Maar ik zit ook wel is met slaapproblemen. Heb ook is ZMA gehad, dat werkte voor mij ook :)

Maar ik zit ook wel is met slaapproblemen. Heb ook is ZMA gehad, dat werkte voor mij ook :)

Het probleem ligt bij Steven vooral in het inslapen, niet om het slapen zelf. Dan heeft ZMA geen nut, want je slaapt er alleen dieper door, maar je word er niet lekker lam van, zoals wel van 5HTP/L-Trypto of weed!

• Topic Starter Topic Starter

Het probleem ligt bij Steven vooral in het inslapen, niet om het slapen zelf. Dan heeft ZMA geen nut, want je slaapt er alleen dieper door, maar je word er niet lekker lam van, zoals wel van 5HTP/L-Trypto of weed!

de GHenerate helpt voor het slapen naar het schijnt :D
dus problem solved, toch bedankt voor de tips! jij hebt veel slaapwijsheid blijkbaar Terror :)

de GHenerate helpt voor het slapen naar het schijnt :D
dus problem solved, toch bedankt voor de tips! jij hebt veel slaapwijsheid blijkbaar Terror :)

Ik ben DBB/internet addict, dan leer je nog wel eens wat!:D (Heb btw wel alles zelf geprobeerd, is gebaseerd op eigen ervaring)

Trouwens he, ik kwam een log tegen op AM...echt idioot:

Okay there seems to be a consensus that this is a boat load of stuff. Really it is a lot on paper but it is spread out across a 3 month stack, with most things only running at most 2/3 of the run. It is really relatively typical of the amount of Anabolic supps someone would use on a straight run at moderate high dosages. It just looks like more because of the variety of products being used. When it is all said and done I will have used bottles 2 natadrol, 2 Stoked, 2 pSARM, 1 TestoPro, 1 Formadrol, and 2 Gh products over a 12 week period, that is 10 bottles of "anabolic" supplementation.

3 months of Swole not counting glycobol - 12 bottles even at normal dose.
3 Months Nata @8 caps = 6 + 3 months pSarm @ 4 per day =12 bottles
2 Months Nata @8 Caps = 4 + 2 Months pSARM 4 + 1 Formadrol 9 bottles.

This stack 2 Nat +2 pSARM +2 STOKED! +1TestoPro +1 Formadrol+ 1 GHen +1 HGHpro 10 bottles total. Add in the AS-GT since anabolic in nature, which would be getting used by any of us regardless... Really I don't have a HUGE stack just more different ingredients that make it look like it is huge. Part of the goal was to stay away from truly megadosing any one product and to change the properties of the androgens being applied mid stream to keep myself at a heightened level of anabolism all the way through the PCT. Now the bottle and a half of receptor I am going to use I didn't count it here since it only effects the receptors affinity but not the hormone levels themselves. Yet even counting it I still only get up to 11.5 bottles during this 3 month stack.

:roflol:

Laatst bewerkt:
verdomme ik zou die natadrol alleen al willen nemen voor die heftige dromen :D. Als ik het nu goed begrijp is het een soort testo-booster, een 'kuurtje' zoals men hier zegt ? Maar dan op basis van natuurlijke kruiden ofzo ?

Natadrol is blijkbaar populair geworden op het forum dankzij jouw log.

en wat een super actie van B&F-shop!

Ik ben DBB/internet addict, dan leer je nog wel eens wat!:D (Heb btw wel alles zelf geprobeerd, is gebaseerd op eigen ervaring)

Trouwens he, ik kwam een log tegen op AM...echt idioot:

:roflol:

idd nice die kennis! :cool:
en haha ja overdreven.. zoals wel meer mensen daar :D

verdomme ik zou die natadrol alleen al willen nemen voor die heftige dromen :D. Als ik het nu goed begrijp is het een soort testo-booster, een 'kuurtje' zoals men hier zegt ? Maar dan op basis van natuurlijke kruiden ofzo ?

