XXL Nutrition

StevenG's Natadrol log!

:roflol:

stel je niet aan man.
Je maakt een log op een OPENBAAR forum.
Iedereen kan dus posten wat ie wilt, negatief of positief.

Als je alleen maar positief reacties wilt, open dan lekker op logje op je hyves ofzo, waar al je vriendjes kunnen reageren, met "goedzo" "super" "gaat goed he?" en al die shit... pff
En je kan nog post die je niet aanstaan nog zelf verwijderen ook, wat wil je nog meer ;)

ik geef je hier wel wat gelijk. Eigenlijk zit TS zijn product op te hemelen, hoewel het eigenlijk weinig resultaat lijkt te geven, buiten dan de slaapproblemen en erecties.

Kan je misschien een kleine samenvatting geven van wat het product tot nu toe voor je heeft opgeleverd op de verschillende vlakken zoals kracht, massa, vetverlies...?

• Topic Starter Topic Starter
ik geef je hier wel wat gelijk. Eigenlijk zit TS zijn product op te hemelen, hoewel het eigenlijk weinig resultaat lijkt te geven, buiten dan de slaapproblemen en erecties.

Kan je misschien een kleine samenvatting geven van wat het product tot nu toe voor je heeft opgeleverd op de verschillende vlakken zoals kracht, massa, vetverlies...?

staat allemaal in heel mn log, ik hemel helemaal niets op.
check Bizar, Sanca, .. hun logs en volg die moest je mij in twijfel trekken.
Probeer jullie enkel maar zo goed mogelijk op de hoogte te houden van mijn vorderingen en training, als dit niet geapprecieerd wordt, steek ik mijn tijd beter in andere zaken ipv in excel zitten typen, geloof mij er zijn leukere dingen ;)

moest je 2min de tijd hebben genomen om eventjes te lezen wat ik de afgelopen weken heb zien posten, dan had je gelezen dat de eerste weken de effecten van natadrol minimaal waren. vanaf einde week 2 begin week 3 ben ik een krachtwinst beginnen merken dewelke je terug vindt in mijn trainingen, mijn gewicht,vet% is gepost geweest maar eveneens dat dit met een korrel zout moet genomen worden. voor de rest zijn mijn abs zichtbaarder geworden wat mij toont dat mn bf% is gedaald voor de rest ben ik zwaarder geworden dus normaal toont dit op een toename in VVM, hoeveel juist weet ik niet, geen 5kg, geen 3kg.. nee geen superlog waarin ik superman word, wil je dat hebben, check dan AAS logs, dan kan er in een log wel een +10kg zijn met de bijhorende neveneffecten.. ik hemel dus naar mijn mening niets op, ik zeg het je zelf dat dit geen supermansupplement is, je zal hier niet een pro-bb'r lijf van krijgen of die beachlook waar je van droomt.. wel zeg ik wat de effect op mij zijn dus ik denk niet dat ik bezig ben met ophemelen? maar ben blij dat er nu meerdere loggers zijn, check hun en vraag hun mening, moet je mij niet liggen aanvallen ;)

Ik volg de log nu ook al hele tijd. Vind het onterechte kritiek op je Steven. Je doet immers wat je moet doen : vertellen wat het product met je doet. Zoals je hierboven zegt heb je alle relevante info hier wel in de log staan, maar je kan er niets aan doen dat die volgespamd word door zeikerds (ja nu ben ik er eentje van :D ), zodat het wat leesvoer wordt. Goed bezig zou ik zo zeggen, en keep us updated !

EDIT :ludqvist, hij heeft die 99,99% zeker op B&F gekocht, want is daar een trouwe klant. Moest je zelf twijfelen en bent niet te veeleisend, zou ik voor de goedkope gaan. Heb die ook liggen, en is zeer goed voor een 'beginnende vetmeter :D'. Wel tricky als je je vel moet vastpakken : soms pak je wat meer wast en soms wat minder wat de resultaten met enkele % kan doen schommelen. Dat doet die digitale dan weer niet, maarja de prijs liegt er niet om. Ben tevreden met die goedkope van 6,5 euro :)

Laatst bewerkt:
mooie aankoop die BF-metertjes.
Waar heb je die digitale gekocht? (of heb ik er over heen gelezen)
hier wat vetmetertjes:
http://www.xxlnutrition.nl/Accufitness-M44/Vetpercentage-meter-P255
http://www.xxlnutrition.nl/Sequoia-Fitness-M108/Defender-Body-Fat-Caliper-P645
http://www.bodyenfitshop.nl/vetpercentagemeter/accufitness/fattrack-ii-digital-body-fat-caliper
http://www.bodyenfitshop.nl/vetpercentagemeter/accufitness/fattrack-pro-digital
http://www.bodyenfitshop.nl/vetpercentagemeter/sequoia-fitness/metacal-bodyfat-caliper

de onderste twee zijn diegene die ik gekocht heb, maar XXL verkoopt er ook, bij de andere boardsponsors heb ik er geen gevonden maar moet je mss zelfs eens nagaan en dan gewoon eens bekijken/vergelijken en zien waar je je het beste bij voelt! digitaal is erg handig aangezien je dan geen tabel meer nodig hebt nzo, maar ja wel direct een andere prijsklasse :o een goedkope doet ook wel de trick :) mss daar mee beginnen en zien of je het vaak gebruikt nzo, kan je binnen half jaartje nog steeds de digitale bestellen?

