steven177
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt een Natabolic stack bij bodyenfitshop. Deze bevat 2x Natadrol, 1x Formadrol en 1x Ghenerate, dit is genoeg voor 10weken cycle.
En dan zulke lelijke vormen krijgen of onder de striae te komen zitten ?
Of je lichaam gewoon verpesten van binnen ?
Nee bedankt.
ja maar ik heb nu vakantie dusHmm kan erg lekker zijn op bepaalde momenten, behalve als je erdoor telkens te laat op school/werk komt.
is idd lekker gwn 13uur aan 1stuk vaste slaap hebbenEn dan zulke lelijke vormen krijgen of onder de striae te komen zitten ?
Of je lichaam gewoon verpesten van binnen ?
Nee bedankt.
!!!!
on topic: wie pakt er die ghenerate ook? sanca?
ik heb een leuke side ontdekt, had er al iets over gelezen maar nu zelf ondervonden, sinds ik die GHenerate voor mn slaap spray, bevordert het niet alleen mn slaap (val echt snel in slaap mmm) maar s'ochtends word ik niet wakker met een ODOL maar met een EDOL (extreem dikke ...)
hij is echt precies op zn max (zou zelfs zeggen bijna groter dan normaal max) en loeihard, vriendin vindt het wel fijn
ohja om de tel bij te houden: log dag 24

pff... 100 euro voor die shit.
ga liever aan de echte aas dan... Dan gain je teminste ook wat.
ik heb het helemaal niet over jougast al je comments zit je te zagen in mn log, je hebt nix nuttigs te vertellen en lacht toch niet om mn grappen en apprecieert mn post toch niet, .. bol dan toch gwn af en zit mn log niet te vervuilen, echt ik apprecieer je reacties niet
ik ga niet aan de AAS en das mijn beslissing, ga ergens anders bronnetje spelen

post je al naar paar dagen, van AAS word je zelf niet op 3dagen zwaarder..ff een nuchtere opmerking:
Ik lees dat je harder voelt (en dan bedoel ik niet je erectie)
en je kracht gaat vooruit...
maar uiteindelijk gaat het toch om FFM
nu is het wel wat te vroeg miss
Maar ben je zwaarder geworden ofwat?
vermeld ik in post 1beetje verwarrend dit, 2 stevens in 1 topic
Maar eeh, ik weet niet of je het al ergens vermeld hebt maar hoeveel caps neem je per dag?
3?
check je eigen post hierboven..Nee, enige wat hij ervan krijgt zijn harde tepels...
Man lees het het topic eens door man.
het is mijn log toch?daar geloof ik direct in, de symtomen zijn er duidelijk op, je begint nu al foto's van je caps te maken....
morgen ga je filmen hoe je ze inslikt? en waarme? water? chocomel? of een ml test uit een spuit?![]()
...
je volgt het log toch? weet je even goed wat hiermee wordt bedoeldvetmeting moet je altijd voor je training doen, nooit erna.
Hoezo nakuren![]()
google?En hoe kom je daarbij? staat dat op het product ofzo? of verzin je dit terplekke![]()
lui?
thx 4 the motivationik ben er niet enthousiast over.
1% gezakt? dat kan net zo goed vocht zijn...

ga ergens anders klanten scharrelen, ik kies om geen AAS te nemen, is mijn keuze en daar zal jij niets aan veranderen.pff... 100 euro voor die shit.
ga liever aan de echte aas dan... Dan gain je teminste ook wat.
brontalker is nog nooit NOG NOOIT iemand gestorven aan een goed doseerde steroïden gebruik.
tegen jou inderdaad welik heb het helemaal niet over jou
ik merk dat die nutradrol van je, je goed agressief maakt![]()

![]()
stel je niet aan man.
Je maakt een log op een OPENBAAR forum.
Iedereen kan dus posten wat ie wilt, negatief of positief.
Als je alleen maar positief reacties wilt, open dan lekker op logje op je hyves ofzo, waar al je vriendjes kunnen reageren, met "goedzo" "super" "gaat goed he?" en al die shit... pff