voila!
Standing military press 3x8 1x5 45,45,50 50 => setje erbij, begin 50 te owne
Arnold press 3x8 1x2 16 18 20 20 => slechte uitvoering, 20 blijft teveel
Vertical rows 3x8 1x6 45,45,47,5 50 => power, power, power
Front cable raises 3x8 28,28,32 => zelfde gebleven
Shrugs plate 3x8 1x8 40,40,40,40 => 100%, zou hoger willen maar die 20kg schijven pak ik zalig lekker vast, uitvoering perfect, voel het branden, .. nja volgende keer eens zien of ik het mss met dumbbells ga doen..
Buikspieroefeningen 3x8 BW+10,15,15
Squats 3x8 100,100,100 => zelfde gebleven, blij dat het weer lukte

Deadlift 3x8 125, 125, 125 => zelfde gebleven, ""
Lunges 3x8 18, 20, 22 => laatste set verhoogd
Leg extensions 3x8 65, 65, 65 => zelfde, benen brandde gelijk zot
Glute ham raises 3x8 15, 15, 15 => vanaf eerste set 15kg, benen stonden warm!
2 lekkere trainingen!!!
eerste training heb ik zo extra setje gedaan as planned
tweede training niet omdat die squats en DL al tegen limiet waren, wil die eerst 100% owne!
voor de rest gaat alles lekker met mij, deze ochtend wel weer een lichte backpump..
GHenerate, mn vriendin kijkt altijd wel raar als ik naast het bed in zit te spraye in mn mond

en dan n minuut stil blijf zitten

de smaak is echt lekker

vraag me alleen af, moet ik het na het tanden poetsen doen of ervoor? ik doe het nu erna.. ik slaap ook als een baby sinds die GHenerate, val snel in slaap en slaap ook diep.. deze nacht wel weer een ****ing rare realistische droom gehad, waren ****ing chinezen die me wilden doden! hadden eerst tracker onder mn auto gestoken, en n bom.. die hadk ontmanteld.. dan zag ik ene ligge met sniper.. snel weggereden en dan zat er eentje op me te wachten in mn ouderlijk huis, die hebk ****ing geownd, lag een soort van dikke breinaald op de kast en die hebk van zn voorhoofd naar benede in zn lijf geramd, dan kwamen zn vriendjes chinese eraan begon ik gelijk een rambo die ook met die dikke breinaald aan te vallen maar die ginge gwn niet dood, echt 3x in die zn borst gestoken (hart streek) en die chinees bleef gwn lache.. en toen ging mn vriendin pisse en schoot ik wakker..

wat een ****ing rare droom

mss ook weer liggen "woelen" in mn bed en vndr die backpump ofzo
kleine samenvatting voor diegene die niet heel mn log willen lezen: drink nog steeds veel water, eet veel, rare dromen, diepe slaap, krachtwinst, abs zijn echt wel zichtbaarder aan het worden (vet% daalt dus echt wel), betere aflijning, ..
negatieve sides: rare dromen, deze ochtend toch weln kleine pukkel, lichte backpumps, iets agressiever (maar ja vindek niet echt erg)
voila jullie zijn terug op de hoogte

ohja ook n nadeel, sinds ik op 6caps zit, sleur ik heel de tijd met die natadrol/GHenerate rond in een tasje.. eet soms bij mn ouders, soms bij mezelf, soms bij mn vriendin haar ouders,.. zelfde met slapen.. en ja begint toch wel ambetant te worden om nu ook nog eens s'ochtends GHenerate of voor training en s'avonds voor slapen gaan.. vorige keer daardoor ook gwn vergeten.. is spijtig!
---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------
Hmm, Hopelijk wekt het die eetlust bij iedereen op. Kan de extra maaltijden goed gebruiken

. Is het iets korter af zijn het enige wat je tot nu toe merkt van de overstap naar 6caps ?.
haha nu je het zegt, sinds ik op die 6caps sta, sta ik ook wat korter kan precies wat minder commentaar verdragen en antwoord wat agressiever terug
in de gym was die agressie vanaf de eerste week al wel wat aanwezig en toenemende mate, tegen het einde van de cycle sla ik alles kort en klein
alles lezen he mate