StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
eerlijk gezegd geen idee, maar hier zijn er wel een paar posters die je daarover uitsluitsel kunnen geven denk ik?Hehe steven om even antwoord te geven vanuit de B&F sectie.
Ik volg je log ook sinds kort, nu ik weer wat extra tijd heb voor de computer gebeuren.
Was ook de reden dat ik het wel interessant vond klinken.
Zat alleen te denken aangezien ik Alpha X heb of ik dan rust periode tussen de Alpha en Nata/Formadrol moest nemen.
Blijf dit logje zeker volgen
En natuurlijk veel succes met alles, hopelijk boek je mooie resultaten.
ik wou die supercissus rx voor mn spieren/gewrichten en geen blesures op te lopen nemen..@ Steven: Mwa, wat zou een cortisol supplement hier nog aan toevoegen?
Daar ben ik het mee eens. Als je iets voor cortisol wil nemen, dan zou ik het samen met formadrol doen of erna.
Cissus is wel een deftig product. Maar als je niet echt last heb dan zou ik het niet kopen. Zeker tijdens een cycle moet je niet te veel geld uitgeven aan extra supps. Als die natadrol werkt, zal je daar genoeg van gainen. Niet nodig om dan nog extra kosten te maken.
Je moet misschien een zoeken op anabolicminds en vooral prohormoneforum (PHF), daar staan wel een paar leuke posts over natadrol. Een paar posters daar merkten wel iets van natadrol, maar die doseren het blijkbaar wel iets hoger. Op het PHF, staan er ook een aantal posts van Patrick Arnold over.
ok thx, doe ik! idd doseringen van 8caps heb ik ook gelezen! nu ja aangezien ik nog niet zo een mega beest ben (90kg valt nog mee tov sommige manne daar..) denk ik dat 6caps wel ok is
maar bedankt, ik ga er zeker eens rondneuzen!de pics van de cap! op de tweede pic zie je duidelijk datm makkelijk uit elkaar is te halen.. maar idd gwn slikke die handel

EDIT: ff zitten lezen op phforum, sommige doseren zelfs 10caps ed.. patrick heeft het getest en steroid free, das wel goed
verder zijn de reviews daar 50/50 denk ik, het is geen AAS/PH maar bij velen doet het wel iets.. bij mij is het iets aan het doen, tot dusver hou ik er wel van
naja we zien wel wat de komende weken brengen 
Laatst bewerkt:

, Maar op de site en in dat topic van prohormonen raadde verschillende mensen aan dit pas te nemen, wanneer je minimaal 21 jaar bent. 

wel krachtig!! voor de rest vertical rows ook een beetje kunne verhogen, front cable raises ook! nothing crazy maar die 2,5kg meer of minder maakt het verschil soms wel! en deed ook nix bagger, kon de gewichten 100% aan en dat voelde echt lekker 

Kan eventueel ook logje maken, kijk wel even.