pg 12 denk ik :D maar bedankt :)

Ik volg de log nu ook al hele tijd. Vind het onterechte kritiek op je Steven. Je doet immers wat je moet doen : vertellen wat het product met je doet. Zoals je hierboven zegt heb je alle relevante info hier wel in de log staan, maar je kan er niets aan doen dat die volgespamd word door zeikerds (ja nu ben ik er eentje van :D ), zodat het wat leesvoer wordt. Goed bezig zou ik zo zeggen, en keep us updated !

Bedankt, zal ik doen

Nouja Steven het mag dan inderdaad geen wonder product zijn. Toenames in kracht, daling van BF% en wat toename is VVM is toch mooi zat :thumbs:
Je hebt er plus minus nu 3 weken op zitten, hoe lang trek je hem door ivm vakantie die je gepland had ?

Nouja Steven het mag dan inderdaad geen wonder product zijn. Toenames in kracht, daling van BF% en wat toename is VVM is toch mooi zat :thumbs:
Je hebt er plus minus nu 3 weken op zitten, hoe lang trek je hem door ivm vakantie die je gepland had ?

tot het einde.. ga wsl op vakantie in augustus, dan ben ik PCT aan het doen met formadrol.. valt het net wnr ik nog die PCT aan het pakken ben, dan word ik een smokkelaar :rolleyes: steek ik die gwn tussen mn usual stuff medicijnen (aspirine, ...) en denk niet dat ze die koffers richting vakantiebestemmingen zo hard scanne nzo

Hehe smokkelen altijd leuk :P
Maargoed wie weet wat de stack nog brengt aankomende weken.
Het kleine begin is der in ieder geval wat bij de meeste rond 3 weken lag dus.

Ben ook zeer benieuwd naar de uiteindelijke cijfers van je "kuur" :) Beetje vreemd dat men van dit log verwacht dat je er 7 kg van pakt en als dat niet het geval is het een k*tproduct is. Het zijn gewoon geen steroids en daar wil hij niet aan beginnen wat in mijn ogen ook zeer terecht is.

de onderste twee zijn diegene die ik gekocht heb, maar XXL verkoopt er ook, bij de andere boardsponsors heb ik er geen gevonden maar moet je mss zelfs eens nagaan en dan gewoon eens bekijken/vergelijken en zien waar je je het beste bij voelt! digitaal is erg handig aangezien je dan geen tabel meer nodig hebt nzo, maar ja wel direct een andere prijsklasse :o een goedkope doet ook wel de trick :) mss daar mee beginnen en zien of je het vaak gebruikt nzo, kan je binnen half jaartje nog steeds de digitale bestellen?

Ik heb mezelf nog nooit gemeten. Ook familieleden of vrienden hebben hier geen ervaring mee.
Ik vermoed dus dat die digitale handiger zou zijn als je niet veel ervaring hier mee hebt, als ik zo je beschrijving las.
Het lijkt me ook wat nauwkeuriger te zijn dan de handmatige; net zoals bij een gewone weegschaal t.o.v. een digitale.

Klopt mijn redenering?

Hehe smokkelen altijd leuk :P
Maargoed wie weet wat de stack nog brengt aankomende weken.
Het kleine begin is der in ieder geval wat bij de meeste rond 3 weken lag dus.
yes indeed :cool:

Ben ook zeer benieuwd naar de uiteindelijke cijfers van je "kuur" :) Beetje vreemd dat men van dit log verwacht dat je er 7 kg van pakt en als dat niet het geval is het een k*tproduct is. Het zijn gewoon geen steroids en daar wil hij niet aan beginnen wat in mijn ogen ook zeer terecht is.
bedankt :)

Ik heb mezelf nog nooit gemeten. Ook familieleden of vrienden hebben hier geen ervaring mee.
Ik vermoed dus dat die digitale handiger zou zijn als je niet veel ervaring hier mee hebt, als ik zo je beschrijving las.
Het lijkt me ook wat nauwkeuriger te zijn dan de handmatige; net zoals bij een gewone weegschaal t.o.v. een digitale.

