Fitness Seller

StevenG's Natadrol log!

• Topic Starter Topic Starter
Hehe steven om even antwoord te geven vanuit de B&F sectie.
Ik volg je log ook sinds kort, nu ik weer wat extra tijd heb voor de computer gebeuren.
Was ook de reden dat ik het wel interessant vond klinken.
Zat alleen te denken aangezien ik Alpha X heb of ik dan rust periode tussen de Alpha en Nata/Formadrol moest nemen.
Blijf dit logje zeker volgen :thumbs:
En natuurlijk veel succes met alles, hopelijk boek je mooie resultaten.
eerlijk gezegd geen idee, maar hier zijn er wel een paar posters die je daarover uitsluitsel kunnen geven denk ik?

@ Steven: Mwa, wat zou een cortisol supplement hier nog aan toevoegen?
ik wou die supercissus rx voor mn spieren/gewrichten en geen blesures op te lopen nemen..

Daar ben ik het mee eens. Als je iets voor cortisol wil nemen, dan zou ik het samen met formadrol doen of erna.
Cissus is wel een deftig product. Maar als je niet echt last heb dan zou ik het niet kopen. Zeker tijdens een cycle moet je niet te veel geld uitgeven aan extra supps. Als die natadrol werkt, zal je daar genoeg van gainen. Niet nodig om dan nog extra kosten te maken.

Je moet misschien een zoeken op anabolicminds en vooral prohormoneforum (PHF), daar staan wel een paar leuke posts over natadrol. Een paar posters daar merkten wel iets van natadrol, maar die doseren het blijkbaar wel iets hoger. Op het PHF, staan er ook een aantal posts van Patrick Arnold over.

ok thx, doe ik! idd doseringen van 8caps heb ik ook gelezen! nu ja aangezien ik nog niet zo een mega beest ben (90kg valt nog mee tov sommige manne daar..) denk ik dat 6caps wel ok is :) maar bedankt, ik ga er zeker eens rondneuzen!

de pics van de cap! op de tweede pic zie je duidelijk datm makkelijk uit elkaar is te halen.. maar idd gwn slikke die handel :D

5l9mjr.jpg

142cx95.jpg

EDIT: ff zitten lezen op phforum, sommige doseren zelfs 10caps ed.. patrick heeft het getest en steroid free, das wel goed :) verder zijn de reviews daar 50/50 denk ik, het is geen AAS/PH maar bij velen doet het wel iets.. bij mij is het iets aan het doen, tot dusver hou ik er wel van :) naja we zien wel wat de komende weken brengen :)

Laatst bewerkt:
Valt opzich wel mee, even oefenen met paracetamols en dan moet het lukken.
No pain no Gain!

Ik wil dit pas in dec/jan nemen ongeveer :p, Maar op de site en in dat topic van prohormonen raadde verschillende mensen aan dit pas te nemen, wanneer je minimaal 21 jaar bent.

Het is nog wel legaal, maar waarvoor is het dan zo geheimzinnig en weten weinig mensen ervan. Als je in de sportschool willekeurige mensen vraagt over crack en no-xplode dan weet iedereen dit. Maar zo te lezen, is dit beter alleen weet niemand dit. Hoelang zou dit denk je nog legaal blijfen?

ik wou die supercissus rx voor mn spieren/gewrichten en geen blesures op te lopen nemen..

Ga naar de Hema (of de Belgische variant) en koop een potje Glucosamine/Condriotine mix. Stuk goedkoper, en waarsch zelfde effect.

Je moet misschien een zoeken op anabolicminds en vooral prohormoneforum (PHF), daar staan wel een paar leuke posts over natadrol. Een paar posters daar merkten wel iets van natadrol, maar die doseren het blijkbaar wel iets hoger. Op het PHF, staan er ook een aantal posts van Patrick Arnold over.

