een jointje ? Naaah wiet paffen is voor losers.
Vind het allemaal wel boeiend die natadrol, maar het gaat voor mij allemaal wat te ver. Ik hou het bij de basic stuff zoals whey, creatine en cafeïne.
Imo is het ook stom om met zulke heavy shit te beginnen als je nog niet aan een plateau zit of met een gewone gedisciplineerd voedings- en trainingsschema. Dat is bij mij dus nog niet het geval. Zou het eventueel overwegen moest ik in jou situatie zitten

.
Maar wat gebeurt er nu juist met je hormoonspiegels ? Gaat tijdens die natadrolfase je testo boosten, en moet je daarna dan afbouwen met formadrol (ofzoiets) om b*ch-tits tegen te houden ?
De androgene ingredienten in Natadrol;
Curculigo Orchioides - pSARM technologie! PSARM's (selective androgen response modifier), zijn plantaardige hormoonachtige moleculen met spiergroei bevorderend effect gelijkend aan lichaamseigen testosteron. Plantaardige androgenen zijn perfect om te gebruiken omdat ze hetzelfde spieropbouwende effect hebben als testosteron en pro-hormonen.
Zonder de bijwerkingen!
Curculigo Orchioides, laat je spiermassa sneller groeien! Dit ingredient wordt ondersteund door wetenschap, meerdere studies onderschrijven Curculigo Orchioides als een zeer krachtige pSARM en als sterk phyto-androgeen. Dit betekend dat Curculigo Orchioides krachtig testosteron gelijkende effecten heeft! De pSARM Curculigo Orchioides alleen al maakt het androgene spiermassa opbouwende effect van Natadrol enorm. Significant meer androgene hormonen bereiken elke spiercel.
Curculigo Orchioides is het PSARM ingredient voor spiermassa!
Hibiscus Rosa-Sinesis - Dit plantaardig extract met anabolische (spieropbouwende) eigenschappen versterkt de proteinsynthese en coïtusuele prestaties in de man. Hibiscus Rosa-Sinesis staat bekend als androgeen omdat de eigenschappen gelijkend zijn aan de werking van menselijke androgene hormonen in het lichaam.
Cissus Quadrangularis - niet alleen de bekende (blessure) herstellende werking van Cissus is krachtig. De spieropbouwende werking van Cissus Quadrangularis is zelfs zo sterk dat veel gebruikers na twee tot drie weken ervaren dat er een geleidelijke, doch zeer merkbare toename van de spiermassa plaats vindt. Dit is het directe resultaat van de anticatabolische eigenschappen waardoor er minder spierafbraak plaats vindt.
Tinospora Cordifolia - Ethanolic Extract: Dit is het ENIGE en ik herhaal het enige product dat de androgene receptor stimuleert, in wetenschappelijke literatuur net zo potent bevonden als Hydroxy-Testosterone.
natadrol is geen test-booster, het zou je lichaamseigen test juist wat onderdrukken alhoewel heel mild aangezien het zelf "potent" is
formadrol is een lichaamseigen test-booster, natadrol niet.. formadrol brengt je test terug op 'niveau' indien deze gezakt zou zijn door natadrol
bitchtits? je krijgt eerder van een goeie bulk bitchtits dan van natadrol.
Ben je ook al zwaarder aan t worden ? Zoja, op welke spiergroepen ?
Uhm

Zwaarder aan het worden op spiergroepen?
ik denk dat je weet wat PjanoozManiac bedoelt:
zwaarder niet echt denk, mss halve kg ofzo
maar ben wel droger aan het worden
als plan dus.. lean bulking..
zou nog eens enkele goede metingen moeten doen incl vet%meter,meetlint,.. alleen k*t dat ik me voordien niet heb gemeten, mss deze week eens doen tot einde van de cycle!
maar mijn gedachten zeggen:
buik: minder cm's, sixpack is zichtbaarder
borst: meer cm's, betere aflijning
armen: meer cm's, heb ik toch de indruk dat dit minimaal is, wel aders die zichtbaarder worden
benen: zelfde aantal cm's, zie ik niet echt verschil op..
ik hoop dat ik je zo een beetje een goed antwoord heb kunnen geven?
de krachttoename begint wel een feit te worden aangezien mn benetraining ook in gewicht was gestegen naja ik wou mezelf ook gwn pijnige, haha beetje sm
Squats 3x8 95, 100, 100 yeah

Deadlift 3x8 125, 125, 125
Lunges 3x8 18, 18, 20
Leg extensions 3x8 65, 65, 65
Glute ham raises 3x8 10, 10, 10