Klopt mijn redenering?
ja klopt idd wel langs een kant hoewel je met die handmatige ook redelijk precies kan meten alleen is het wat meer werk ivm tabel nzo.. en kan je ook geen 7puntsmeting doen, enkel driepunts.. maar dat je met die handmatige dat nog nooit heb gezien is niet erg hoor, leer je allemaal wel snel.. je moet het zelf een beetje zien :) 50euro vs 6,5 is een groot verschil.. maar als je elke week jezelf gaat meten, in cut/bulk en zo je progressie altijd gaat bijhouden, zo precies mogelijk, dan is het wel de moeite waard denk ik.. als je het uit nieuwsgierigheid of voor plezier eens wil weten, kan je beter die goedkope pakke of effe in je gym vragen (daar hebben ze er vaak ook eentje liggen) hopelijk ben je wat met mn uitleg :)

Voor een volledig natuurlijk product, zijn dit toch al mooie concrete resultaten vind ik. Het lijkt zowat in de lijn van de beste test booster te liggen. Blijf zo voort loggen!
En als je met die Formadrol begint, is het best om dat niet te hoog te doseren (niet hoger dan standaard dosering). Want dat is een AI (welk het werzaam bestanddeel is weet ik wel niet) en dat kan je libido serieus doen crashen.

Is Formadrol eigenlijk op basis van Formestane of een andere AI?

Voor een volledig natuurlijk product, zijn dit toch al mooie concrete resultaten vind ik. Het lijkt zowat in de lijn van de beste test booster te liggen. Blijf zo voort loggen!
En als je met die Formadrol begint, is het best om dat niet te hoog te doseren (niet hoger dan standaard dosering). Want dat is een AI (welk het werzaam bestanddeel is weet ik wel niet) en dat kan je libido serieus doen crashen.

Is Formadrol eigenlijk op basis van Formestane of een andere AI?

Bedankt en ook bedankt voor de tips!

Hier formadrol facts:
Supplement Facts
Serving Size: 1 Capsule
Servings Per Container: 90

Proprietary Blend
Anti-Aromatase Complex 27mg
3-beta-3-hydroxy-urs-12-ene-28-oic acid
2-Penyl-benzo{h}chromen-4-one

SERM Complex 520mg
Sodium Caprylate
Ellagic Acid (Highly Standardized)
Ginger (Highly Standardized)
Quercetin
Luteolin
Piperine

Bedankt voor de uitleg. Nu vroeg ik mij nog af waarom je geen 7-puntsmeting kan doen met de handmatige?

Bedankt voor de uitleg. Nu vroeg ik mij nog af waarom je geen 7-puntsmeting kan doen met de handmatige?

tabel die erbij zit is voor een 3-puntsmeting..
je zou er idd wel eentje op het internet kunnen zoeken en downloaden.. weet niet in welke mate dat overeenkomt met andere vet%meters, denk normaal geen probleem? iemand mss een linkje? altijd handig voor in de toekomst, als mn batt van digitale plat is fzo :D

Vetmeter word bij mij pas gebruikt na de vakantie, voordat ik met de Natabolic stack begin :P.
Nu is het vooral gebruik maken van de spiegel aangezien die niet kan liegen.

Vetmeter word bij mij pas gebruikt na de vakantie, voordat ik met de Natabolic stack begin :P.
Nu is het vooral gebruik maken van de spiegel aangezien die niet kan liegen.

hehe true, hoewel je soms niets bij jezelf ziet.. maar dat je dan ineens iemand tegen komt die je ff niet hebt gezien en die zegt dan :eek: wow ben jij breed geworden :eek:

Die reacties zijn inderdaad het leukste :P
Maar merk wel in de spiegel dat mijn vet rond middel veel minder is geworden dan bijv een maand geleden. Gelukkig weeg ik nog wel hetzelfde of zelf iets meer nu dus VVM is omhoog gegaan :D

Die reacties zijn inderdaad het leukste :P
Maar merk wel in de spiegel dat mijn vet rond middel veel minder is geworden dan bijv een maand geleden. Gelukkig weeg ik nog wel hetzelfde of zelf iets meer nu dus VVM is omhoog gegaan :D

Dat probeer ik du ook te doen; daarom juist lijkt me een meetinstrument als een huidplooimeter erg handig.

Heb zelf ook de goedkope liggen, makkelijk in gebruik en voor die prijs een leuk ding voor beginners. Als je er echt serieus mee aan de slag wilt kun je een dure kopen. Zelf ben ik er op dit moment weinig mee bezig met de huidplooimeter. Als ik begin met Natabolic stack zal ik hem vaker gebruiken maar om nou perse voor die 10weken een ding te kopen voor 50euro vind ik zelf overdreven. Het is nog altijd de vraag of ik hem daarna blijf gebruiken dan :P

Terug
Naar boven