PHF is een erg goed forum, alleen de dosering van sommige is idioot. Ik heb logs gelezen met 80 mg Epistane op een dag bijv.

ff zitten lezen op phforum, sommige doseren zelfs 10caps ed.. patrick heeft het getest en steroid free, das wel goed :) verder zijn de reviews daar 50/50 denk ik, het is geen AAS/PH maar bij velen doet het wel iets.. bij mij is het iets aan het doen, tot dusver hou ik er wel van :) naja we zien wel wat de komende weken brengen :)

Inderdaad best niet zo hoog doseren. Zoals je het nu doet lijkt me wel goed.
En het zal wel niet de gains geven van AAS/PH, maar ook niet de sides.

daar geloof ik direct in, de symtomen zijn er duidelijk op, je begint nu al foto's van je caps te maken....
morgen ga je filmen hoe je ze inslikt? en waarme? water? chocomel? of een ml test uit een spuit? :D

blijf uit mn log attentionwhore en leer lezen
ik postte die cap omdat iemand erachter vroeg

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:42 ----------

Ga naar de Hema (of de Belgische variant) en koop een potje Glucosamine/Condriotine mix. Stuk goedkoper, en waarsch zelfde effect.
goeie tip thx :thumbs:

PHF is een erg goed forum, alleen de dosering van sommige is idioot. Ik heb logs gelezen met 80 mg Epistane op een dag bijv.

Inderdaad best niet zo hoog doseren. Zoals je het nu doet lijkt me wel goed.
En het zal wel niet de gains geven van AAS/PH, maar ook niet de sides.
idd, 12caps ED.. aan zo een zaken doe ik niet mee ;)
ik blijf zo verder doen, we zien wel, bedankt!

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

Valt opzich wel mee, even oefenen met paracetamols en dan moet het lukken.
No pain no Gain!

Ik wil dit pas in dec/jan nemen ongeveer :p, Maar op de site en in dat topic van prohormonen raadde verschillende mensen aan dit pas te nemen, wanneer je minimaal 21 jaar bent.

Het is nog wel legaal, maar waarvoor is het dan zo geheimzinnig en weten weinig mensen ervan. Als je in de sportschool willekeurige mensen vraagt over crack en no-xplode dan weet iedereen dit. Maar zo te lezen, is dit beter alleen weet niemand dit. Hoelang zou dit denk je nog legaal blijfen?

het is getest door die Patrick Arnold en was niet 'spiked' dus ik denk dat het normaal legaal zou moeten blijven.. maar ja.. u never know..
log dag 13 6caps natadrol ED 2/2/2
vnv traine! hebr al enorm veel zin in!
honger hoger als normaal maar laatste tijd stabiel, waterinname is vanaf begin log al wat hoger, libido is nog steeds best wel hoog (no further details ;)), acne minimaal (1 spot), agressiviteit (beperkt tot in de gym maar voelt wel lekker), verdere zaken: pomp/spierhardheid, nog geen significante toename in spierkracht/spiermassa, maar heb gevoel dat het begint te komen (hoop ik toch, zie laatste training), wel de indruk dat het ook vetverbrandend effect heeft aangezien ik tijdens trainen etc harder zweet, ook kan ik precies langer lopen/cardioën.. maar mss is mn conditie er ook gwn op vooruit gegaan!

suc6 met je logje ik pak ff een abbo :D

Heb mijn 2 potjes Nata en 1 potje Ferma ook binnen. Dit Nata's zijn inderdaad flinke capsules, groter dan normaal heb ik het idee. (Maar ze komen niet over Diesel Test Hardcore heen, dat waren gewoon huge)

effe delen:

Tinospora cordifolia ~ NATADROL
Conditions Treated: Cancer
Specific Conditions Treated: Prostate Cancer
Ingredients Used: Tinospora cordifolia
Description: Prostate Cancer, Carcinoma of Prostate

The Prostate Gland is an associate gland in the urogenital system of the male. The function of the prostate gland is to produce prostatic fluid which helps the sperm in the semen to swim freely and provide nutrition to the sperms. After the age of 60 this organ becomes a problem and can cause a number of diseases including cancer. Prostate Cancer/ Cancer of Prostate/ Carcinoma of Prostate is the third most common cause of death due to any cancer in the US. Symptoms of Prostate Cancer may include "Problems passing urine, such as pain, difficulty starting or stopping the stream, or dribbling, low back pain and pain during ejaculation". Prostate Cancer treatment often depends on the stage of the cancer. How fast the cancer grows and how different it is from surrounding tissue helps determine the stage. Treatment may include "surgery, radiation therapy, chemotherapy or control of hormones that affect the cancer". Free radicals have been indicted as the primary cause of various malignancies. The content of flavonoids in Tinospora cordifolia extracts was significant. The antioxidant activity of Tinospora cordifolia extracts was almost two times higher than other commonly used antioxidants like Selenium and vitamin E. Ingredients present in Tinospora cordifolia extracts showed long lasting radical scavenging activity and the EPR spectra were recorded in time to follow the reaction kinetics. .The Tinospora cordifolia extract have demonstrated significant anti-tumorous, anti-cancerous and selective toxicity against various types of cancer cells. Tinospora cordifolia extracts can be used with confidence to treat Prostate Cancer along with other conventional treatments with chemotherapeutic agents.