:roflol: dan moet je Terror zijn posts hierboven checke, als je enkel die dromen wilt, dan schijnt een jonko ook te helpe :rolleyes: of die andere dinge ZMA, ... :D

Natadrol is blijkbaar populair geworden op het forum dankzij jouw log.
hehe lijkt wel zo he :D het is nu niet dat ik al 5kg VVM heb gepakt he manne :D nee maar het trekt iedereen denk ik aan, om dezelfde reden als het mij aantrok.. ik zat soms met mn gedachten bij PH maar durfde die stap niet te zetten.. nu komt LG met een supp dat in de buurt komt van PH maar legaal is.. nu ja, ik had al direct interesse :D ik blijf legaal en ga hopelijk de komende weken nog lekker knalla :D

en wat een super actie van B&F-shop!

ja echt lekker van ze! :bow:
nu ja eerst zien, dan geloven :D heb vndg al besteld, sweet orange ofiets en nog vet%meter(s) :o mn vriendin zal weer lachen als ze het pakketje ziet :o
naja gescheiden rekeningen, nog niet getrouwd en ze kickt op mn lijf dus ze zaagt niet hoor :D ze geeft me alleen soms zo een blik van ":rolleyes: ben je er weer met je poedertjes?" :roflol:

EDIT: training post ik morgen

Laatst bewerkt:
Morgen alst goed is de Natabolic stack binnen :D
Krijg ik alleen te horen dat ik misschien gratis mee kan op vakantie, ene kant heel leuk andere kant moet ik stack laten staan. Denk niet dat ik het kan meenemen :P
Alleen hoor dan vooral hier mensen aanraden met 6 te beginnen maar kan niet vinden dat het lichaamsgewicht gebonden is zoals bijv Alpha X. Iemand die daar meer van weet ?

:roflol: dan moet je Terror zijn posts hierboven checke, als je enkel die dromen wilt, dan schijnt een jonko ook te helpe :rolleyes: of die andere dinge ZMA, ... :D

een jointje ? Naaah wiet paffen is voor losers.
Vind het allemaal wel boeiend die natadrol, maar het gaat voor mij allemaal wat te ver. Ik hou het bij de basic stuff zoals whey, creatine en cafeïne.
Imo is het ook stom om met zulke heavy shit te beginnen als je nog niet aan een plateau zit of met een gewone gedisciplineerd voedings- en trainingsschema. Dat is bij mij dus nog niet het geval. Zou het eventueel overwegen moest ik in jou situatie zitten ;).
Maar wat gebeurt er nu juist met je hormoonspiegels ? Gaat tijdens die natadrolfase je testo boosten, en moet je daarna dan afbouwen met formadrol (ofzoiets) om b*ch-tits tegen te houden ?

Ben je ook al zwaarder aan t worden ? Zoja, op welke spiergroepen ?

een jointje ? Naaah wiet paffen is voor losers.
Vind het allemaal wel boeiend die natadrol, maar het gaat voor mij allemaal wat te ver. Ik hou het bij de basic stuff zoals whey, creatine en cafeïne.
Imo is het ook stom om met zulke heavy shit te beginnen als je nog niet aan een plateau zit of met een gewone gedisciplineerd voedings- en trainingsschema. Dat is bij mij dus nog niet het geval. Zou het eventueel overwegen moest ik in jou situatie zitten ;).
Maar wat gebeurt er nu juist met je hormoonspiegels ? Gaat tijdens die natadrolfase je testo boosten, en moet je daarna dan afbouwen met formadrol (ofzoiets) om b*ch-tits tegen te houden ?

De androgene ingredienten in Natadrol;

Curculigo Orchioides - pSARM technologie! PSARM's (selective androgen response modifier), zijn plantaardige hormoonachtige moleculen met spiergroei bevorderend effect gelijkend aan lichaamseigen testosteron. Plantaardige androgenen zijn perfect om te gebruiken omdat ze hetzelfde spieropbouwende effect hebben als testosteron en pro-hormonen.
Zonder de bijwerkingen!

Curculigo Orchioides, laat je spiermassa sneller groeien! Dit ingredient wordt ondersteund door wetenschap, meerdere studies onderschrijven Curculigo Orchioides als een zeer krachtige pSARM en als sterk phyto-androgeen. Dit betekend dat Curculigo Orchioides krachtig testosteron gelijkende effecten heeft! De pSARM Curculigo Orchioides alleen al maakt het androgene spiermassa opbouwende effect van Natadrol enorm. Significant meer androgene hormonen bereiken elke spiercel.
Curculigo Orchioides is het PSARM ingredient voor spiermassa!

Hibiscus Rosa-Sinesis - Dit plantaardig extract met anabolische (spieropbouwende) eigenschappen versterkt de proteinsynthese en coïtusuele prestaties in de man. Hibiscus Rosa-Sinesis staat bekend als androgeen omdat de eigenschappen gelijkend zijn aan de werking van menselijke androgene hormonen in het lichaam.

