XXL Nutrition

StevenG's Natadrol log!

:roflol:

Yep, merk ook meer eetlust

Hmm, Hopelijk wekt het die eetlust bij iedereen op. Kan de extra maaltijden goed gebruiken :P. Is het iets korter af zijn het enige wat je tot nu toe merkt van de overstap naar 6caps ?.

• Topic Starter Topic Starter
voila!

Standing military press 3x8 1x5 45,45,50 50 => setje erbij, begin 50 te owne
Arnold press 3x8 1x2 16 18 20 20 => slechte uitvoering, 20 blijft teveel
Vertical rows 3x8 1x6 45,45,47,5 50 => power, power, power
Front cable raises 3x8 28,28,32 => zelfde gebleven
Shrugs plate 3x8 1x8 40,40,40,40 => 100%, zou hoger willen maar die 20kg schijven pak ik zalig lekker vast, uitvoering perfect, voel het branden, .. nja volgende keer eens zien of ik het mss met dumbbells ga doen..
Buikspieroefeningen 3x8 BW+10,15,15

Squats 3x8 100,100,100 => zelfde gebleven, blij dat het weer lukte :banana:
Deadlift 3x8 125, 125, 125 => zelfde gebleven, ""
Lunges 3x8 18, 20, 22 => laatste set verhoogd
Leg extensions 3x8 65, 65, 65 => zelfde, benen brandde gelijk zot
Glute ham raises 3x8 15, 15, 15 => vanaf eerste set 15kg, benen stonden warm!

2 lekkere trainingen!!!
eerste training heb ik zo extra setje gedaan as planned
tweede training niet omdat die squats en DL al tegen limiet waren, wil die eerst 100% owne! :cool:

voor de rest gaat alles lekker met mij, deze ochtend wel weer een lichte backpump..
GHenerate, mn vriendin kijkt altijd wel raar als ik naast het bed in zit te spraye in mn mond :D en dan n minuut stil blijf zitten :roflol: de smaak is echt lekker :D vraag me alleen af, moet ik het na het tanden poetsen doen of ervoor? ik doe het nu erna.. ik slaap ook als een baby sinds die GHenerate, val snel in slaap en slaap ook diep.. deze nacht wel weer een ****ing rare realistische droom gehad, waren ****ing chinezen die me wilden doden! hadden eerst tracker onder mn auto gestoken, en n bom.. die hadk ontmanteld.. dan zag ik ene ligge met sniper.. snel weggereden en dan zat er eentje op me te wachten in mn ouderlijk huis, die hebk ****ing geownd, lag een soort van dikke breinaald op de kast en die hebk van zn voorhoofd naar benede in zn lijf geramd, dan kwamen zn vriendjes chinese eraan begon ik gelijk een rambo die ook met die dikke breinaald aan te vallen maar die ginge gwn niet dood, echt 3x in die zn borst gestoken (hart streek) en die chinees bleef gwn lache.. en toen ging mn vriendin pisse en schoot ik wakker.. :roflol: wat een ****ing rare droom :D mss ook weer liggen "woelen" in mn bed en vndr die backpump ofzo :D

kleine samenvatting voor diegene die niet heel mn log willen lezen: drink nog steeds veel water, eet veel, rare dromen, diepe slaap, krachtwinst, abs zijn echt wel zichtbaarder aan het worden (vet% daalt dus echt wel), betere aflijning, ..

negatieve sides: rare dromen, deze ochtend toch weln kleine pukkel, lichte backpumps, iets agressiever (maar ja vindek niet echt erg)

voila jullie zijn terug op de hoogte :)
ohja ook n nadeel, sinds ik op 6caps zit, sleur ik heel de tijd met die natadrol/GHenerate rond in een tasje.. eet soms bij mn ouders, soms bij mezelf, soms bij mn vriendin haar ouders,.. zelfde met slapen.. en ja begint toch wel ambetant te worden om nu ook nog eens s'ochtends GHenerate of voor training en s'avonds voor slapen gaan.. vorige keer daardoor ook gwn vergeten.. is spijtig!