Interesting info....Apparently this is a very versitile herb. It dramatically improves the immune system and is also a powerfull antioxidant. Check the website below.
http://www.mamaherb.com/HomeRemedies...dRemedy&id=313

bron: http://anabolicminds.com/forum/lg-sciences/154560-tinospora-cordifolia-natadrol.html geraadpleegd op 10 juni 2010

effe off-topic, leuk voor de mensen die mn log volge :thumbs:
soort van koeke dat ik maak, voedzaam, lekker, ..

receptje:
1/2dl melk
1/2dl olijfolie
3zakjes vanillesuiker (normaal veel meer maar met 3zakjes is het ook lekker, das denk ik 24gr)
75gr mueslimix (van aldi bvb zitten rozijnen, hazelnoten, havermoutvlokken, ... in) of pure havermout
150gr bloem of zelfrijzende bloem
2eieren (eiwit opkloppen en op laatste mee in de pot doen)
allemaal in een schaal mooi mengen en dan zo bakpapier in de oven leggen, daarover wat bloem gooien en dan met een eetlepen of goeie scheppen erop "kwakken"
25min op 200°C en jummie!!!

ohja als je schrik hebt voor die 1/2dl olijfolie:
Olijfolie wordt als een gezond voedingsbestanddeel beschouwd. Dit heeft twee redenen. Een reden is dat de olie rijk is aan enkelvoudig onverzadigde vetzuren, welke de neiging hebben de kwalijker vetten in het menselijk lichaam te vervangen. De tweede reden is dat zich in olijfolie een aantal stoffen bevinden, zoals natuurlijke anti-oxidanten die cellen beschermen tegen veroudering. Om deze redenen kan het, zelfs bij een vetarm dieet nog steeds zinvol zijn om olijfolie te nuttigen.

Plantaardige vetten bevatten meer onverzadigde vetzuren, d.w.z. vetzuren met dubbele bindingen, dan dierlijke vetten. Deze verlagen het cholesterol en hebben een gunstig effect op het lipidenprofiel in het bloed. Als onverzadigde vetzuren echter hoog verhit worden, ontleden ze en vormen ze zelf radicalen. Die radicalen reageren direct tot onvolledige verbrandingsproducten zoals polycyclische aromatische koolwaterstoffen, waarvan sommige kankerverwekkend zijn. Olijfolie ontleedt op een temperatuur van 150°C-200°C, temperaturen die worden bereikt bij wokken of braden als de olie te heet wordten gaat walmen. Andere oliën zoals pinda-olie (arachide-olie) kunnen hoger verhit worden, maar zijn niet onverzadigd. Te hete olie kan beter niet voor braden worden gebruikt. Eiwitten in het voedsel, zoals vlees of ei, vormen dan te veel acrylamide, dat ook potentieel kankerverwekkend is

Hoewel al duizenden jaren bekend en steeds weer bevestigd is de positieve werking van olijfolie op de gezondheid anno 2005 nog steeds niet volledig verklaard. Het is daarom nog steeds een gewild onderwerp van voedselonderzoek. In september 2005 maakte het tijdschrift Nature bekend dat onderzoekers een stof genaamd oleocanthal in olijfolie aangetroffen hebben met een werking gelijk aan de pijnstiller en ontstekingsremmer Ibuprofen.

Prof. M. Katan, hoogleraar voedingsleer aan de Vrije Universiteit in Amsterdam, verklaarde in Trouw dat olijfolie gezond is, maar niet gezonder dan slaolie of andere oliën. De voornaamste reden van het gezondheidsimago van olijfolie ligt volgens hem in de door de Europese Unie gesubsidieerde onderzoeken naar de gezondheidseffecten van olijfolie. Deze onderzoeken vinden vooral plaats juist omdat er een overschot van olijfolie in Europa is.