Cissus Quadrangularis - niet alleen de bekende (blessure) herstellende werking van Cissus is krachtig. De spieropbouwende werking van Cissus Quadrangularis is zelfs zo sterk dat veel gebruikers na twee tot drie weken ervaren dat er een geleidelijke, doch zeer merkbare toename van de spiermassa plaats vindt. Dit is het directe resultaat van de anticatabolische eigenschappen waardoor er minder spierafbraak plaats vindt.

Tinospora Cordifolia - Ethanolic Extract: Dit is het ENIGE en ik herhaal het enige product dat de androgene receptor stimuleert, in wetenschappelijke literatuur net zo potent bevonden als Hydroxy-Testosterone.

natadrol is geen test-booster, het zou je lichaamseigen test juist wat onderdrukken alhoewel heel mild aangezien het zelf "potent" is
formadrol is een lichaamseigen test-booster, natadrol niet.. formadrol brengt je test terug op 'niveau' indien deze gezakt zou zijn door natadrol

bitchtits? je krijgt eerder van een goeie bulk bitchtits dan van natadrol.

Ben je ook al zwaarder aan t worden ? Zoja, op welke spiergroepen ?

Uhm??? Zwaarder aan het worden op spiergroepen?:D

ik denk dat je weet wat PjanoozManiac bedoelt:
zwaarder niet echt denk, mss halve kg ofzo
maar ben wel droger aan het worden
als plan dus.. lean bulking..
zou nog eens enkele goede metingen moeten doen incl vet%meter,meetlint,.. alleen k*t dat ik me voordien niet heb gemeten, mss deze week eens doen tot einde van de cycle!
maar mijn gedachten zeggen:
buik: minder cm's, sixpack is zichtbaarder
borst: meer cm's, betere aflijning
armen: meer cm's, heb ik toch de indruk dat dit minimaal is, wel aders die zichtbaarder worden
benen: zelfde aantal cm's, zie ik niet echt verschil op..

ik hoop dat ik je zo een beetje een goed antwoord heb kunnen geven?

de krachttoename begint wel een feit te worden aangezien mn benetraining ook in gewicht was gestegen naja ik wou mezelf ook gwn pijnige, haha beetje sm:D

Squats 3x8 95, 100, 100 yeah :banana:
Deadlift 3x8 125, 125, 125
Lunges 3x8 18, 18, 20
Leg extensions 3x8 65, 65, 65
Glute ham raises 3x8 10, 10, 10

Laatst bewerkt:
Ja thanks, nette krachtstats al wel :)

Ja mijn vraag kwam vaag over maar iedereen snapt wel wat ik bedoel toch :D

Net de Natabolic ontvangen :P
Wat een klein doosje waar alles in zit, haast schattig te noemen xD
Op de achterkant heel netjes het inname schema, waar ik mij dan aan ga houden.
Ben nieuwsgierig.

Net de Natabolic ontvangen :P
Wat een klein doosje waar alles in zit, haast schattig te noemen xD
Op de achterkant heel netjes het inname schema, waar ik mij dan aan ga houden.
Ben nieuwsgierig.

Die bestaat toch uit 4 producten? Wat heb je ervoor betaald ? En waar?

(bijna)3x8x100 is nice man!

Wat zijn je krachtstats eigenlijk?

@Pjanooz die bestaat uit 2x Natadrol, 1 Formadrol en 1x Ghenerate.
Stack kosten zijn 100 eurie en gaat 10 weken mee.
Gekocht bij body&fitshop.
Extra is de inname schema voor alle drie de producten, is wel net zo handig :P
Natadrol is voor de eerste 6 weken, Formadrol laatste 4 weken en Ghenerate alle 10 de weken.

Laatst bewerkt:
Ja thanks, nette krachtstats al wel :)

Ja mijn vraag kwam vaag over maar iedereen snapt wel wat ik bedoel toch :D

yes indeed en bedankt!! heb er lang voor moeten werken.. maar als ik naar sommige krachtstats hier kijk blijf ik maar een zwak rookie hoor..
maar bon, ieder haalt het beste uit zichzelf zeg ik maar!

(bijna)3x8x100 is nice man!

Wat zijn je krachtstats eigenlijk?

nu ga je lache maar 1RM krachtstats "durf" ik niet meer..
heb dat eens proberen te doen en toen een serieuze blessure opgelopen (ja ik had mezelf wat overschat..) nu laat ik die 1RM gewoon voor wat het is :)

Terug
Naar boven