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Hmm, Hopelijk wekt het die eetlust bij iedereen op. Kan de extra maaltijden goed gebruiken :P. Is het iets korter af zijn het enige wat je tot nu toe merkt van de overstap naar 6caps ?.

haha nu je het zegt, sinds ik op die 6caps sta, sta ik ook wat korter kan precies wat minder commentaar verdragen en antwoord wat agressiever terug :D in de gym was die agressie vanaf de eerste week al wel wat aanwezig en toenemende mate, tegen het einde van de cycle sla ik alles kort en klein

alles lezen he mate ;) :D

Laatst bewerkt:
Doelde meer op of je al wat extra kracht kreeg wegens de verhoging van dosering.
Kort af is bij mij heel breed, aangezien ik dat van mezelf ben wat komt door agressie :P.
Die rare dromen had ik in het begin bij Alpha X ook last van, na verloop van tijd verdwenen die wel. Weet natuurlijk niet of dat ook geld voor Natadrol.
Maarja in jou geval, der zijn toch genoeg chinezen op de wereld xD. Lijkt veel op soorten dromen die ik heb gehad, dood,verderf en agressie :P

Doelde meer op of je al wat extra kracht kreeg wegens de verhoging van dosering.
Kort af is bij mij heel breed, aangezien ik dat van mezelf ben wat komt door agressie :P.
Die rare dromen had ik in het begin bij Alpha X ook last van, na verloop van tijd verdwenen die wel. Weet natuurlijk niet of dat ook geld voor Natadrol.
Maarja in jou geval, der zijn toch genoeg chinezen op de wereld xD. Lijkt veel op soorten dromen die ik heb gehad, dood,verderf en agressie :P

haha ik niet en zeker niet zo realistisch, was precies echt wakker!
en ik weet echt niet of het door de verhoging komt of door het feit dat ik het al een tijd neem en het nu harder begint in te kicke.. sorry..

Oh klopt ja, je zit natuurlijk net rond de periode dat het bij de meeste echt begint te werken. Hoef je geen excuses voor aan te bieden. Nadeel van die realistische dromen is, in ieder geval bij mij dan, je komt lichamelijk wel tot rust maar geestelijk stuk minder. Of ervaar jij dit anders ?.

Oh klopt ja, je zit natuurlijk net rond de periode dat het bij de meeste echt begint te werken. Hoef je geen excuses voor aan te bieden. Nadeel van die realistische dromen is, in ieder geval bij mij dan, je komt lichamelijk wel tot rust maar geestelijk stuk minder. Of ervaar jij dit anders ?.

hm mwa kweetni :D niet echt last van gehad :D maar zit wel iets van waarheid in.. vooral door die chinees die ik niet dood kreeg, dat was geestelijk wel niet tot rust komen :D

Hehe had nog een laatste vraag. Wat houd backpumps in ?

Hehe had nog een laatste vraag. Wat houd backpumps in ?

je kent het pomp gevoel in je biceps bvb als je een NO-product pakt he.. nu dit pomp gevoel in die onderste twee grote spieren in je onderrug en nu moet je denken dat die continu gecontracteerd zijn, opgespanne en die gwn niet willen ontspanne :rolleyes: en dan loop je ook n beetje debiel, precies of er een dikke breinaald in je gat zit ipv in de chinees :roflol:

Nou leuke vooruitzichten :P, zal het wel merken tegen die tijd. Was benieuwd of het pijnlijk was of niet, kon ik me vast voorbereiden xD

haha ja ik heb kapot veel honger:D:D en die agressie nja ben altijd al een beetje humeurig geweest:p maar er stonden overtlaats 2 gaste veel te lang aan dat speciale bankje bezeg en ik werd supergeiriteerd:mad::o
check je pm

Nou leuke vooruitzichten :P, zal het wel merken tegen die tijd. Was benieuwd of het pijnlijk was of niet, kon ik me vast voorbereiden xD

bwah, langs kant vind ik het beetje lekker :D langs kant vind ik het k*t, toch voor uit bed te komen nzo, vooral k*t :D
(nee een breinaald in je gat is niet lekker maar het "pomp"gevoel wel)
ma echt pijn doet het niet hoor, no worries ;)

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

haha ja ik heb kapot veel honger:D:D en die agressie nja ben altijd al een beetje humeurig geweest:p maar er stonden overtlaats 2 gaste veel te lang aan dat speciale bankje bezeg en ik werd supergeiriteerd:mad::o
check je pm

thx, karma!
haha ja die honger is wel typisch precies :D

Het gaat wel goed hier blijkbaar.

