MuscleMeat

StevenG's Natadrol log!

• Topic Starter Topic Starter
Ga je ook nog fotos plaatsen van het resultaat?

Zal je niet veel op gaan zien. Ik denk dat steven het vooral moet hebben van ze eigen gevoel en de cijfers.

correct, ik wil al mijn bevindingen omtrent natadrolstack hier delen maar plaats hier geen foto's.. veel respect voor de mensen die dit wel doen en ook bedankt daarvoor want een picture zegt vaak veel meer dan woorden.

Nouja mooi dat de smaak van Ghenerate goed te doen is, anders zit je met zo k*tsmaak een minuut onder je tong :P.

indeed :)

Wel nice dat je nu wat begint te merken qua kracht toenames. Word zelf steeds nieuwsgieriger maar ja moet nog paar weken geduld hebben :P. Ene kant wel lekker, kan ik mijn schema nog wat bijwerken en dergelijke. Zit goed in elkaar alleen red het nog niet elke dag vol te houden :(

ik ben er niet enthousiast over.
1% gezakt? dat kan net zo goed vocht zijn...

Misschien een wat aparte vraag, maar wat houd lean gainen precies in ? :P

Wel nice dat je nu wat begint te merken qua kracht toenames. Word zelf steeds nieuwsgieriger maar ja moet nog paar weken geduld hebben :P. Ene kant wel lekker, kan ik mijn schema nog wat bijwerken en dergelijke. Zit goed in elkaar alleen red het nog niet elke dag vol te houden :(

idd die krachttoename is wel lekker! vnv ook weer lekker getrained maar te tam om ze te posten, die ik morgen wel effe!

ik ben er niet enthousiast over.
1% gezakt? dat kan net zo goed vocht zijn...

dat kan inderdaad..

Misschien een wat aparte vraag, maar wat houd lean gainen precies in ? :P

droge massa bijkomen
ohja over die fiets stuur ik je morgen een pm heb het heel druk nu

hm is niet raar verwoord denk ik hoor, is gwn bb taal toch?
is idd proberen droge massa bij te komen
je hebt cutte, bulke en lean gaine? :roflol: naja nvmd :D
ik bedoel gwn droge massa aankomen :D

Ik denk eerlijk gezegt dat het nu pas een beetje lekker ze werk gaat doen.

Nu twee en halve week bezig? Geef het zomaar 2 weken om goed zijn werk te kunnen gaan doen.

Nouja bedankt voor de uitleg :P. Bulken en cutten kende ik wel maar was nieuwsgierig. In ieder geval weer iets geleerd:D

log dag 20

k*tdag, snachts slecht geslapen (muggen grrr :fire:) en hele dag hoofdpijn gehad, lang in de file gestaan, ... avondeten: heb fritten zitten eten, andalouse saus, steak, varkenshaasje met champignonsaus en een pizza margarita.. als ik slecht gezind ben, vergooi ik mn dieet :fire:

log dag 20

k*tdag, snachts slecht geslapen (muggen grrr :fire:) en hele dag hoofdpijn gehad, lang in de file gestaan, ... avondeten: heb fritten zitten eten, andalouse saus, steak, varkenshaasje met champignonsaus en een pizza margarita.. als ik slecht gezind ben, vergooi ik mn dieet :fire:

Is soms wel is goed steven! Even lekker helemaal los en "vreten" wat je wilt! Als je dat niet doet hoe moeilijker het word om vol te houden.

Trouwens aventoe een lekkere vette hap kan juist bevorderend zijn.

haha natte drol

log dag 20

frit met andalouse? :kots:

wtf? mega lekker kerel!!

vandaag terug clean, beter gezind en deel ik ff een receptje:
ik eet graag zo charcuterie-salades, zo krabsalade, martino, vleessalade, kipcurry, ... alleen eet ik echt veel en zijn die vaak kostelijk en zit er vaak veel mayonaise in.. dus maak ik soms zelf betere charcuterie-salades

hierbij dus een leuk receptje
- 1 potje asperges
- 1 blik champignons
- 1 blik ananas
- 3 blikken tonijn (kleine blikjes)
- 1 mini blikje tomatenconcentraat
alles is te koop in de aldi en denk de totaalprijs is 3euro ofzo

dan pak je zo een cylindervormige pot, asperges afgieten, champignons afgieten, ananas afgieten en nogs afspoelen wnt die van mij ware op siroop en da wilk ni en potje tomantenconcentraat erop.. dan met een goeie staafmixer beginnen mixen tot alles 1 dikke smurrie is. dan gooi ik er de drie blikken tonijn over (dan heb je nog zo lekkere brokjes tonijn, als je dat niet wil mix je het gewoon mee) ik wou er eigenlijk nog wat hard gekookte eitjes bij doen (niet mee mixen maar gwn fijn stampen met vork en erbij doen maar hadde er geen meer in huis dus seffens naar de winkel :D
het is echt heerlijk, cheap en gezond :)

ik post er direct een foto van :) trainingen etc volgen uiteraard ook ;)

Wat voor een blikjes tonijn koop jij dan? Want de enige blikken in de Aldi die ik weet, zijn 150 gram tonijn ps. Dat zou neerkomen op bijna een halve kilo tonijn...:o

Wat voor een blikjes tonijn koop jij dan? Want de enige blikken in de Aldi die ik weet, zijn 150 gram tonijn ps. Dat zou neerkomen op bijna een halve kilo tonijn...:o

sorry, die had ik niet gekocht maar ja je weet wel wat ik bedoel :) gwn ff checke in cheape winkel, net nog gezien in een winkel in nederland (ik woon redelijk dicht tegen de grens) eum twas ni AH maar een soortgelijke winkel denk..

trainingen zullen ff moete wachten wnt ga zo terug traine en dat gaat wel ff voor :p maar ik hou jullie op de hoogte hoor!

Enne, hoe gaat ie hier?

Ik begin echt wel meer en meer agressie te krijgen, er is duidelijk iets aan het werken :D

Enne, hoe gaat ie hier?

Ik begin echt wel meer en meer agressie te krijgen, er is duidelijk iets aan het werken :D

haha nu je het zegt, sinds ik op die 6caps sta, sta ik ook wat korter :rolleyes: kan precies wat minder commentaar verdragen en antwoord wat agressiever terug :) in de gym was die agressie vanaf de eerste week al wel wat aanwezig en toenemende mate, tegen het einde van de cycle sla ik alles kort en klein :roflol:

en ik post zo mn trainingen :whip: dat ik die nog niet gepost heb
dan zal ik nu maar weer eens in excel beginne type :rolleyes: *boring*

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

heb n potje met olijven gepakt, chill kan ik wat eten tijdens type :D motiverende olijven :D merk je trouwens als iets van stijgende eetlust? dat merkte ik in begin vooral hard! ik at soms een volledige avondmaaltijd, ging naar mn vriendin en schoof daar terug mee aan tafel :roflol:

Terug
Naar boven