1zva2hu.jpg

Laatst bewerkt:
je gaat lekker kerel ik post niet veel, maar ik volg je aandachtig. ga zo door!

je gaat lekker kerel ik post niet veel, maar ik volg je aandachtig. ga zo door!

thxxx!!:cool:

training van vandaag:

Standing military press 3x8 45,45,50
Arnold press 2x8 1x7 16 18 20
Vertical rows 3x8 45,45,47,5
Front cable raises 3x8 28,28,32
Shrugs plate 3x8 40,40,40
Buikspieroefeningen 3x8 BW+10,15,15

ging lekker! MP omhoog, arnoldpress omhoog maar daardoor kreeg ik de laatste rep er nimmer uit :o wel krachtig!! voor de rest vertical rows ook een beetje kunne verhogen, front cable raises ook! nothing crazy maar die 2,5kg meer of minder maakt het verschil soms wel! en deed ook nix bagger, kon de gewichten 100% aan en dat voelde echt lekker :cool: leuk dat de natadrol in kracht begint te werken

nogs bedankt voor de tip WillyW, heb nog veel op phforum en AM zitten lezen (beetje teveel vandaag :o) en waren zeker aantal interessante logs! een bekende logger daar pakte er een goeie pre-wo bij en die zei dat de natadrol de pomp van de pre-wo verhoogde en dit vond ik ook terug bij een andere logger.. ik ga er dus toch een pre-wo bij stacke :cool:

100% dedication! :wl::hedbang:

Laatst bewerkt:
Misschien offtopic maar die black powder is wel nette pre workout.
Had er al graag een review van willen maken, alleen 3 weken thuis gezeten met overbelasting van oude blessure.
Laatste 3 trainingen ivm tijdsgebrek elke keer Black Powder genomen, elke training ging heerlijk en Blue Raspberry smaak drinkt nog makkelijk weg ook.
Trouwens wel mooi dat je wat van de Natadrol begint te merken, hopen dat de vooruitgang blijft doorgaan aankomende weken :thumbs:

Lekkere training steven!

Trouwens waar heb jij je informatie vandaan, heb al wat lopen zoeken op internet en dergelijke alleen weinig gevonden. Over welke stoffen nou wat doen, en wat de werking ervan is. Ben vooral benieuwd wat voor product het nou is, bijv. whey en creatine begrijp ik. Onder welke groep valt dit?

Thanks iig, ondanks dat ik zoveel vragen stel :D

Las net dat B&F nu ook een combi verkoopt met 2x Nata, 1x Forma en extra's voor minder dan 100 euro. Heb net als jij deze ook afzonderlijk besteld, really sucks natuurlijk!

Leuke log, ik ga het ws iets anders aanpakken. Twijfel nog tussen 6 of 8 caps 4 à 5 weken.
Op de meeste Amerikaanse fora wordt er toch wel voor 8 caps gekozen.
Denk dat het op 4 caps zeker te laag gedoseerd is.
En ja hoor, LG is zeker fabrikant van PH's.

Check deze review site maar eens :
http://www.supplementreviews.com/categories/growth-enhancers/prohormones

Leuke site om verschillende ervaringen met supps te vergelijken.

greets ;)

Las net dat B&F nu ook een combi verkoopt met 2x Nata, 1x Forma en extra's voor minder dan 100 euro. Heb net als jij deze ook afzonderlijk besteld, really sucks natuurlijk!

Leuke log, ik ga het ws iets anders aanpakken. Twijfel nog tussen 6 of 8 caps 4 à 5 weken.
Op de meeste Amerikaanse fora wordt er toch wel voor 8 caps gekozen.
Denk dat het op 4 caps zeker te laag gedoseerd is.
En ja hoor, LG is zeker fabrikant van PH's.

Check deze review site maar eens :
http://www.supplementreviews.com/categories/growth-enhancers/prohormones

Leuke site om verschillende ervaringen met supps te vergelijken.

greets ;)

ja!!! sucks big time!!!! :mad:

Nieuw: Natabolic Stack

Inhoud Natabolic Stack:
-2x 120 capsules Natadrol
-1x 90 capsules Formadrol Extreme
-1x 120 doseringen GHenerate
-1x innameschema

Profiteer van onze aanbieding:
In plaats van 135,00 euro betaalt u exclusief voor de Benelux bij Bodyenfitshop.nl slechts 99,90 euro!

JALOERS!!!!!
ik heb net 2xnatadrol en 1xformadrol extreme besteld! shit man ik had gwn een gratis GHenerate erbij kunnen hebben :eek: :mad:
al een geluk zaten er zo een leuke samples bij mn bestelling anders kwam ik je vannacht uit je bed sleuren daar in heerenveen Ilco!! :roflol:
maar ik moet toegeven vette combinatie!! de krachttoename begint in te slaan bij mij, hopelijk in stijgende lijn!! :cool:
dus wel een mooie aanwinst voor op jullie!!
i'll keep you guy posted in my log!!

Dit is een promotie-aanbieding van LG. Ik wist niet echt tevoren dat wij deze al zo snel zouden krijgen.:o Inderdaad een vette combi:cool:

Dank je, voor je begrip! Bij een volgende bestelling maak ik er iets heel moois van voor je.:) Trouwens mooi dat je zo goed gaat. Ik was ook wel benieuwd geweest naar je resultaten met de GHenerate erij!

:mad::mad::mad:
IK WIL GHENERATE!!! BEN OOK BENIEUWD NAAR RESULTATEN MET :D GIMME GIMME!!
ofwel oneindig veel samples :rolleyes:
iedereen die net die stack heeft besteld, stuur me anders ff een PM!
Dan PM ik die lijst door bodyenfitshop :D als een blok staan we sterker :D
hij zal wel iets moois regelen dan of we gaan langs in Heerenveen :fire:
nene Ilco is chille gast, bestel er tweewekelijks fzo en hij fixt altijd wel wat leuks, mr nu zou iets extra leuks wel heel fijn zijn :$

Laatst bewerkt:
Misschien offtopic maar die black powder is wel nette pre workout.
Had er al graag een review van willen maken, alleen 3 weken thuis gezeten met overbelasting van oude blessure.
Laatste 3 trainingen ivm tijdsgebrek elke keer Black Powder genomen, elke training ging heerlijk en Blue Raspberry smaak drinkt nog makkelijk weg ook.
Trouwens wel mooi dat je wat van de Natadrol begint te merken, hopen dat de vooruitgang blijft doorgaan aankomende weken :thumbs:
nice! heb zeker interesse voor die review van je!! maken die handel!! :cool:
zietr idd wel een knalproduct uit!! kzetm wsl op mijn "wishlist" :D mr in mn kast staatr nog een leuke waar nog genoeg in zit :D

Lekkere training steven!

Trouwens waar heb jij je informatie vandaan, heb al wat lopen zoeken op internet en dergelijke alleen weinig gevonden. Over welke stoffen nou wat doen, en wat de werking ervan is. Ben vooral benieuwd wat voor product het nou is, bijv. whey en creatine begrijp ik. Onder welke groep valt dit?
Thanks iig, ondanks dat ik zoveel vragen stel :D

no prob man, ik stel ook veel vragen.. das de bedoeling dit forum he?
en ik apprecieer je vragen wel, teken dat mn log nuttig is he, anders zou het maar k*t voor me zijn om er zoveel tijd in te steken moest ik niets reactie krijgen :rolleyes:

formadrol is een test booster, gebruikt als PCT om mn test terug omhoog te krijgen.. maar sommige zien dit als niet nodig nodig aangezien natadrol niet echt een PH is, naja, i'm doing it by the book.. the book says take formadrol..
kwestie dat ik erna dan niet kan klagen nzo ;)
natadrol zelf is geen test-booster, het is een "non-steroidal plant androgen", hoewel het geen PH is, kan je het mss wat zien als een PH maar dan een plantaardige kruidenmix :D :roflol: **** klinkt bagger :o precies of ik wat gras met tulpen zit te slikke :roflol: naja u get my point :)

on topic: gistere toch weer ff geduurt vooraleer ik insliep (mss 40min fzo) maar toen ik sliep, **** zo diep man!! (letterlijk n figuurlijk), zat weer in een hele andere wereld!! no further details :D mr kan wel zeggen dat mn libido nog hoog is :D haha dit was een erggg dubbelzinnige zin :D

Laatst bewerkt:
Zal van het weekend wel review maken over black powder. Heb ik iets meer tijd en dergelijke.
Houd je ook wel op de hoogte over de resultaten van de stack met Ghenerate der bij aangezien ik die vandaag ga bestellen :P Kan eventueel ook logje maken, kijk wel even.

Terug
Naar boven