Ik blijf eerlijk gezegd wel twijfelen of Natadrol echt veel doet. Eigenlijk zou je gewoon je bloed moeten laten testen, maar dat is natuurlijk niet echt realistisch.
Eerlijk gezegd denk ik dat je over een jaar niet veel meer over dit supplement zal horen. In Amerika is er ook even een hype rond geweest. Maar vanaf dat de meeste gebruikerservaringen tegenvielen, was dat snel over.
Nu is er weer zo een nieuw 'natuurlijk anabool' Pink Magic van Usp Labs.

Maar ben toch benieuwd naar je eindresutaat.

Het gaat wel goed hier blijkbaar.

Ik blijf eerlijk gezegd wel twijfelen of Natadrol echt veel doet. Eigenlijk zou je gewoon je bloed moeten laten testen, maar dat is natuurlijk niet echt realistisch.
Eerlijk gezegd denk ik dat je over een jaar niet veel meer over dit supplement zal horen. In Amerika is er ook even een hype rond geweest. Maar vanaf dat de meeste gebruikerservaringen tegenvielen, was dat snel over.
Nu is er weer zo een nieuw 'natuurlijk anabool' Pink Magic van Usp Labs.

Maar ben toch benieuwd naar je eindresutaat.

hm zou wel kunnen zijn, ze maken natuurlijk ook altijd nog betere supps die nog dichter tegen de grens liggen (of erover gaan) maar ik ben erg tevreden over natadrol tot zover, echt placebo effect kan dit niet meer zijn denk ik.. maar bon er zullen altijd wel nog betere en nog sterkere supps gemaakt worden.. maar met wat hedendaags legaal op de markt verkrijgbaar is, is dit toch een van de toppers denk ik..

Over Pink Magic, wtf als het in Amerika al 90dollar gaat kosten dan gaat het hier al helemaal duur zijn.. en dan heb je nog maar 1bottle.. maar idd zal mss een nieuwe hype zijn.. en ja gebruikerservaringen zijn 75/25 denk, 25 minder positief, 75 positief.. waarvan wsl 25% reps/gesponserd.. dat maakt het 50/25 +/- .. die 25 - zijn denk ik diegene die al een PH hebben gepakt.. ik heb nog nooit een PH gepakt maar van wat ik allemaal heb gelezen,gehoord,gezien is natadrol natuurlijk idd maar weinig tov een goeie cycle waarmee je aantal kg (lees:dubbele van natadrol of meer dan dubbele) VVM aanmaakt.. maar ja PH zijn illegaal, nata is legaal.. nata sides zijn ook te verwaarlozen.. het is een beetje wikken en wegen :)

ow ja, bloed laten testen was ik ook aan het denken.. weet alleen niet goed hoe ik dat moet aanpakken bij de dokter nzo.. en kwanta costa?

"motiverende olijven" haha
Zit je te hallucineren van de natadrol? :-)
Gaat wel lekker zo te lezen.

Dat is raar, in mijn droom heb ik die Chinees wel gedood en ik zit maar op 5 caps?!

:D

Dat is raar, in mijn droom heb ik die Chinees wel gedood en ik zit maar op 5 caps?!

:D

:roflol:!!!!

maja die van jou was een midget

chinese-midget-groom-marriage-wedding-photos-18_u1BgEHxjIuL8.jpg

die van mij was buff

Die veneinige midgets moet je niet onderschatten!

:roflol:!!!

Die veneinige midgets moet je niet onderschatten!

:roflol:!!!

:D!!!!

on topic: wie pakt er die ghenerate ook? sanca?
ik heb een leuke side ontdekt, had er al iets over gelezen maar nu zelf ondervonden, sinds ik die GHenerate voor mn slaap spray, bevordert het niet alleen mn slaap (val echt snel in slaap mmm :)) maar s'ochtends word ik niet wakker met een ODOL maar met een EDOL (extreem dikke ...)
hij is echt precies op zn max (zou zelfs zeggen bijna groter dan normaal max) en loeihard, vriendin vindt het wel fijn :D

ohja om de tel bij te houden: log dag 24

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven